Dishwalla Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Prøver å finne ut om lovverket sier noe om behandlingstid, men klarer ikke å finne noe tydelig svar. Noen som vet, eller som selv har erfaring med hva som kan forventes? Jeg spør for å finne ut om jeg er for utålmodig eller om jeg skal mase på skolen igjen.
missbanana Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Iop er jo et dynamisk dokument, så de har helt sikkert begynt å skrive og planlegge mål så fort de fikk papirene fra ppt. Det kommer an på hvor mange fag og lærere som er involvert, før dokumentet er klart til å sendes ut. Så selv om du ikke har fått noe enda betyr ikke at de ikke allerede har satt igang arbeidet, både med papirene og den daglige tilrettelegginga for barnet ditt jeg ville kanskje tenkt 2mnd og så får man oppdatering hvert halvår 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Fra Udir sin veileder: «IOP skal utarbeides så snart som mulig etter at enkeltvedtaket er fattet. Det kan være aktuelt å begynne dette arbeidet noe før, men planen kan ikke ferdigstilles før et enkeltvedtak om spesialundervisning er fattet.» https://www.udir.no/laring-og-trivsel/spesialpedagogikk/spesialundervisning/Spesialundervisning/Fase-5/ Anonymkode: c864a...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå