Tusjpenn Skrevet 8. april 2024 #681 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 19.42): Problemet oppstår når den som «bare vil prate litt», ikke fanger opp signaler om at den de henvender seg til, ikke vil «prate litt». Anonymkode: 9a9c2...3fc 100% enig! Jeg lever for meg, ikke for at en eller annen tilfeldig mann skal føle seg bedre av å få litt oppmerksomhet. Problemet er også at mann nr.1 ikke ser mann nr. 9850458 som bare skal prate litt. Og noen dager har man bare lyst til å være i fred. Det hjelper å bruke store hettegensere og caps. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #682 Del Skrevet 8. april 2024 On 4/3/2024 at 5:05 PM, AnonymBruker said: Det er et kjent problem i vårt samfunn at damer blir konfrontert av fremmede menn som "bare vil prate litt". Damene føler det som et problem og mennene blir krenka og sier at de ikke mente noe med det. Javel? Hvorfor går aldri de mennene bort til andre menn for å "prate litt"? De vil altså bare "prate litt" med pene damer men aldri med stygge menn? Spar meg! Ikke prøv å si at de ikke har baktanker, de er like lette å lese som en åpen bok...... Anonymkode: dd7c2...50d Uff, dette har jeg opplevd så mange ganger at jeg ble en mester i avvisning. De verste er de som allikevel pusher på, selv om du sier at du har kjæreste. "Jeg vil bare være venner" Du har også de typene hvor du tilfeldigvis får blikk kontakt og de tar det som en "invitasjon" Eller de som spør deg hva du ønsker å drikke når du står i baren for å bestille. Jeg takket alltid nei dersom jeg ikke var interessert i å prate med vedkommende. Anonymkode: dfa1f...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå