Mew Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Naboen ringte i går og lurte på om mine katter var inne, da det hadde vært en katt på trappa hennes hele dagen. Mine katter var inne og er mye større enn den som lå på trappen hennes. For å gjøre en historie kort endte det med at jeg tok med katten inn hos meg og ga den mat og drikke. Denne katten er det reddeste og sinteste katten jeg noen gang har sett. Jeg tror den er maks 6 mnd og jeg regner med at den ikke har hatt et hjem på en stund. Den er så redd at den ikke flytter på seg når den skal tisse, bare tisser på seg. Er det noen som veit hvor lenge den skal være sammen med mennsker får å ikke være så redd lengere?? Noen andre med gode råd? Evt hvor kan en levere inn hjemløse katter? Vil gjerne beholde den selv, hvs jeg ikke finner eier, men har selv to stk.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 www.nettkatten.no -side for mistet eller funnet katt
LilleMy28 Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Viss du ikke finner noe på nettkatten og du lurer på hvordan du skal ta vare på den kan du ringe dyrebeskyttelsen og spørre de om råd. Da får du snakket med folk som har mye erfaring på dette og de kan sikkert komme med noen råd ang. tissingen etc. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå