Rosenrød Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Lurer på hva denne mineralsminken koster i Norge. Har lyst til å prøve den, men vil ikke bestille fra nennet den første gangen, da jeg er usikker på farger å sånn. Bør en også bruke koster fra samme merke? Og hva trenger jeg, bruker til vanlig foundation, pudder og solpudder.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Vet at øyenskyggene koster rundt 150 - 200 kr på magic, men husker ikke resten av prisene.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Foundationen koster 450kr tror jeg ,kosten 280 kr.Så det svarer seg å handle på essentialdayspa. På coulerfulsprinkles.com får du kjøpe prøver av alle ting.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Foundation koster 419, tror jeg. Det er vanskelig å finne nettbutikker utenom Ebay som sender ID til Norge. EDS gjorde det før (for så vidt fortsatt), men sist jeg bestilte, måtte jeg betale moms, til tross for at verdien var under 200 kroner. De hadde inkludert portoen i den summen utenpå pakken, til tross for at jeg ba om at de skulle skrive ned. Jeg endte opp med å spare ca. 0 kroner til slutt.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 coulerfulsprinkles.com koster foundations 135kr ,og du får prøver til 22kr. Der skriver ned verdien vis du ber om det ,og var snare .
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Jeg betaler 395,- for foundation og 195,- for øyeskygge. Foundationkosten kosta 265,- tror jeg, men den må man strengt tatt ikke ha...en vanlig pudderkost fungerer sikkert like bra. Jeg syns produktene er verdt prisen.
Scheherazade Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Først og fremst synes jeg ID og forsåvidt MD Formulations også, er svært overpriset i Norge. Skjønner ikke hvorfor prisen skal være nesten tredobbelt av nettbutikkene... Selvsagt er det utrolig drøyt, har hatt min foundation i halvannet år nå, så relativt sett til 30 ml med flytende foundation som gjerne koster 350 i parfymeriene... Men, prøve ja. Det første du kan gjøre er jo å ta turen innom en hudpleiesalong som selger ID og be om å bli sminket med denne? Det gjorde iallfall jeg først, sa som sant var at jeg var litt usikker, det var ny type sminke og så videre og jeg ikke ville kjøpe før jeg hadde prøvd. Fikk til og med med en pitteliten prøvepakke! Du trenger ikke koster fra ID i første omgang. Funker fint med en vanlig pudderkost, men ikke for stor/lange hår. Koster kan du heller kjøpe etterhvert. Forøvrig er ikke jeg fornøyd med kostene til ID, har to stykker, den ene funker fin-fint, mens den andre brekker hårene hele tiden på, og den røyter noe sinnsykt. Ganske så ubrukelig egentlig, og det er kjipt siden de er dyre. Foundation er jo det som skiller seg mest ut i forhold til andre merker. Warmt erstatter solpudder, gir en flott, fresh farge. Veil tilsvarer løst pudder og fikserer. Synes forøvrig jeg blir mye mindre blank av Veil enn av løst pudder. Så trenger og trenger, fru Blom. Hvis du virkelig vil kjøre full pakke anbefaler jeg alle tre produktene! Det fine er jo at du får kjøpt starterkit i hudpleiesalongene i Norge også, da kommer du gunstigere ut i pris. Er jo kommet mange andre merker med mineralsminke på markedet også. Gjest anbefaler Colourforsprinkles, greit siden de tilbyr prøver. Har imidlertid ikke prøvd begge deler, så kan ikke si noe om hvordan det ene er i forhold til det andre. EDIT: Tenkte på pureluxecosmetics jeg. Colourforsprinkles vet jeg ingenting om. Endret 6. februar 2006 av Scheherazade
aline Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 meneh.... noen som kan nevne steder i oslo/hudpleiesalonger i oslo som fører dette?
Rosenrød Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2006 Hmmmm, sånn starterkit høres jo greit ut, noen som har capris på dette? Og inneholder det både foundation, veil og bronzer?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #10 Skrevet 6. februar 2006 colorescience ,id bare mineral.susan posnick er vell mye det samme hva?
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #11 Skrevet 6. februar 2006 colorescience ,id bare mineral.susan posnick er vell mye det samme hva? ← Det finnes jo en haug med ulike merker. Forskjellene ligger vel mest i finish og dekkevne, kan jeg tenke meg.
Gjest itla Skrevet 7. februar 2006 #12 Skrevet 7. februar 2006 meneh.... noen som kan nevne steder i oslo/hudpleiesalonger i oslo som fører dette? ← Bl.a. Magic på Oslo City. Der går det an å gå og kikke litt også, uten at du blir overfalt av salgskåte hudpleiere.
aline Skrevet 7. februar 2006 #13 Skrevet 7. februar 2006 Bl.a. Magic på Oslo City. Der går det an å gå og kikke litt også, uten at du blir overfalt av salgskåte hudpleiere. ← tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå