Gå til innhold

Hva kan årsaken være til at mannlig ff plutselig kutter ut dama han har knullet i månedsvis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet, hva tenker dere kan ligge bak? 
Litt bakgrunnsinfo først: vi lå sammen hver gang vi hadde mulighet og vi begge nøt. Han er gift og har vært veldig klar på at relasjonen vår kun var seksuell. Jeg er singel og skulle gjerne knullet ham mye mer!

Plutselig er han helt borte og har «ghostet» meg. Jeg tror ikke han lett finner noen ny elskerinne egentlig, han påpekte gang på gang hvor heldig han var som hadde funnet meg.

Hva skjedde egentlig?

k49

Anonymkode: 1d229...b08

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt bakgrunnsinfo først: vi lå sammen hver gang vi hadde mulighet og vi begge nøt. Han er gift og har vært veldig klar på at relasjonen vår kun var seksuell. Jeg er singel og skulle gjerne knullet ham mye mer!

Plutselig er han helt borte og har «ghostet» meg. Jeg tror ikke han lett finner noen ny elskerinne egentlig, han påpekte gang på gang hvor heldig han var som hadde funnet meg.

Hva skjedde egentlig?

k49

Kona oppdaget mest trolig aktiviteten .

Anonymkode: be25a...25b

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Tja, har fire grunner jeg kommer på sånn med en gang:

Han har funnet andre han heller vil knulle på.

Han er lei av deg.

Han knuller nok hjemme

Hans utroskap er oppdaget i hjemmet og det er kaos der nå

Anonymkode: ca657...5bb

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Kanskje han har funnet en ny ff? Personlig har jeg hatt 4 sexpartnere på det meste i løpet av en uke, 5 i løpet av 8 dager. De fleste var faste relasjoner, men det var ekstremt mye styr og det er vanskelig å kombinere med a4 livet. Jeg var student og hadde nok ikke klart det nå. Han fyren du snakker om høres enda mer opptatt ut.

Så er det det med ff. Jeg personlig orker ikke å ha samme ff over flere år jo mindre vi har en emosjonell tilknytning og. Da liker jeg heller å utforske med flere. Tror ikke det handler så mye om deg egentlig

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer så godt som alltid når du har et forhold med en gift mann. Jeg har hatt flere sånne forhold tidligere, og opplevd dette 4 ganger. Det lengste var en mann jeg hadde et forhold med i 4 år og så bare forsvant han uten et ord! Jeg skrev til han, men fikk ingen forklaring. Det er helt jævlig å oppleve det, men det er rett og slett sånn gifte menn er. De blir enten lei, blir oppdaget/redd for å bli oppdaget, finner en ny osv. Det eneste som er sikkert med gifte menn er at de kommer til å ghoste deg før eller senere. Så jeg har kuttet ut gifte menn helt og vil aldri ha noe med en gift mann å gjøre noen gang igjen. 

Anonymkode: 99dcc...c71

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? 

Visste ikke at så gamle damer gadd å drive på sånn

Anonymkode: 440ca...963

• Liker 5
Skrevet

Han vil satse på ekteskapet sitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kona snoket på mobilen hans og tvang han til å slette alle meldinger, slette nummeret ditt og ev all annen kontaktinfo.... det er det jeg gjetter på. Han ble rett og slett fersket, og fikk ultimatumet hvis han ville bli i ekteskapet og unngå skilsmisse.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kona ga ultimatum eller

Han fant en ny

Anonymkode: 41ea4...cd9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (48 minutter siden):

Kanskje han har funnet en ny ff? Personlig har jeg hatt 4 sexpartnere på det meste i løpet av en uke, 5 i løpet av 8 dager. De fleste var faste relasjoner, men det var ekstremt mye styr og det er vanskelig å kombinere med a4 livet. Jeg var student og hadde nok ikke klart det nå. Han fyren du snakker om høres enda mer opptatt ut.

Så er det det med ff. Jeg personlig orker ikke å ha samme ff over flere år jo mindre vi har en emosjonell tilknytning og. Da liker jeg heller å utforske med flere. Tror ikke det handler så mye om deg egentlig

Jeg må bare spørre - får kjæresten din lov til å være utro? Du vet, siden du tidligere har sagt at man må få lov til det når partneren har knullet masse rundt før.

Anonymkode: ae4df...33e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva skjedde egentlig?

k49

Hvor lenge har han vært borte? Og joda..ny dame eller hatt dame på lur hele tiden kan godt være. Ofte da det blir stille. 

Anonymkode: 1f2f6...a3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette skjer så godt som alltid når du har et forhold med en gift mann. Jeg har hatt flere sånne forhold tidligere, og opplevd dette 4 ganger. Det lengste var en mann jeg hadde et forhold med i 4 år og så bare forsvant han uten et ord! Jeg skrev til han, men fikk ingen forklaring. Det er helt jævlig å oppleve det, men det er rett og slett sånn gifte menn er. De blir enten lei, blir oppdaget/redd for å bli oppdaget, finner en ny osv. Det eneste som er sikkert med gifte menn er at de kommer til å ghoste deg før eller senere. Så jeg har kuttet ut gifte menn helt og vil aldri ha noe med en gift mann å gjøre noen gang igjen. 

Ts her. Så fælt at du også har opplevd det, og så mange ganger! Det føles virkelig ikke godt nei, lurer så mye på hvorfor han endte det på denne måten..? Han visste at for meg som er uten forpliktelser kunne det vart lenge, skjønner ikke hvorfor han ikke ønsket mer sex?

Jeg har blitt en erfaring rikere, det vet jeg. Lurer litt på om han plutselig en dag tar kontakt igjen?

Han opptar for mye av tankene mine, jeg jakter på en ny elsker nå😊

Klem til deg❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge har han vært borte? Og joda..ny dame eller hatt dame på lur hele tiden kan godt være. Ofte da det blir stille. 

Anonymkode: 1f2f6...a3c

Ts her, han vært borte nesten tre mnd. Skjønner ikke helt hvor han skulle finne annen dame, han virket desperat…

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her. Så fælt at du også har opplevd det, og så mange ganger! Det føles virkelig ikke godt nei, lurer så mye på hvorfor han endte det på denne måten..? Han visste at for meg som er uten forpliktelser kunne det vart lenge, skjønner ikke hvorfor han ikke ønsket mer sex?

Jeg har blitt en erfaring rikere, det vet jeg. Lurer litt på om han plutselig en dag tar kontakt igjen?

Klem til deg❤️

Ja, stakkars dere. :roll:

Leser dere hva dere skriver? Har dere virkelig ingen samvittighet? Du bidrar til utroskap og det er liksom deg/dere man skal synes synd på?

Bra, tenker jeg, helt som fortjent! 

Endret av SPOCA
  • Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, han vært borte nesten tre mnd. Skjønner ikke helt hvor han skulle finne annen dame, han virket desperat…

Det er du som virker desperat... Og veldig stakkarslig. 

Anonymkode: 9a3cc...1bb

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Klem til deg❤️

Takk for hyggelig melding.  Ja, det var fælt å oppleve. Måtte sette helt stopp for gifte menn etter den siste gangen det skjedde. Skjønner godt at du tenker mye på det, jeg gjorde også det. Men til slutt må man bare gå videre. Jeg jakter på en ny elsker jeg også, men han må være singel :)  

Klem til deg også ❤️

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har funnet en han ønsker å satse på? Hvorfor har folk ff, sånn egentlig?? De fleste blir jo hektet uansett….

Anonymkode: 5e734...eaa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for hyggelig melding.  Ja, det var fælt å oppleve. Måtte sette helt stopp for gifte menn etter den siste gangen det skjedde. Skjønner godt at du tenker mye på det, jeg gjorde også det. Men til slutt må man bare gå videre. Jeg jakter på en ny elsker jeg også, men han må være singel :)  

Klem til deg også ❤️

Heretter blir det single elskere for min del også😊❤️ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har funnet en han ønsker å satse på? Hvorfor har folk ff, sånn egentlig?? De fleste blir jo hektet uansett….

Anonymkode: 5e734...eaa

Ts her, ja det var virkelig ingen god ide!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

På nett?

Anonymkode: 41ea4...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...