Gå til innhold

IVF og HCG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg hadde innsett for 11 dager siden (ferskforsøk, tredagers) og målte i dag HCG på 55. Mistenker at dette tallet er ganske lavt? Skal ta ny prøve om noen dager for å se på stigningen, men vil gjerne høre fra dere som har erfaring/kunnskap om HCG som kan fortelle om det er håp her 🙏🏻

Anonymkode: 5ce3b...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved min klinikk (offentlig) fikk jeg beskjed om at se ville se hcg tall på over 100   14 dager etter innsett for å ha særlig tro på graviditeten - vet dette er veldig variabelt fra klinikk til klinikk.

Du er på dag 11, så over 100 dag 14 er fremdeles mulig. 

Tallet er ikke det viktigste - det er hvordan det stiger. Så løpet er absolutt ikke kjørt. 

Jeg ville absolutt hatt is i magen ❤️ 

Det finnes skrekk historier og de som vil si at det er null håp, og det er solskinnshistorier. 

Vi er alle ulike, hcg er ikke samme for alle. Det avhengiger av når egget festet seg, om man har rask eller sen stigning etc. 

Har en venninne som hadde 57 i hcg dag 10 etter fersk innsett 2 dagers - hun er straks halvveis. 

Anonymkode: 9a244...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skal prøve å ha is i magen og ikke ta sorgen på forskudd ❤️

Jeg tok en graviditetstest for et par dager siden som viste svakt positivt. Tok en ny test nå som fikk en veldig sterk strekt med en gang og det gir meg håp om at verdien er stigende 🤞🏻🙏🏻

Anonymkode: 5ce3b...135

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...