AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Trenger tips til rimelige trådløse ørepropper som kommer godt ut i test. Takk😊 Anonymkode: 0107a...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trenger tips til rimelige trådløse ørepropper som kommer godt ut i test. Takk😊 Anonymkode: 0107a...5a5 Jeg er superfornøyd med AirPods pro god lyd god støydemping enkelt integrert med iPhone/Mac/appletv Anonymkode: d4c48...e3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 Airpods pro 2 om du har iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. april 2024 #4 Del Skrevet 4. april 2024 Beste trådløse ørepropper (2023) - Toppliste - Tek.no Test av ørepropper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 4. april 2024 #5 Del Skrevet 4. april 2024 Sånt er jo ganske subjektivt, og avhengig veldig av hvor kresen du er på lyd, hva slags passform du foretrekker, om du trenger støydemping, etc. Jeg har et par Sonys WF-1000XM3 med helt kurant lyd og bra støydemping, men i det daglige bruker jeg stort sett et par billige og objektivt sett betraktelig dårlige JBL Tune Flex, siden jeg egentlig avskyr silikonpropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 (endret) Fountaine skrev (På 3.4.2024 den 22.17): Airpods pro 2 om du har iPhone. Kan vel ikke kalles rimelige.. Godt fornøyd med mine Jabra Elite 5 Endret 7. april 2024 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg har Samsung, og kjøpte trådløse ørepropper hos Clas Ohlson i fjor sommer. Kostet 299. Fungerer supert enda😎 Anonymkode: 73217...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #8 Del Skrevet 8. april 2024 Etter å ha førts kjøpt Jabra som jeg ga til mannen og Samsung Buds Pro som jeg hatet like mye og ga til sønnen kjøpte jeg disse: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/jbl-tune-flex-helt-tradlose-in-ear-hodetelefoner-sort/497773 De er en vinner for min del. God nok lyd, lang batteritid og kort ladetid, enkle å sette inn og gnager ikke. I tillegg er de så rimelige at det ikke er krise om jeg skulle miste de. Anonymkode: 81327...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #9 Del Skrevet 8. april 2024 13 hours ago, LeneXCII said: Kan vel ikke kalles rimelige.. Godt fornøyd med mine Jabra Elite 5 Jeg har Jabra Elite 3 og er meget fornøyd med hva de leverer til den prisen. Kjempebra batterilevetid og så fungerer de godt. De kobler til når jeg vil og det er lite tull. Anonymkode: 0a1c8...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #10 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har Jabra Elite Active 65t. Er veldig fornøyde med de. Ser de har gått ut, men der er nok tilsvarende fra de på markedet nå. Anonymkode: 5bb79...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå