Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tider var han korthåret og med perfekt 3dagersskjegg, når jeg møter ham etter mye skriving å god kjemi har han LANGT hår, nedenfor skuldrene, nokså stelt, men allikevel. 

Er nok i utgangspunktet ikke min preferanse, og jeg skal ikke dømme han for det, men jeg ble ganske satt ut å det merket han nok🙈🙈

Anonymkode: 9472b...db6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dumt av han og ikke bruke oppdaterte bilder 🤷🏼‍♀️ da må man bare regne med at de man treffer, ikke klarer å legge skjul på overraskelsen. Om det var god kjemi underveis i daten, så kan det være verdt å fortsette likevel da 😊

Anonymkode: 74717...fd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

På tider var han korthåret og med perfekt 3dagersskjegg, når jeg møter ham etter mye skriving å god kjemi har han LANGT hår, nedenfor skuldrene, nokså stelt, men allikevel. 

Er nok i utgangspunktet ikke min preferanse, og jeg skal ikke dømme han for det, men jeg ble ganske satt ut å det merket han nok🙈🙈

Da lærte han kanskje å bruke oppdaterte bilder. Selv synes jeg de som bruker sminke bør unngå det på første treff, så man veit hva man våkner til. Men det er også kun min mening.

Anonymkode: 8608d...92c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da lærte han kanskje å bruke oppdaterte bilder. Selv synes jeg de som bruker sminke bør unngå det på første treff, så man veit hva man våkner til. Men det er også kun min mening.

En vakker kvinne er vakker både med og uten sminke. Hvis du ikke ser det så er du blind. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ebbeliten skrev (8 minutter siden):

En vakker kvinne er vakker både med og uten sminke. Hvis du ikke ser det så er du blind. 

Hei du. Hvor har jeg skrevet noe om hvor pen man er med eller uten sminke? Det handler om at mange sminker på seg et utseende som gjør at man ikke kjenner dem igjen uten, og det å gi et ærlig førsteinntrykk. 

Hvordan er hår annerledes enn sminke? 

Uansett, jeg svarte ts og ga mitt syn på hvordan verden hadde blitt lettere hvis folk ga et ærlig førsteinntrykk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei du. Hvor har jeg skrevet noe om hvor pen man er med eller uten sminke? Det handler om at mange sminker på seg et utseende som gjør at man ikke kjenner dem igjen uten, og det å gi et ærlig førsteinntrykk. 

Hvordan er hår annerledes enn sminke? 

Uansett, jeg svarte ts og ga mitt syn på hvordan verden hadde blitt lettere hvis folk ga et ærlig førsteinntrykk. 

Da tror jeg du tenker på dagens jentunger fra 13-25 som sminker vekk alle menneskelige trekk. De fleste voksne kvinner sminker seg jo ikke slik. De aller fleste ser mest ut som seg selv, også med sminke. Litt mindre rød i huden pga foundation og eventuelt solpudder, litt mørkere bryn og vipper. 

Det er jo også veldig lett å unngå det du skriver om. Ikke gå på date med ei sminkedukke med filler både i leppa og andre steder, men når dere faktisk går på date med en slik så viser det jo at dere tiltrekkes av det unsturlige. 😛

Ingen ser jo sånn ut. 

53964241-0-image-a-6_1644403480324.jpg

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 12.32):

Du hadde all grunn til å reagere.

Jeg er mest overrasket over at enkelte fortsatt bruker bilder som lyver. Jeg skjønner ikke hvordan de tenker. De er vel på disse appene fordi de faktisk har tenkt å treffe noen IRL? Hva da, liksom?  Det er dårlig gjort. Det er uærlig og det blir ekkelt / ubehagelig for den man treffer. Helt innafor å bare gå fra hele daten, spør du meg.

Skrevet

Men du kjente han igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Har han oppdaget hvor grunn du er eller framkommer det av bildet ditt…

Anonymkode: 3763e...331

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med den gode kjemien dere hadde? Ble kjemien plutselig dårlig fordi han hadde langt hår? 

Anonymkode: 1c75d...0c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...