AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Tror dere den blir solgt? Sandaker/ Torshov - Totalt oppussingsobjekt 2 roms i høy 1 etasje. Fin beliggenhet i klassisk bygård. | FINN eiendom Anonymkode: a78d3...c7f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Så ødelagt som boligmarkedet i oslo er i dag? Ja 100% desverre. Burde kostet max 1.5 millioner men her er vi 3 millioner for en 40kvm rønne i hovedstaden, Anonymkode: f1e6e...749 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ødelagt som boligmarkedet i oslo er i dag? Ja 100% desverre. Burde kostet max 1.5 millioner men her er vi 3 millioner for en 40kvm rønne i hovedstaden, Anonymkode: f1e6e...749 Lurer sånn på hvordan de som har bodd der har klart å herpe badet sånn.. Ser jo ut som badet var forholdsvis nytt. Her snakker vi full totalrenovering, tror man må beregne 1 - 2 mill for å få det beboelig. Sikkert vannskader + diverse andre problemer i leiligheten. Anonymkode: a78d3...c7f 14 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer sånn på hvordan de som har bodd der har klart å herpe badet sånn.. Ser jo ut som badet var forholdsvis nytt. Her snakker vi full totalrenovering, tror man må beregne 1 - 2 mill for å få det beboelig. Sikkert vannskader + diverse andre problemer i leiligheten. Anonymkode: a78d3...c7f Aldri hørt om narkomane, alvorlig psykisk syke og andre uten boevne? Anonymkode: a3dde...8d0 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Blir sikkert solgt, men tenker det kommer litt an på hvordan de andre leilighetene i bygget ser ut. Og generelt hvordan nabolaget er.. Anonymkode: 6fdcc...192 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Location, location, location. Klarer man å pusse opp for under 2 millioner er har man allerede tjent på den. Anonymkode: af0f5...2a0 7 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri hørt om narkomane, alvorlig psykisk syke og andre uten boevne? Anonymkode: a3dde...8d0 Jo, har du? Man kan altså ikke spørre om NOE her på forumet, for TS skal tas. ALLTID! Er det ikke lov å bli fascinert av en leilighet heller nå? Hva er det som er lov i følge deg? Anonymkode: a78d3...c7f 20
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, har du? Man kan altså ikke spørre om NOE her på forumet, for TS skal tas. ALLTID! Er det ikke lov å bli fascinert av en leilighet heller nå? Hva er det som er lov i følge deg? Anonymkode: a78d3...c7f Synes bare dette så ut som en typisk «narkoman/psykisk sykdom»-leilighet - som jeg har sett mange av fra før- og da synes jeg det var naivt/nedlatende/unødvendig å påpeke det. Nesten som å si om en som sitter i rullestol «lurer på hvorfor han ikke kan gå?» De som har bodd her har vært syke. Anonymkode: a3dde...8d0 5
Honey Dew Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 (endret) Forferdelig stygg og kjedelig. I tillegg har den svartsopp. Endret 3. april 2024 av Honey Dew 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Skrevet 3. april 2024 Der har du boligmarkedet i Oslo.. Nesten 3 mill for en falleferdig leilighet full av mugg og drit med opplegg til vaskemaskin inne på soverommet... Anonymkode: e301b...90e 12
AntiBullshit Skrevet 3. april 2024 #12 Skrevet 3. april 2024 Spent på hva som er bak det skapet som er plassert mellom vinduene i stua. Sikkert er svært hull eller noe. Helt utrolig at det kan bli så jævlig, men har dessverre sett lignende tilfeller i nærområdet selv. Da var det snakk om en eldre person som ikke klarte å ta vare på seg selv eller boligen, tapeten hang ned fra veggene og selv etter nedvask så det ut som en svinesti. Det verste med slike oppussingsobjekter er at det gjerne kommer med noen overraskelser i form av sølvkre/sjeggkre, fuktskader, mugg og råte som man tydelig ser på soverommene. Lukta i sånne boliger har en tendens til å sitte skikkelig i veggene selv etter maling 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #13 Skrevet 3. april 2024 Der har du et mulig resultat av å leie ut gjennom kommunen til noen med ekstremt lav boevne.... (ref.tråd om å leie ut til kommunen tidligere idag). Tror nok det har blitt lesset ut et lite tonn med søppel før den ble lagt ut for salg. Solgt blir den iallfall garantert. Anonymkode: 33bbd...611 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #14 Skrevet 3. april 2024 Det som kanskje overrasker meg mest er at det ser ikke ut som de har prøvd engang å vaske noe som helst før de tok bildene.. De vet vel at folk er så desperate etter bolig i Oslo at de får solgt det selv om de har dritstygge bilder Anonymkode: e301b...90e 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #15 Skrevet 3. april 2024 Wow, denne er jo et kupp! (og dette er ikke sarkasme) Om man har noen i familien som er gode håndverkere kan dette virkelig lønne seg! Anonymkode: 28ee5...e50 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #16 Skrevet 3. april 2024 Den kommer til å bli solgt. Renoveringsobjekt går ganske kjapt. Anonymkode: 9044f...598 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #17 Skrevet 3. april 2024 Jeg spår en budkrig på den Anonymkode: 497e7...81d 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #18 Skrevet 3. april 2024 Ser ut som utleieboliger som studentene i Oslo må nøye seg med. Utrolig mange griske utleiere som ikke vedlikeholder. Anonymkode: c01aa...e60 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #19 Skrevet 3. april 2024 Absolutt, den tror jeg mange er interessert i! Det er jo langt bedre kjøpe ett fullstendig ødelagt oppussingsobjekt som er prissatt lavt, enn noe som krever like mye arbeid men har høyere pris. Det er billigere bare rive ut absolutt alt og bygge opp på nytt. Anonymkode: ca731...50e 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #20 Skrevet 3. april 2024 Som blodfan av Trainspotting, likte jeg den 😄 Badet kunne nok trengt litt oppussing, haha. Men fint utgangspunkt. Fine dører, høyt under taket. Kjipt med all vannskaden. Men jeg undrer meg jo om slik mugg er vanlig, bare gjemt bak nye plater og gulv Anonymkode: e1757...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå