Gå til innhold

Er det innenfor at menn bruker sexleketøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spørsmål til dere kvinner:

1. Er det innenfor at menn bruker sexleketøy når de har solosex?

2. Er det noen sexleketøy som er innenfor og andre ikke? Mannlige vibratorer? Lommevaginaer? Fleshlight? Sexdukker?

3. Er det aldersbetinget og forbehold unge?

4. Ville dere akseptert at partneren deres brukte sexleketøy? 

Anonymkode: a836f...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ingenting med hva han gjør når han har solosex, det ligger jo i begrepet….

Men alt bortsett fra oppblåsbare dukker vil jeg si er innafor. 

Anonymkode: a033a...1c1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ingenting med hva han gjør når han har solosex, det ligger jo i begrepet….

Men alt bortsett fra oppblåsbare dukker vil jeg si er innafor. 

Hvorfor ville du ikke akseptere sexdukker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ville du ikke akseptere sexdukker? 

For jeg synes det er creepy… ligge å knulle en dukke? Nei, rett og slett creepy. Ville faktisk ha foretrukket at han hadde sex med en ekte kvinne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må være så ærlig å si at jeg synes alt er sært, mest fordi menn kommer av å runke.

Jeg (og mange andre kvinner kommer kun med vibrator) 

Anonymkode: 51169...25a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg legger meg ikke borti hva mannen min liker å gjøre når han er alene. Jeg vet at han har leketøy, og jeg synes han skal få kose seg i fred med dem. Tror ikke det er noe av det du nevner som ikke er innafor for min del, men det er nu ikke jeg som skal bruke det heller, så det spiller ingen rolle. Ellers enig i hun som sier at sexdukker er creepy, hvis jeg nu skulle nevne noe. Og aldersbetinget er det jo ikke. Alle som har glede av leketøy, må bare kjøre på for min del.

Anonymkode: 91505...a8f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min erfaring er at det er mange kvinner med fordommer der

Anonymkode: 884f3...358

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg må være så ærlig å si at jeg synes alt er sært, mest fordi menn kommer av å runke.

Jeg (og mange andre kvinner kommer kun med vibrator) 

Anonymkode: 51169...25a

Samtidig vil et godt kvalitetsleketøy trylle frem orgasmer man aldri kan være i nærheten av å få kun ved sex med en kvinne, uten leketøy.

Syntes ikke det er så sært å ville ha mest mulig nytelse.

Anonymkode: 8505d...ba8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og de menn som bruker sexleketøy er helt sikkert de samme mennene med sære fetisjer og som utnytter kvinner seksuelt. Drar til Thailand for det er ingen norske kvinner som vil ha de. 

Anonymkode: 06a76...311

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

2. Er det noen sexleketøy som er innenfor og andre ikke? Mannlige vibratorer? Lommevaginaer? Fleshlight? Sexdukker?

1. SELVSAGT

2. Nei, det er vel kun en tanke om at jeg ville reagert noe om det var masse dukker i skapet, og da kommer vi til spørsmålet om hvorfor og hva ligger bak å ha noe som er relativt likt ett menneske, bortsett fra blod og kjøtt.... 

3. Burde være kjønnsmoden, tenker at vi er på seksuell lavalder som en første tanke. 16 år altså. Hva man gjør som 80-100 åring bryr jeg meg ikke om, antar at de har ett aktivt sexliv siden de er voksene. 

4. Ja, for all del. Men helst sammen med meg. Mye av leketøyene man bruker når man er i par, blir vel ofte kjøpt sammen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg ser av leketøy for menn er "underliv" eller dukkelignende greier som er formet som kvinner, men er på størrelse med unger. Det er forhåpentligvis veldig få som tenker barn når de holder på, men selve størrelsen på de greiene er bare så sykt kleint! 

Generelt kan de holde på med det de vil. Men det må ikke gå utover ønsket om, mengden av og kvaliteten på sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For jeg synes det er creepy… ligge å knulle en dukke? Nei, rett og slett creepy. Ville faktisk ha foretrukket at han hadde sex med en ekte kvinne. 

Noen av sexleketøyene er i grenselandet mellom onaniprodukter og sexdukker - med andre ord ikke dukker i full størrelse. Hvor går grensen for hva som er akseptabelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (2 minutter siden):

Generelt kan de holde på med det de vil. Men det må ikke gå utover ønsket om, mengden av og kvaliteten på sexen.

I følge de fleste her inne på KG har onani og parsex null og niks med hverandre å gjøre. Det betyr vel at mannen kan onanere så mye han vil uten at det går ut over parsexen? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Selvsagt er det ok. Kan en kvinne bruke sexleketøy, så hvorfor skulle ikke mannen kunne gjøre det? 

Anonymkode: d84fa...c53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Topper og daler skrev (Akkurat nå):

I følge de fleste her inne på KG har onani og parsex null og niks med hverandre å gjøre. Det betyr vel at mannen kan onanere så mye han vil uten at det går ut over parsexen? 😜

Det vet jeg ingenting om. Tenker på de som har holdt på så mye på egenhånd at det er blitt det beste, og kanskje eneste måten de kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og de menn som bruker sexleketøy er helt sikkert de samme mennene med sære fetisjer og som utnytter kvinner seksuelt. Drar til Thailand for det er ingen norske kvinner som vil ha de. 

Anonymkode: 06a76...311

Herregud.

Anonymkode: 91505...a8f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (3 minutter siden):

Det vet jeg ingenting om. Tenker på de som har holdt på så mye på egenhånd at det er blitt det beste, og kanskje eneste måten de kommer på.

Jeg er enig med deg. Du får lese innlegget mitt ned Ironivarsel, 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg legger meg ikke borti hva mannen min liker å gjøre når han er alene. Jeg vet at han har leketøy, og jeg synes han skal få kose seg i fred med dem.

Jeg er selv i forhold med en kvinne, men eier en Fleshlight. Godt voksen mann er jeg også. 

Hilsen TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...