AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Jeg kjøpte mobil i dag og fikk bekreftelse på at ordren var pakket og er på vei. Jeg gleder meg som en unge til ny mobil så jeg hadde håpet de kom i løpet av kvelden, men vet ikke hvem som leverer pakker for Samsung og vet ikke noe mer enn at pakken er på vei. Så lurer på om noen har kjøpt noe fra Samsung og vet hvor lang tid det tar å få det man har bestilt? Bor på Østlandet om det har noe å si. Jeg forsøkte kundeservice chatten på samsung, men den er noe sørgelig greier. Hadde det ikke vært for at de hadde et bra tilbud og eksklusive farger så hadde jeg gitt opp under prosessen. Det går ikke an å få noe svar der på det med levering, for det går treigere enn sirup der. Anonymkode: 5f215...234
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Og hadde jeg bare giddet å søke selv så hadde jeg funnet svar på at de bruker DHL når det gjelder hjemlevering, så da vet jeg selv. Jeg burde søkt litt selv... for alt sto på nettsiden deres... 🤦♀️ Anonymkode: 5f215...234 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Og hadde jeg bare giddet å søke selv så hadde jeg funnet svar på at de bruker DHL når det gjelder hjemlevering, så da vet jeg selv. Jeg burde søkt litt selv... for alt sto på nettsiden deres... 🤦♀️ Anonymkode: 5f215...234 Si ifra her hvor lang tid det tok før du fikk den. Anonymkode: 1668e...7ac
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Si ifra her hvor lang tid det tok før du fikk den. Anonymkode: 1668e...7ac Jeg kan godt oppdatere når jeg får den. Anonymkode: 5f215...234
Baktusen Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Jeg har bestilt litt forskjellig derfra. Mobiltelefonen jeg bestilte hadde de likevel ikke inne på lager, og det tok flere uker før jeg fikk den. Nettbrettet kom i løpet av ei ukes tid. Cirka det samme for støvsuger. Øreproppene jeg bestilte sist kom på 10 dager. Galaxy watch kom på under ei uke. Ny reim til klokka kom på et par dager. Noe har blitt levert av DHL på døra, annet med posten til nærmeste hentested.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Baktusen skrev (2 minutter siden): Jeg har bestilt litt forskjellig derfra. Mobiltelefonen jeg bestilte hadde de likevel ikke inne på lager, og det tok flere uker før jeg fikk den. Nettbrettet kom i løpet av ei ukes tid. Cirka det samme for støvsuger. Øreproppene jeg bestilte sist kom på 10 dager. Galaxy watch kom på under ei uke. Ny reim til klokka kom på et par dager. Noe har blitt levert av DHL på døra, annet med posten til nærmeste hentested. Takk for svar. Jeg fikk ikke noe valg om hvilken levering jeg ville ha, så jeg aner ikke om det er DHL eller Bring eller hvem som leverer, det står bare "hjemkjøring parcel" under levering i bekreftelsesmailen jeg fikk. Der står det at pakken er på vei. Vet ikke om du har fulgt med på dine sider hos samsung for å se hvor i prosessen de forskjellige tingene er, men det er kun "er på vei" og "levert" igjen i trinnene for bestillingsprosessen. Håper jeg får mobilen allerede i morgen. *krysser fingra* Har du vært i kontakt med kundeservice der? Har de vært like treige med deg? Jeg tok kontakt med de 9:30 og først kl 10:00 var bestillingen inne. Jeg måtte ta det med kundeservice fordi jeg ikke fikk logget inn på brukeren min. Anonymkode: 5f215...234
Baktusen Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar. Jeg fikk ikke noe valg om hvilken levering jeg ville ha, så jeg aner ikke om det er DHL eller Bring eller hvem som leverer, det står bare "hjemkjøring parcel" under levering i bekreftelsesmailen jeg fikk. Der står det at pakken er på vei. Vet ikke om du har fulgt med på dine sider hos samsung for å se hvor i prosessen de forskjellige tingene er, men det er kun "er på vei" og "levert" igjen i trinnene for bestillingsprosessen. Håper jeg får mobilen allerede i morgen. *krysser fingra* Har du vært i kontakt med kundeservice der? Har de vært like treige med deg? Jeg tok kontakt med de 9:30 og først kl 10:00 var bestillingen inne. Jeg måtte ta det med kundeservice fordi jeg ikke fikk logget inn på brukeren min. Anonymkode: 5f215...234 Da høres det ut som du kanskje har DHL? Men jeg skal ikke si det sikkert altså. Mine som ble levert med DHL kom på døra, ellers hentested. Mine ordre har alle sammen hatt seks punkter, ordre opprettet, ordre plassert, frakt forespurt, frakt forberedelse av frakt, prisukt på vei og levert. Jeg forstår godt at du er ivrig og ønsker mobiltelefonen asap, men tror kanskje du skal forberede deg på at du har den tidligst neste uke.. Også får det heller være kjekt om den kommer før. Var i kontakt med kundeservice ja, blant annet fordi telefonen min tok ukesvis før den ble sendt, og fordi jeg hadde spørsmål med en ordre ei gang. Men synes det var litt svada kundeservice, de hadde ikke helt kontroll på ting og det vst veldig tungvindt. Måtte ta kontakt med de via WhatsApp, fikk kjappe svar da. Men det var tungvindt. De forsto ikke helt og man måtte ta ting veldig sakte.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 Baktusen skrev (1 time siden): Mine ordre har alle sammen hatt seks punkter, ordre opprettet, ordre plassert, frakt forespurt, frakt forberedelse av frakt, prisukt på vei og levert. Det står det samme på ordren min også, og alle de første fem punktene ble oppdatert allerede 3 timer etter jeg la inn bestillingen, det er bare levert som mangler. Baktusen skrev (1 time siden): Jeg forstår godt at du er ivrig og ønsker mobiltelefonen asap, men tror kanskje du skal forberede deg på at du har den tidligst neste uke.. Også får det heller være kjekt om den kommer før. Ja, du har rett i at det er den beste måten å ta det på, men jeg er dårlig på det der dessverre. Ting skal helst skje "nå, eller aller helst i går" Jeg skal prøve å se om det finnes noe mer tålmodighet igjen jeg kan smøre meg med før jeg går og legger meg i kveld. Jeg har jo ikke noe annet valg enn å vente, men det er kjedelig. Baktusen skrev (1 time siden): Men synes det var litt svada kundeservice, de hadde ikke helt kontroll på ting og det vst veldig tungvindt. Ja, det er det som er min erfaring også. Ene gangen skrev han fyren i chatten at "beklager at det tok litt tid å svare, men strømmen gikk i hele bygningen" - fikk følelsen av at det bare var noe han skrev fordi jeg etterspurte svar etter 10 minutter og lurte på om de hadde glemt meg. Men. Jeg fikk nå bestilt til slutt og snart har jeg en lekker orange telefon. Anonymkode: 5f215...234
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #9 Skrevet 5. april 2024 Du hadde rett i at jeg helt sikkert må vente til over helgen for å få mobilen min, @Baktusen Fikk overraskende kjapt kontakt med kundeservice i dag for å mase litt på hvor mobilen er nå, og da fikk jeg et sendingsnummer i hvert fall. Men, Bring har ikke fått pakken til seg engang enda, den er bare forhåndsmeldt. Kundeservice sa at estimert levering er ca 12/4 Anonymkode: 5f215...234
Baktusen Skrevet 5. april 2024 #10 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du hadde rett i at jeg helt sikkert må vente til over helgen for å få mobilen min, @Baktusen Fikk overraskende kjapt kontakt med kundeservice i dag for å mase litt på hvor mobilen er nå, og da fikk jeg et sendingsnummer i hvert fall. Men, Bring har ikke fått pakken til seg engang enda, den er bare forhåndsmeldt. Kundeservice sa at estimert levering er ca 12/4 Anonymkode: 5f215...234 Da vet du i hvert fall hvordan den ligger an også slipper du å gå på vent. Det er så kjedelig og energitakende 🙈 Men så gøy med ny mobil når den kommer Da. Gratulerer med ny telefon på forhånd, det er gøy det 😊
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #11 Skrevet 5. april 2024 Baktusen skrev (34 minutter siden): Da vet du i hvert fall hvordan den ligger an også slipper du å gå på vent. Det er så kjedelig og energitakende 🙈 Men så gøy med ny mobil når den kommer Da. Gratulerer med ny telefon på forhånd, det er gøy det 😊 Takk Jeg gleder meg veldig til å få den. Og når jeg først har fått den så føles det ikke som jeg har ventet så lenge allikevel. Rart det der med at tida fram til noe er så lang, men når man ser tilbake så føles det ikke så lenge allikevel. Anonymkode: 5f215...234
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #12 Skrevet 8. april 2024 Oppdatering: Telefonen kommer i dag! ... sitter her og venter på at de skal ringe på døra, jeg er neste på ruta... Så da tok det 3 virkedager fra jeg bestilte til jeg har den. Yay! Anonymkode: 5f215...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå