AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #41 Del Skrevet 3. april 2024 Trolltunge skrev (3 timer siden): Ja det er absolutt greit, og jeg foretrekker så absolutt en mann som er åpen for å eksperimentere med diverse nytelse på egen kropp også enn menn som mener at å teste ut og være seksuelt frigjort kun går på hvor mange åpninger i kvinner de får knulle. Altså kun hva hun er åpen for egentlig. Absolutt, typen får ekstreme orgasmer analt av prostata vibrator😅 Anonymkode: ceec4...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #42 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt, typen får ekstreme orgasmer analt av prostata vibrator😅 Anonymkode: ceec4...227 Jeg får sterke orgasmer av Fleshlight. Får selvsagt orgasme uten også, men det er deiligere med Fleshlight. Akkurat som noen kvinner får orgasme med hendene, men synes det er deiligere med Womanizer. Anonymkode: a836f...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #43 Del Skrevet 3. april 2024 Det syns jeg er helt greit at han har. jeg liker å variere og eksperimentere med meg selv, det tenker jeg at han må få gjøre også. syns kanskje at dukker er litt creepy bare😅 Anonymkode: 5712d...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #44 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): syns kanskje at dukker er litt creepy bare😅 Tror vel egentlig ikke sexdukker ligger på salgstoppen. Det er nok en terskel for de fleste å trå over. Tror man må vanvittig opp i pris også for at kvaliteten skal være noenlunde. Det er vel Fleshlight som troner øverst, vil jeg tro. Anonymkode: a836f...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #45 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får sterke orgasmer av Fleshlight. Får selvsagt orgasme uten også, men det er deiligere med Fleshlight. Akkurat som noen kvinner får orgasme med hendene, men synes det er deiligere med Womanizer. Anonymkode: a836f...2a0 Ja, det er vibreringen som er så intenst mot prostata. Typen blir hysterisk sterk og lang Anonymkode: ceec4...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #46 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er vibreringen som er så intenst mot prostata. Typen blir hysterisk sterk og lang Anonymkode: ceec4...227 Men bruker han den når han er alene også? Anonymkode: a836f...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #47 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men bruker han den når han er alene også? Anonymkode: a836f...2a0 Ja, men aller best og intenst når jeg bruker den på han. Da kan han kun konse om orgasmen og ikke holde leketøyet, som han ofte mister under orgasmen. Anonymkode: ceec4...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #48 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men aller best og intenst når jeg bruker den på han. Da kan han kun konse om orgasmen og ikke holde leketøyet, som han ofte mister under orgasmen. Anonymkode: ceec4...227 Så fint at han/dere har det gøy! 👍 Anonymkode: a836f...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #49 Del Skrevet 3. april 2024 Selvfølgelig. Er bare spennende. Fint om jeg kan få bruke dem på han også Anonymkode: fb60f...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #50 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Er bare spennende. Fint om jeg kan få bruke dem på han også Anonymkode: fb60f...cb4 Hvilket leketøy har han? Anonymkode: a836f...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #51 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket leketøy har han? Anonymkode: a836f...2a0 En ren prostata vibrator, en sånn krum sak som kan brukes begge veier. Anonymkode: ceec4...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. april 2024 #52 Del Skrevet 3. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Absolutt, typen får ekstreme orgasmer analt av prostata vibrator😅 Anonymkode: ceec4...227 Herlig! Må si jeg fnyser av menn som påstår de er seksuelt eksperimentelle, når det kun går på at de vil ha tilgang til samtlige hull på kvinner, og kanskje også være åpen for trekant med to kvinner. Om de da i tillegg hevder at kvinner er kjedelige dersom vi sier nei til analsex får de ikke akkurat noe kreativitetsmedalje fra meg selv. Man er ikke særlig eksperimentell om man nekter å utvide egen kunnskap, eget perspektiv og egne erfaringer, kun krever å få tilgang på at kvinnen skal strekke seg for dem. Er det utover det kvinner selv ønsker også setter de kronen på toppen av å være forutsigbart kjedelig og så absolutt ikke frigjort og eksperimentell. (Idiot er bedre beskrivelse. ) Endret 3. april 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #53 Del Skrevet 3. april 2024 Foruten at jeg føler dukke er å gå for langt, tenker jeg ingenting om sexleketøy for menn. Bruker det jo jeg også 😊 Anonymkode: 49eaf...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #54 Del Skrevet 3. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Og de menn som bruker sexleketøy er helt sikkert de samme mennene med sære fetisjer og som utnytter kvinner seksuelt. Drar til Thailand for det er ingen norske kvinner som vil ha de. Anonymkode: 06a76...311 Endelig en tråd hvor enkelte får utløp for sine fetisjer og fordommer. Anonymkode: 7bb1e...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #55 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Endelig en tråd hvor enkelte får utløp for sine fetisjer og fordommer. Anonymkode: 7bb1e...71d Kan sexleketøy gå under betegnelsen fetisj? Anonymkode: a836f...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. april 2024 #56 Del Skrevet 3. april 2024 (endret) Ja, alt dette er greit for min del, så lenge det ikke erstatter meg. Endret 3. april 2024 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #57 Del Skrevet 3. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan sexleketøy gå under betegnelsen fetisj? Anonymkode: a836f...2a0 Var ikke det som var fetisjen det ble siktet til. Anonymkode: 7bb1e...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #58 Del Skrevet 3. april 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Spørsmål til dere kvinner: 1. Er det innenfor at menn bruker sexleketøy når de har solosex? 2. Er det noen sexleketøy som er innenfor og andre ikke? Mannlige vibratorer? Lommevaginaer? Fleshlight? Sexdukker? 3. Er det aldersbetinget og forbehold unge? 4. Ville dere akseptert at partneren deres brukte sexleketøy? Anonymkode: a836f...2a0 Jeg er mann, men svarer likevel. Jeg er singel (No shit sherlock) 1. Ja. 2. Jeg ELSKER og engelsk meg selv og tømme en stor ladning I fleshlighten min, det er liksom noe eget ved det. 3. Neida kjør på. 4. Ja men ikke analt på meg. Det er bare nasty. Anonymkode: 6bdd7...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå