AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Vurderer å kjøpe, har hørt mye bra om den på tiktok. Erfaringer? Anonymkode: 3a119...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Det lurer jeg på å.. Anonymkode: eab3e...ef7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 Haha nå følte jeg meg utrolig gammel! Den var så populær i tidlig 2000-tallet. Arwen i Ringenes herre brukte den. Den var fin, men ikke så spesiell. Anonymkode: 3c153...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 Nei. Jeg synes den blir for tørr på leppene. Anonymkode: 71881...5b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 Nei! Kjøpte den for to uker siden. Den er altfor mørk for min smak, og den tørker ut leppene. Anonymkode: 7e5e4...2be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 5. april 2024 #6 Del Skrevet 5. april 2024 Ble også fristet til å kjøpe denne. Nyansen er nydelig, og jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg kunne anbefale den. Dessverre tørker den ut leppene. Påføres den flere ganger ila dagen, leggen den seg ikke fint og fargen blir svært intens. Ja, dette var bombkjøp, men skal bruke den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #7 Del Skrevet 5. april 2024 Hvis du liker din egen leppefarge bare mørkere er den sikkert topp. På de fleste kvinner over 30 vil den nok se litt kjerring ut men kler nok mange unge. Jeg hater mine naturlig røde lepper og hadde aldri brukt den. Anonymkode: eb033...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du liker din egen leppefarge bare mørkere er den sikkert topp. På de fleste kvinner over 30 vil den nok se litt kjerring ut men kler nok mange unge. Jeg hater mine naturlig røde lepper og hadde aldri brukt den. Anonymkode: eb033...1f9 Hvorfor kjerring over 30? 😆 Jeg syntes den er helt ok, gir ikke så mye farge hos meg, og enig i at den er litt uttørrende. Anonymkode: 07bd0...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå