AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Vi er gift. Har regelmessig sex, har det fint sammen. Det vi ikke gjør er anal, selv om hun vet at jeg har et liten dragning. En kveld hadde vi en "kosekveld", drakk vin og pulte i stuen bak fortrukne gardiner. Barnefri. Vi ble godt brisne og hun ble ganske full. Da sa hun "gjør med meg alt du vil". Så dermed gjorde vi dét også, godt hjulpet av masse glid. Dyp analsex, liggende på siden og bakfra. Hun fikk en slags orgasme men var egentlig ganske dritings, og jeg fullførte til jeg kom (skjedde raskt) selv om jeg forsto at hun hadde sluknet litt tidligere. Vi har aldri snakket spesielt mye om det etterpå. Hun var flau over å ha blitt full. Jeg er usikker på om det som skjedde var litt ugreit. Men ellers er alt som før, både mellom oss og seksuelt. Likevel en kveld jeg er ukomfortabel ved å tenke tilbake på. Anonymkode: 86a98...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Dere bør snakke om det, både fordi det gnager på deg, og fordi hun kanskje har tanker. Anonymkode: 3111f...c59 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Det er bare dere to som kan definere hva som er greit eller ugreit i deres forhold. Enten kan du prate med henne, eller la det ligge. Anonymkode: 9a908...533
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Jeg hadde også vært ukomfortabel med å gjøre noe mot min partner jeg visste at han egentlig ikke ønsket, fordi han i situasjonen var møkkfull. Slikt er jo faktisk ikke greit. Grenser skal respekteres. Så lenge dette ikke har ødelagt mellom dere tenker jeg at du bør la det være en litt dum opplevelse du lærte av og ikke gjentar. Jeg ville nok likevel etterhvert spurt hva hun føler rundt dette. Anonymkode: 56140...ef7 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi er gift. Har regelmessig sex, har det fint sammen. Det vi ikke gjør er anal, selv om hun vet at jeg har et liten dragning. En kveld hadde vi en "kosekveld", drakk vin og pulte i stuen bak fortrukne gardiner. Barnefri. Vi ble godt brisne og hun ble ganske full. Da sa hun "gjør med meg alt du vil". Så dermed gjorde vi dét også, godt hjulpet av masse glid. Dyp analsex, liggende på siden og bakfra. Hun fikk en slags orgasme men var egentlig ganske dritings, og jeg fullførte til jeg kom (skjedde raskt) selv om jeg forsto at hun hadde sluknet litt tidligere. Vi har aldri snakket spesielt mye om det etterpå. Hun var flau over å ha blitt full. Jeg er usikker på om det som skjedde var litt ugreit. Men ellers er alt som før, både mellom oss og seksuelt. Likevel en kveld jeg er ukomfortabel ved å tenke tilbake på. Anonymkode: 86a98...b6d Da hun sa "gjør med meg alt du vil" trodde jeg du skulle si at du bandt henne fast og dro ut på fisketur, slik vitsen sier. Anonymkode: 5dc96...21d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Synes jeg har lest akkurat denne historien her før... Anonymkode: 123d6...d87
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Hvorfor fortsatte du når du så at du var sluknet? I mine øyne er det ekkelt. Men hva som er okei for dere, må nesten dere avgjøre. Anonymkode: e5c33...d58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå