AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Har opplevd at flere menn jeg har møtt går rett inn å sjekker ut eksmannen på Facebook. Hva er det som gjør at dere gjør dette? Altså selv bryr jeg meg ikke et gram over hvordan eksene til dere menn ser ut eller er 😅 Når flere har gjort dette virker det vanlig 🤔 Flere av dere damer som har opplevd dette med menn?😅 Anonymkode: ecab4...7b1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Er jo for å se hvilke menb vi har beseiret i konkurransen om livets gunst. Kanskje bare en mannegreie, men vi menn liker å føle dominans her i verden. Anonymkode: 7020e...c0c 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Det gjør jo vi kvinner også. Sikkert individuelt men også menneskelig å sammenligne seg med andre. Også litt dyster nysgjerrighet til livet noen hadde før. Anonymkode: f048f...478 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Hvordan "opplever" du det? Dvs hvordan merker du at de har sjekket eksen din på FB? Anonymkode: b2fcf...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan "opplever" du det? Dvs hvordan merker du at de har sjekket eksen din på FB? Anonymkode: b2fcf...1a2 De snakker om utseende hans, har sett på bilder, jeg er veldig kort og spinkel av meg, eksmannen er litt brei og mye høyere. Så de har da nevnt å lurt på hvordan det har gått med sex, om jeg ikke har blitt most, osv. Ganske tullete, men dette har hvertfall 2 av de nevnt. Er vel 3 stk som har vært inne å sjekka 😅 Anonymkode: ecab4...7b1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er jo for å se hvilke menb vi har beseiret i konkurransen om livets gunst. Kanskje bare en mannegreie, men vi menn liker å føle dominans her i verden. Anonymkode: 7020e...c0c 😅 mener du at du har beseiret en eks? Den logikken ser jeg ikke med mindre hun går fra han for å være med deg. Jeg er mann selv, og kjenner meg virkelig ikke igjen i dette. Hva gjelder dominans, så har det i alle fall ikke noe med å sjekke opp en eks. Om noe, så bunner det heller i en usikkerhet hvor man prøver å finne ut om eksen er bedre eller dårligere enn en selv. Jeg har opplevd det motsatte, hvor damer jeg har datet har sjekket opp ekser av meg. Og usikkerheten skinner igjennom. Anonymkode: 86546...5a7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De snakker om utseende hans, har sett på bilder, jeg er veldig kort og spinkel av meg, eksmannen er litt brei og mye høyere. Så de har da nevnt å lurt på hvordan det har gått med sex, om jeg ikke har blitt most, osv. Ganske tullete, men dette har hvertfall 2 av de nevnt. Er vel 3 stk som har vært inne å sjekka 😅 Anonymkode: ecab4...7b1 At mange snokernog sjekker litt rundt ekser har jeg forståelse for, men dette?? Hva slags guttevalper er det du finner og hvor finner du dem? Anonymkode: a23f1...cbe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå