AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Finnes det? Jeg trenger gode sko til jobb, der jeg står og går en del. Ettersom jeg er litt plattfot ender jeg gjerne med vondt oppover i bein, hofter og korsrygg dersom jeg går en hel dag med sko som mangler fotbuestøtte. Har gode sko til jogging og tur i terreng, men kunne tenke meg noen som ser litt bedre ut også, som funker til skjørt og kjole. Noen tips? Anonymkode: 5d5a3...b87
Pappi Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Få støpt en tilpasset såle så kan du bruke hvilke sko du vil (nesten) 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 LeneXCII skrev (6 minutter siden): Kanskje ta en tur på Löplabbet!? Ja, det kunne vært lurt, takk for tips 😊 Anonymkode: 5d5a3...b87 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Pappi skrev (2 minutter siden): Få støpt en tilpasset såle så kan du bruke hvilke sko du vil (nesten) Takk for tips! Vet du hvor man kan få gjort det? Anonymkode: 5d5a3...b87
Pappi Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 En del seriøse sportsbutikker gjør dette blant annet til alpinsko. Mange ortopeder driver også med dette. Du bør kunne finne noen i nærmeste by med et nettsøk.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Pappi skrev (1 minutt siden): En del seriøse sportsbutikker gjør dette blant annet til alpinsko. Mange ortopeder driver også med dette. Du bør kunne finne noen i nærmeste by med et nettsøk. Ja, googlet litt, og de gjør det bl.a. på Løplabbet. Anonymkode: 5d5a3...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå