Gå til innhold

Utleie av klær på Finn/Tise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I det siste har jeg sett at det popper opp utleie av By Timo kjoler på Tise/Finn. Jeg tenker at dette sikkert kunne vært en kjekk måte å spare opp til nye plagg på, men er usikker på om det faktisk er et marked for det. Er det noen av dere som driver med dette og kan si noe om det faktisk funker? Får man leid ut? Hvor ofte? 

Anonymkode: 882b8...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke om det er marked for det, men selv kunne jeg aldri tenkt meg å leie plagg av noen. Kjøper heller selv. Ikke hadde jeg ønsket at mange andre skulle brukt klærne mine. 

Anonymkode: 22987...566

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Har drevet med det før og tjente en del 1000 lapper på det. Har solgt flere av kjolene mine i dag, så har lite til utleie. Det meste er fra Maje og Sandro. Folk er ikke interessert i å leie det. De fleste ville leie Zimmermann. Mange leide det til bryllup. Jeg har en kjole jeg ønsker meg og har satt som mål at når jeg selger 10-20 plagg, så skal jeg unne meg den. Den er veldig dyr, så den kommer jeg nok til å leie ut for å hente inn litt penger på den. 

Anonymkode: 5f844...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 17.21):

I det siste har jeg sett at det popper opp utleie av By Timo kjoler på Tise/Finn. Jeg tenker at dette sikkert kunne vært en kjekk måte å spare opp til nye plagg på, men er usikker på om det faktisk er et marked for det. Er det noen av dere som driver med dette og kan si noe om det faktisk funker? Får man leid ut? Hvor ofte? 

Anonymkode: 882b8...22b

Kommer kjolen din i størrelse xs, s eller l, m , xxl ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...