AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Selv opplever jeg dette, både i skrevet form, her inne og på andre forum om menn som nyter og beskrivelser av orgasmer hos menn vi aldri tidligere hørte noen detaljer om. Det beskrives nå om skjelvende orgasmer med stønn og hyl og med rykninger og kramper som varer i minutter i stede for sekunder, til lange multiple orgasmer. Tidligere var det nærmest en selvfølge med en nærmest lydløs orgasme der du lurte på, gikk det egentlig for fyren nå…? Jeg opplever også dette selv, mye av de beskrivelsene over, under mine egne seksuelle erfaringer. Det virker som om menn kommer mye hardere enn tidligere. Er dette fake, (noe jeg føler det ikke er), eller er menn, men også damer som nå er mye mer seksuelt frigjorte og åpne.? (Noe jeg tror vi er). Skal ikke gå på detaljer, men gjør jo selv det som skal til for å maximere orgasmen til seksualpartner. Hva er andres erfaringer, er det slik dere opplever det? Kvinner og menn kan svare. K43 Anonymkode: 8ff51...fca 1 1
Cervus Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Jeg har bestandig hatt veldig intense orgasmer. Jeg kan klare å være stille hvis jeg må, men slipper meg helst løs med lyd. Ikke noe fake. M52 1
Fant80 Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Ja de fleste menn er jo langt mer femi i dag. Det er jo sminke å designerklær det går i. Så why not multiorgasmer i tillegg. Fra spøk til alvor: Nei,har ikke merket noe forskjell. Orgasmen varer nøykaktig like (kort) som før. Har heller ingen behov for å skrike eller stønne som beskrevet. Virker overdrevet og kunstig. Men det er jo forsåvidt beskrivelsen på mange menn i dag. 3
Gjest Gentleman59 Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selv opplever jeg dette, både i skrevet form, her inne og på andre forum om menn som nyter og beskrivelser av orgasmer hos menn vi aldri tidligere hørte noen detaljer om. Det beskrives nå om skjelvende orgasmer med stønn og hyl og med rykninger og kramper som varer i minutter i stede for sekunder, til lange multiple orgasmer. Tidligere var det nærmest en selvfølge med en nærmest lydløs orgasme der du lurte på, gikk det egentlig for fyren nå…? Jeg opplever også dette selv, mye av de beskrivelsene over, under mine egne seksuelle erfaringer. Det virker som om menn kommer mye hardere enn tidligere. Er dette fake, (noe jeg føler det ikke er), eller er menn, men også damer som nå er mye mer seksuelt frigjorte og åpne.? (Noe jeg tror vi er). Skal ikke gå på detaljer, men gjør jo selv det som skal til for å maximere orgasmen til seksualpartner. Hva er andres erfaringer, er det slik dere opplever det? Kvinner og menn kan svare. K43 Anonymkode: 8ff51...fca Jeg tror vi menn er blitt mindre reserverte, vi er blitt mer lekne, vi vet vi har seksualitet, ikke bare "et rør som skal tømmes". Videre mener jeg at denne erkjennelsen har gitt oss mot til for eksempel å erkjenne at vi har en erogen sone menn tidligere nektet å erkjenne; analt. Vi har også tillatt oss å la kvinner leke med oss sexuelt, vi har rett og slett våknet sexuelt, en del tiår etter kvinnene.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 En veldig fin utvikling som har kommet med alderen er at min mann får betydelig sterkere orgasmer. Vi har egentlig ikke gjort noen nye triks for å få dette til. Orgasmene hans ble bare sterkere med årene. Anonymkode: 3cfe7...6b8
Cor Cubiculum Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Noe av grunnen har kanskje med at gutter blir til menn og flytter ut av gutterommet. Der måtte vi være stille og raske, kanskje. Men (noen) gutter blir til menn og lærer at alt blir bedre både for en selv og partner om man tar tiden til hjelp. Jeg lærte meg tidlig det som jeg tror folk nå kaller «edging» av ei omtrent 20 år eldre elskerinne da jeg var så vidt passert 20. Det gjorde to ting for meg. For det første ble orgasmene langt sterkere og mer langvarige når jeg først lot meg vippe over «the point of no return». Slike orgasmer er det HELT UMULIG og ikke i menneskelig makt å stenge inne. Da blir det nødvendigvis mer lyd ut av det. Dessuten ble jeg en bedre elsker ved at jeg kunne tilpasse meg partners behov langt mer effektivt. (Pluss litt teknikk, forståelse av kvinners seksualitet og så videre.) 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Jeg hører aldri om disse intense multiorgasmene så ofte som det jeg gjør her inne de siste månedene. Jeg tror mer det handler om et lite knippe mennesker som skriver om det her gang på gang. Anonymkode: 059c5...1c2 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 Cor Cubiculum skrev (5 timer siden): Noe av grunnen har kanskje med at gutter blir til menn og flytter ut av gutterommet. Der måtte vi være stille og raske, kanskje. Men (noen) gutter blir til menn og lærer at alt blir bedre både for en selv og partner om man tar tiden til hjelp. Jeg lærte meg tidlig det som jeg tror folk nå kaller «edging» av ei omtrent 20 år eldre elskerinne da jeg var så vidt passert 20. Det gjorde to ting for meg. For det første ble orgasmene langt sterkere og mer langvarige når jeg først lot meg vippe over «the point of no return». Slike orgasmer er det HELT UMULIG og ikke i menneskelig makt å stenge inne. Da blir det nødvendigvis mer lyd ut av det. Dessuten ble jeg en bedre elsker ved at jeg kunne tilpasse meg partners behov langt mer effektivt. (Pluss litt teknikk, forståelse av kvinners seksualitet og så videre.) Her følger jeg deg, det er også sånn min nåværende har det, mye edgin og utsettelse av hans orgasme, gir mye den beskrivelsen som du opplever. Men det er første gang så intenst. Ser det ofte her og på andre fora. Anonymkode: 8ff51...fca
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 Mye skryt og fantasi dessverre. Menn er menn. De ønsker alltid å imponere. Nå også med dette. Anonymkode: c12ee...53b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye skryt og fantasi dessverre. Menn er menn. De ønsker alltid å imponere. Nå også med dette. Anonymkode: c12ee...53b Tror du det? Ja sikkert endel skryt også. Nåværende hos meg virker ekte. Trådstarter K43 Anonymkode: 8ff51...fca
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mye skryt og fantasi dessverre. Menn er menn. De ønsker alltid å imponere. Nå også med dette. Anonymkode: c12ee...53b Vi har vært sammen over 20 år. Dette bare skjedde med alderen. Tror ikke han på noen måter har tenkt at han måtte imponere meg med sterkere orgasmer. Vi var begge to fornøyd slik det var og forventet ikke en slik utvikling. Det bare skjedde. Anonymkode: 3cfe7...6b8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #12 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mye skryt og fantasi dessverre. Menn er menn. De ønsker alltid å imponere. Nå også med dette. Anonymkode: c12ee...53b Vi har vært sammen over 20 år. Dette bare skjedde med alderen. Tror ikke han på noen måter har tenkt at han måtte imponere meg med sterkere orgasmer. Vi var begge to fornøyd slik det var og forventet ikke en slik utvikling. Det bare skjedde. Anonymkode: 3cfe7...6b8
Isambard Skrevet 3. april 2024 #13 Skrevet 3. april 2024 Nah. Jeg synes det fremstår som sex-noveller. Folk som skriver seg kåte. 1
fjord 40 Skrevet 4. april 2024 #14 Skrevet 4. april 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Selv opplever jeg dette, både i skrevet form, her inne og på andre forum om menn som nyter og beskrivelser av orgasmer hos menn vi aldri tidligere hørte noen detaljer om. Det beskrives nå om skjelvende orgasmer med stønn og hyl og med rykninger og kramper som varer i minutter i stede for sekunder, til lange multiple orgasmer. Tidligere var det nærmest en selvfølge med en nærmest lydløs orgasme der du lurte på, gikk det egentlig for fyren nå…? Jeg opplever også dette selv, mye av de beskrivelsene over, under mine egne seksuelle erfaringer. Det virker som om menn kommer mye hardere enn tidligere. Er dette fake, (noe jeg føler det ikke er), eller er menn, men også damer som nå er mye mer seksuelt frigjorte og åpne.? (Noe jeg tror vi er). Skal ikke gå på detaljer, men gjør jo selv det som skal til for å maximere orgasmen til seksualpartner. Hva er andres erfaringer, er det slik dere opplever det? Kvinner og menn kan svare. K43 Anonymkode: 8ff51...fca Mann 40 Eg har litt å litt med tiden lært meg å styrke egen orgasme nor eg runker og under samleie. Også for damen. Eg merket foreksempel nor eg bare trykte kuken heilt inn å holdt den der så føler eg egentlig hvor små bevegelser hun bruker for å komme med kuken heilt inn i henne. Eg bruker ofte denne lille jokke teknikken hun bruker, samtidig som ein kraftig vibrator på henne , eg sparer lenge på egen orgasme på denne måten, hun sier fra nor hun er klar, da tar eg sikkelig tak i henne å rå knuller henne samtidig som eg fyller henne, da får vi så sterke orgasmer att det brøles å hyles! 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #15 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Selv opplever jeg dette, både i skrevet form, her inne og på andre forum om menn som nyter og beskrivelser av orgasmer hos menn vi aldri tidligere hørte noen detaljer om. Det beskrives nå om skjelvende orgasmer med stønn og hyl og med rykninger og kramper som varer i minutter i stede for sekunder, til lange multiple orgasmer. Tidligere var det nærmest en selvfølge med en nærmest lydløs orgasme der du lurte på, gikk det egentlig for fyren nå…? Jeg opplever også dette selv, mye av de beskrivelsene over, under mine egne seksuelle erfaringer. Det virker som om menn kommer mye hardere enn tidligere. Er dette fake, (noe jeg føler det ikke er), eller er menn, men også damer som nå er mye mer seksuelt frigjorte og åpne.? (Noe jeg tror vi er). Skal ikke gå på detaljer, men gjør jo selv det som skal til for å maximere orgasmen til seksualpartner. Hva er andres erfaringer, er det slik dere opplever det? Kvinner og menn kan svare. K43 Anonymkode: 8ff51...fca En utløsning og den er slapp. Jeg får klager på at jeg er for stille, men det ligger ikke i min natur å stønne høylytt uten at det kommer av seg selv. Jeg kan ikke snakke for alle, men om det er sånn at mannfolka er mer høylytte nå så tipper jeg det kommer av forventninger og ikke noe annet. Anonymkode: 7ae71...477
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #16 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Selv opplever jeg dette, både i skrevet form, her inne og på andre forum om menn som nyter og beskrivelser av orgasmer hos menn vi aldri tidligere hørte noen detaljer om. Det beskrives nå om skjelvende orgasmer med stønn og hyl og med rykninger og kramper som varer i minutter i stede for sekunder, til lange multiple orgasmer. Tidligere var det nærmest en selvfølge med en nærmest lydløs orgasme der du lurte på, gikk det egentlig for fyren nå…? Jeg opplever også dette selv, mye av de beskrivelsene over, under mine egne seksuelle erfaringer. Det virker som om menn kommer mye hardere enn tidligere. Er dette fake, (noe jeg føler det ikke er), eller er menn, men også damer som nå er mye mer seksuelt frigjorte og åpne.? (Noe jeg tror vi er). Skal ikke gå på detaljer, men gjør jo selv det som skal til for å maximere orgasmen til seksualpartner. Hva er andres erfaringer, er det slik dere opplever det? Kvinner og menn kan svare. K43 Anonymkode: 8ff51...fca Jeg tror det handler om at menn og kvinner har blitt likere. Menn oppfører seg mer som kvinner, og kvinner oppfører seg mer som menn. Kvinner er tradisjonelt mer kommunikative. Jeg tror menn, generelt, også har begynt å kommunisere mer. Også om sex.
Bamseklemmer Skrevet 4. april 2024 #17 Skrevet 4. april 2024 Å maksimere orgasmen til begge, eller hver for oss er jo en samarbeidskunst. Så vi må nok kjenne hverandre litt. Men de kraftigste fungere sjelden to ganger på rad. Men med to dagers "sølibat" så blir den kraftig igjen, så styrken er litt avhengig hvor mye det er på tanken😉 Jeg tror ikke det er så normalt, det er for spesiellt interesserte som driver den sporten. Så jeg kan pirres og tirres til jeg nesten klikker av kåthet, da øker produksjonen betraktelig.. det samme gjøres jo med kvinnen, da klorer hun og skriker etter direkte stimuli😅Hvis hun da har trent litt på dette, kan hun få mange orgasmer.. men da må jeg treffe på "tiden" hennes når jeg begynner med stimuli igjen..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #18 Skrevet 4. april 2024 Isambard skrev (9 timer siden): Nah. Jeg synes det fremstår som sex-noveller. Folk som skriver seg kåte. På skrivemåten har jeg inntrykk av at det er én person som står bak det meste av disse novellene om anal stimulans, og spastiske orgasmer. Anonymkode: f2654...608 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #19 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): På skrivemåten har jeg inntrykk av at det er én person som står bak det meste av disse novellene om anal stimulans, og spastiske orgasmer. Anonymkode: f2654...608 Ja, det har jeg påpekt flere ganger her inne. Tror de fleste av disse innleggene er skrevet av samme person… Men jeg er sammen med en mann som får slike orgasmer, ikke hver gang, men de gangene vi legger til rette for det med edging, prostatastimuli og ulike måter å stimulere penis på. Ved helt vanlig kjapp vaniljesex får han ganske stille og kjappe orgasmer. Disse kraftige orgasmene har vi sammen lært oss å oppnå i løpet av våre 16 år sammen. Vi kan også få multiorgasmer begge to, noe ingen av oss hadde opplevd før. Anonymkode: 8b8f0...93a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #20 Skrevet 4. april 2024 Isambard skrev (10 timer siden): Nah. Jeg synes det fremstår som sex-noveller. Folk som skriver seg kåte. Det tror jeg også. Det ligger en sterk drøm i det. Drømmen om noe større enn virkeligheten. Sex er blitt en konkurranse. At du blir mer raffinert når du blir eldre kan godt være, men orgasmen blir ikke annerledes, veien dit derimot, den blir mer fargerik. Anonymkode: c12ee...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå