AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Han var i så dårlig forhold med en sur dame. Begynte med flørt og så ble det til mer. Jeg støttet han, hu bare kjeftet. Jeg vet han ikke har fortalt ho sannheten så jeg vurderer å gjøre det. Ho tror det bare var flørt, mens vi hadde sex hos meg når ho sov hjemme. Tenkte å sende ho en sms med sannheten. Anonymkode: 3616f...114
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Fordi du er bitter? Anonymkode: cafe6...49e 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Det er fordi du er så utrolig spesiell og fantastisk at du fikk ha denne unike opplevelsen med en gift mann. Du er veldig privilegert. Det er uansett kona sin skyld, så sur som hun er. Dette kommer til å ende kjempebra! Anonymkode: ef82f...82d 9 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Gi henne beskjed! Anonymkode: 63425...6a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Hadde ikke du også vært sur med en upålitelig mann? 🤔 Om han er utro er han ufin på flere måter. Hvorfor stoler du blindt på noen som kan begå slike handlinger? Å hvorfor tror du din bedømmelse som går med på noe sånnt i det hele tatt kan måle seg som bra med å være litt sur? Hva er logikken? Hvor er fornuften hen? Syns du bør fortelle henne det. Anonymkode: 3beaf...6c1 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Fortell henne det du vet. Anonymkode: 1e3ff...7e0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 Takk for informasjonen. Nesten nyttig. Anonymkode: d2670...7f5
Nymerïa Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 Pass på å si at du er klar over at hun er en kjeftesmelle fordi det har han sagt og han er åpenbart en sannferdig person. Du bare synes hun fortjener sannheten selv om hun er konstant sur og fortjente utroskapen. Egentlig vil jeg si at det gjør din sak enda sterkere at du sier fra i dette tilfellet, du vet jo med sikkerhet at du kommer til å få en overhøvling og gjør det rette uansett. Og så kan du komme tilbake hit og fortelle hvordan det gikk. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Skrevet 3. april 2024 Du skjønner at de kan ha sex selv om hun ikke er gravid hele tiden? Anonymkode: 6cf67...035
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Skrevet 3. april 2024 Dere har blitt lurt begge to, han har gitt deg et falskt inntrykk for å få deg. Han har løyet og gått bak ryggen hennes. Selvfølgelig bør han bli tatt på dette. Skriv i meldingen at du ønsker å si ifra da dere begge har blitt lurt, men at du aldri kommer til å godta en slik unnskyldning fra en opptatt mann igjen. Anonymkode: 23699...0b3 3
Skogtusssa Skrevet 3. april 2024 #12 Skrevet 3. april 2024 (endret) Klassisk dette 🙄 alltid en sur kjerring bak utroskap, alltid gal en x-dame etter et brudd. Stakkar mannen blir ikke forstått, får ikke nok sex hjemme og den sure kjerringa stiller til og med krav til han. Ikke rart han er utro, han som er så snill og blir behandlet så dårlig. Nå må du redde han, gi han sex og forståelse. Så tenker jeg du kan straffe den sure, fæle megga han har til kone med å fortelle at han foretrekker deg 😆 Endret 3. april 2024 av Skogtusssa 2 5
Gammelsmurfen Skrevet 3. april 2024 #13 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han var i så dårlig forhold med en sur dame. Begynte med flørt og så ble det til mer. Jeg støttet han, hu bare kjeftet. Jeg vet han ikke har fortalt ho sannheten så jeg vurderer å gjøre det. Ho tror det bare var flørt, mens vi hadde sex hos meg når ho sov hjemme. Tenkte å sende ho en sms med sannheten. Anonymkode: 3616f...114 Hva er motivasjonen?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #14 Skrevet 3. april 2024 Han har kuttet kontakten med meg da.. men jeg ser henne jo hele tiden siden vi bor på en liten plass. Så vil få bort samvittigheten min. Anonymkode: 3616f...114
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #15 Skrevet 3. april 2024 Dette er hva alle utro menn sier 😅 Anonymkode: 25bc1...716 4
Brunhilde Skrevet 3. april 2024 #16 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har kuttet kontakten med meg da.. men jeg ser henne jo hele tiden siden vi bor på en liten plass. Så vil få bort samvittigheten min. Anonymkode: 3616f...114 Du vil ta hevn. Ikke pakk det inn i samvittighet. Hadde du hatt en, så hadde du ikke gått inn i et forhold til en gift mann i utgangspunktet. 7 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #17 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har kuttet kontakten med meg da.. men jeg ser henne jo hele tiden siden vi bor på en liten plass. Så vil få bort samvittigheten min. Anonymkode: 3616f...114 Pøh, du er bitter fordi du har blitt dumpa. Anonymkode: cafe6...49e 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #18 Skrevet 3. april 2024 Uansett fortener hun å vite hvem hun bor sammen med. Fortell!! Anonymkode: 06cc3...bad 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #19 Skrevet 3. april 2024 Kjære elskerinne🧌, vær klar over at bildet ofte har flere nyanser og at han ikke akkurat vil fortelle deg om konas positive sider. En utro mann er gjerne utro mot med flere, så du er sannsynligvis ikke den eneste spesielle. Si gjerne ifra, men jeg tror du er et troll! 😊 Anonymkode: 4fbd7...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #20 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har kuttet kontakten med meg da.. men jeg ser henne jo hele tiden siden vi bor på en liten plass. Så vil få bort samvittigheten min. Anonymkode: 3616f...114 Ah der var det! Det er altså ikke at du har dårlig samvitighet som gjør at du føler du må gå ut med dette. Du er rett og slett bitter over at han dumpa deg å du vil ta "hevn" på en måte. For all del si det til henne hun fortjener sannheten. Men ikke kom her på et forum og søk empati eller støtte for at du gikk inn i et seksuelt forhold med en gift mann. Anonymkode: e433a...664 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå