Gå til innhold

Hvordan bli kjent med andre?

. Anonym.

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år vært alene og ensom og er det fremdeles men jeg prøver å forandre på det. Jeg er uføretrygdet av forskjellige grunner så jeg har ikke mange måter å bli kjent med folk på, foreløpig så bruker jeg en app som heter 'venn', har sendt meldinger til flere men har så langt ikke fått noe tilbake. 

Jeg føler at å være uføretrygdet drar meg ned på rangstigen. Finnes det folk som ikke er uføretrygdet som har lyst til å bli kjent med en uføretrygdet? Hvor kan man bli kjent med andre uføretrygdede? Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke uføretrygdet og har venner som jobber, studerer og venner som er uføretrygdet. For meg er det viktigste hvordan en er som menneske, ikke status og ytre faktorer.

Hvor i landet bor du forresten?

Endret av pluton
Endring av innhold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluton skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke uføretrygdet og har venner som jobber, studerer og venner som er uføretrygdet. For meg er det viktigste hvordan en er som menneske, ikke status og ytre faktorer.

Hvor i landet bor du forresten?

Godt å høre.

Jeg er for tiden i Grimstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke gi deg noen tips om hvor du kan bli kjent med andre uføretrygdede, men håper du får svar etterhvert fra noen på Venn-appen. En venninne av meg som er uføretrygdet er med i HeyGirl-gruppen for hjemstedet på Facebook og sier at det ofte er folk der som ønsker å møte andre på dagtid, også i turgrupper og andre grupper. Så hun har blitt kjent med flere via HeyGirl. Er dette noe du har prøvd eller som kan være aktuelt å prøve?

Krysser fingrene for at du finner nye venner snart🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...