AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #21 Del Skrevet 4. april 2024 Mezzosoprena skrev (3 minutter siden): Jeg jobber med renhold når kontorene er tomme - kan jeg ikke bruke treningstights på jobb? Selvsagt kan du det! 👍 Anonymkode: d6ab1...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #22 Del Skrevet 4. april 2024 Mezzosoprena skrev (6 minutter siden): Jeg jobber med renhold når kontorene er tomme - kan jeg ikke bruke treningstights på jobb? Joda! Jeg bruker det når jeg rengjør med brukere på huset og jeg. Komfort er viktig når man har en slik jobb. Anonymkode: 509bc...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #23 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg digget det før (på kvinner, er mann), men ikke nå lenger. Altfor mye deilig rumpe i Norge, går småkåt overalt. Jævlig slitsomt! Tightsene blir bare mer og mer slutty, tynnere i stoffet, strammere og overlater generelt lite til fantasien. Disse damene vet hva de holder på med. Tights har bikket trashy for lengst, ser på det som blotting så lite som de skjuler. Skulle gjort seg om jeg tok på meg en slik me synlig bulge, hadde blitt bura inne på flekken 😂 Anonymkode: efca0...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #24 Del Skrevet 4. april 2024 Forskjell på treningstights og bomullstighs synes jeg. Bomull hører til hjemme som pysj. Treningstights er ok mener jeg, så lenge du har en casual jobb hvor sporty klær ikke bryter med koden. Anonymkode: bf540...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #25 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg vet av flere som kun konsekvent bruker treningstights hele tiden. Trene gjør de ikke. Noe treningstightsen avslører lett. Skjønner ikke poenget. Ser bare teit ut. Vanlig tights er noe helt annet, helst med noe som dekker rumpa. Men smaken er som baken. Anonymkode: a9c62...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #26 Del Skrevet 6. april 2024 Kommer an på tightsen. Den må gå helt ned. Ikke stoppe under knærne, da er du gammel tante øyeblikkelig. Og ikke sykkelbukse, da er du prinsesse Diana på vei til/ fra trening, som nå er inn, men du skal ha både kropp og alder til det. Genseren bør være baggy, og dekke rompa. Samme må en T-skjorte, være lang nok. Kjoler/ skjørt er tryggere. Anonymkode: a9fce...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 6. april 2024 #27 Del Skrevet 6. april 2024 Treningstights ok, til vanlig under kjoler på vinter eller kortere om sommeren for å unngå lårgniss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #28 Del Skrevet 6. april 2024 On 4/4/2024 at 4:53 PM, AnonymBruker said: Altfor mye deilig rumpe i Norge, går småkåt overalt. Jævlig slitsomt! Tightsene blir bare mer og mer slutty, tynnere i stoffet, strammere og overlater generelt lite til fantasien. Disse damene vet hva de holder på med. Anonymkode: efca0...b46 Rumpe er vel rumpe? Jeg har sett mange ekstremt fete kvinner som går med det. Rumpa henger og disser med masse cellulitter gjennom stoffet. Du liker dem og sant? Anonymkode: 70a00...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #29 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg synes det er kult med en oversized strikkegenser eller cardigan over, eller en enkel oversized bomullsskjorte om sommeren (ikke tunika med pynt på). Men tightsen må være lang, svart og litt tett i stoffet, og ikke blank som en treningstights. Anonymkode: e6aed...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #30 Del Skrevet 7. april 2024 Noen tights er så tynne og stramme at man like gjerne kunne gått rundt i ei 60 den strømpebukse (lett gjennomsynlig). Er ikke så elegant å se både farge på trusa og camel-toe... Anonymkode: cfb7b...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #31 Del Skrevet 7. april 2024 Hvem har bestemt at man ikke kan gå i tights? Jeg går i det jeg vil. Har ikke blitt arrestert enda. Om andre har tid til å bry seg med hva jeg går i, så tar jeg det som et kompliment 🙂 Anonymkode: be147...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 7. april 2024 #32 Del Skrevet 7. april 2024 (endret) De fleste kvinner har uforskammet pene ben og burde absolutt bruke tights. Om du ikke vil vise så mye høyt oppe er det bare å velge noe som dekker til. Men tightsen bør være matt, blank er ikke særlig pent synes jeg. Som mann er drømmen selvsagt å ha en kjæreste som tenker det er greit å være kvinne, og finner det helt ok å stimulere hormonene mine ved å vise også det som har aller størst effekt på meg😉. Endret 10. april 2024 av 1000x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 8. april 2024 #33 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 9.58): Ok i det offentlige rom. Ikke ok på jobb. Anonymkode: 55620...a37 Det kommer vel an på hva slags jobb man har. Noen kler seg jo penere i det offentlige rom enn på jobb.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IRA23 Skrevet 8. april 2024 #34 Del Skrevet 8. april 2024 Som mann synes jeg dette er et veldig interessant spørsmål. Jeg har lenge klødd meg i hodet over hvor mange damer som bruker tights som bukse i hverdagen som om det er helt normalt. I mitt hode er det nesten som å gå naken, da man jo kan se nesten like mye som hvis man faktisk ville gått naken. Jeg advokerer selvfølgelig ikke for at visse klesplagg skal være ulovlig, men jeg kan ikke forstå hvordan noen damer bruker så avslørende klær på jobb, på trening, på butikken, egentlig over alt. Det er liksom noe med tid og sted, og jeg tenker bare hvis menn gjorde det samme, da ville det nok ikke vært like greit for å si det mildt. Jeg vet at menn og damer biologisk er veldig forskjellige på visse områder, og vi menn er vi jo mye mer visuelle i hva vi synes er tiltrekkende, så kanskje det er derfor menn reagerer mer på det enn damer? Det er hvert fall min erfaring. Jeg mener ikke dette som helt incel-Andrew Tate-aktig men mer undrende og spørrende. På forhånd takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #35 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg bruker mye tights, alltid med lange overdeler over. Det er behagelig å gå med og jeg føler meg fin. Og hva andre syns bryr jeg meg ikke om. Jeg er godt gift og trenger ikke være fin for andre hverken kvinner eller menn. Så jeg bruker mine tights med glede, både lange og korte. Anonymkode: 509bc...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #36 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 18.41): Helt ok så lenge rumpa ikke vises. Kan se kjempefint ut under lange cardigans eller en oversized genser/hettegenser eller kort kjole. Men med en gang et snev av rumpe vises så bikker det over til trashy. Anonymkode: 5ff73...566 Kjempegreit, spesielt hvis rumpa synes 😁 Anonymkode: a326c...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #37 Del Skrevet 11. april 2024 Tights, med mindre man faktisk er på trening eller hjemme i sin egen sofa, er så stygt og blodharry som man kan få det, helt uavhengig av alder, yrke og kroppsfasong. Har ingen problemer med å innrømme at jeg dømmer de som går i tights til alle anledninger hardt, og ser på dem som litt mindre intelligente, og temmelig udannede. Anonymkode: ca9e3...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå