AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Mener hovedsaklig bare vind/storm (med følgende regn.). Ikke regn/snø alene. At det regner i strekk er ikke akkurat unormalt 😂 Har det hendt at storm/vind har vært pågående sterk i flere dager i Norge? Sånn, 3+ dager med sterk vind, uvær, torden etc? Spør bare fordi jeg kommer ikke på at jeg har opplevd dette selv. Ikke over så lang tid. Noen med erfaring? 🙂 Anonymkode: 2e811...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Vi har vel hatt "uvær" nordpå i halvannen måned nå. Særlig i kyststrøk. Oktober i år har kanskje vært noe av det verste jeg har opplevd på mange tiår. Voldsomt med regn, høy gjennomsnittsvind i hele perioden og flere runder med stormer. Lavtrykkene har stått i kø i Atlanterhavet, og det kom ikke mindre enn 2 inn samtidig over noen dager akkurat nå. Orkan i styrkene. Lumsk, ødeleggende vind som tar skikkelig tak i alt den kommer over. Er lenge siden jeg har vært så redd været som jeg har vært i dag. Mediene skriver selvfølgelig ingenting om dette, for det er nordpå det skjer. Anonymkode: 70cee...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #3 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 16.52): Vi har vel hatt "uvær" nordpå i halvannen måned nå. Særlig i kyststrøk. Oktober i år har kanskje vært noe av det verste jeg har opplevd på mange tiår. Voldsomt med regn, høy gjennomsnittsvind i hele perioden og flere runder med stormer. Lavtrykkene har stått i kø i Atlanterhavet, og det kom ikke mindre enn 2 inn samtidig over noen dager akkurat nå. Orkan i styrkene. Lumsk, ødeleggende vind som tar skikkelig tak i alt den kommer over. Er lenge siden jeg har vært så redd været som jeg har vært i dag. Mediene skriver selvfølgelig ingenting om dette, for det er nordpå det skjer. Anonymkode: 70cee...7a8 Været sommeren 2024 I sommer var det rekordvarme i nord og rekordnedbør i sør, og likevel klager dere i nord når høststormene kommer. Jeg bor på en øy på nordvestlandet, og vi var ikke i nærheten av å en så fin sommer som dere. Høst og vinter med kuling, storm og en og annen orkan er vi derimot vant til, og det skjer rett som det er at vi blir isolert fordi båtene ikke går. Jeg gir blanke i om mediene skriver om det, men er glad for at jeg ikke trenger reise vekk fra øya i morgen, for det rusker bra i veggene nå. Anonymkode: 3e104...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå