AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Mener hovedsaklig bare vind/storm (med følgende regn.). Ikke regn/snø alene. At det regner i strekk er ikke akkurat unormalt 😂 Har det hendt at storm/vind har vært pågående sterk i flere dager i Norge? Sånn, 3+ dager med sterk vind, uvær, torden etc? Spør bare fordi jeg kommer ikke på at jeg har opplevd dette selv. Ikke over så lang tid. Noen med erfaring? 🙂 Anonymkode: 2e811...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Vi har vel hatt "uvær" nordpå i halvannen måned nå. Særlig i kyststrøk. Oktober i år har kanskje vært noe av det verste jeg har opplevd på mange tiår. Voldsomt med regn, høy gjennomsnittsvind i hele perioden og flere runder med stormer. Lavtrykkene har stått i kø i Atlanterhavet, og det kom ikke mindre enn 2 inn samtidig over noen dager akkurat nå. Orkan i styrkene. Lumsk, ødeleggende vind som tar skikkelig tak i alt den kommer over. Er lenge siden jeg har vært så redd været som jeg har vært i dag. Mediene skriver selvfølgelig ingenting om dette, for det er nordpå det skjer. Anonymkode: 70cee...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå