Gjest Gentleman59 Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Trenger tips til en god online-tjeneste for å lære norsk. En venn av meg, bosatt i Brasil, vil lære seg norsk online. Har noen tips til en god tjeneste med gode lærere som leverer slikt? På forhånd takk. /Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nali Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Jeg anbefaler duolingo. Det er gratis og jeg lærte det grunnleggende der. Også vil jeg anbefale YouTube kanaler som Norsklærer Karense og Norwegian with Tor. Det finnes også en app som heter Norskappen som er ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april nali skrev (På 6.4.2024 den 12.31): Jeg anbefaler duolingo. Det er gratis og jeg lærte det grunnleggende der. Også vil jeg anbefale YouTube kanaler som Norsklærer Karense og Norwegian with Tor. Det finnes også en app som heter Norskappen som er ganske bra. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå