AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Jeg har et problem som jeg synes er veldig pinlig og ubehagelig. Vet at jeg nok burde ta det opp med lege, men vet ikke hvordan og hva jeg skal si. Problemet er at jeg har to små klumper bak, og iblant har jeg smerte og blod ved dobesøk (nr 2). Det har vært sånn ganske lenge nå. Noen ganger er det ikke smerte og blod på flere uker eller måneder men så kommer det igjen. Jeg trodde kanskje dette var hemoroider, men googlet det endelig og ser at dette ikke er vanlig og at legebesøk anbefales. Men jeg synes bare dette er så pinlig, ikke minst at jeg har hatt det slik lenge og ikke tatt det på alvor Hva kan det være, og hva skal jeg si til legen? Må han undersøke området? Det orker jeg ikke tanken på, selv om jeg vet at leger ser sånt hver dag. Hjelp! Anonymkode: d55a0...3b1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Leger ser slik hver dag. Bestill time og få det unnagjort. Tenk om det er noe alvorlig. Sjekk deg du. Anonymkode: f3a1d...59c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Det er ikke sikkert han har nødt til å undersøke. Kanskje du kan få resept på en krem og se om den virker først. Anonymkode: 5c756...633
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sikkert han har nødt til å undersøke. Kanskje du kan få resept på en krem og se om den virker først. Anonymkode: 5c756...633 Ja, for leger de gir resept på kremer og piller uten å undersøke.... TS, (og alle andre som bekymrer seg for slikt som dette) - det er ikke annet å gjøre enn å bite i det sure eplet og ta mot til seg og bestille legetime og la seg undersøke. Anonymkode: 7c49c...5df
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Hvis du syns det er pinlig så kan du reise bort og ringe et legesenter i kommunen du oppholder i. Så kommer du til en helt fremmed lege du aldri trenger se igjen. Bare si at det er sykt vondt og kom brått på mens du var på ferie. men seriøst… hemoroider er legen godt vant med. Han/hun syns ikke det er flaut. Anonymkode: eaaa4...f17
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, for leger de gir resept på kremer og piller uten å undersøke.... TS, (og alle andre som bekymrer seg for slikt som dette) - det er ikke annet å gjøre enn å bite i det sure eplet og ta mot til seg og bestille legetime og la seg undersøke. Anonymkode: 7c49c...5df Det er vel ikke alt som er farlig å bruke bare fordi det er reseptbelagt. Anonymkode: 5c756...633
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Bestill en time hos Volvat da? Kan det være tvillinger? Anonymkode: d16d3...d22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel ikke alt som er farlig å bruke bare fordi det er reseptbelagt. Anonymkode: 5c756...633 Så legen skal bare gjette seg til hva som er sykdommen, og vilkårlig gi pasienten noe? Anonymkode: 7c49c...5df
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 Du får kjøpt reseptfrie midler på apoteket. Prøv det først å se om det virker, å virker det ikke så oppsøker du lege. https://www.apotek1.no/produkter/alcos-anal-salve-50g-53736p https://www.apotek1.no/produkter/a-wipes-vaatservietter-25stk-937655p Anonymkode: a1546...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå