AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Les kommentarene om du ikke ser det. Anonymkode: 60e6d...af0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 AI er patetisk og for patetiske mennesker. Nå skryter journalister over at en artikkel er skrevet med AI. Det står ofte til slutt, slik det før stod en skrytetekst om at denne eposten er sendt fra min iPhone. Mennesket er små barn. Anonymkode: ae6ac...9fb
Bombasi Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 (endret) Vi står ovenfor enorme trusler rundt dette med deep fake. Snart kan vi ikke stole på nyhetene man får servert heller. Og oppi dette sitter det psykopatiske landsledere med atombomber som kjøper alt som skjer rått, og vrir ting i det verste mening overalt. Èn feiltolkning som følge av deep fake er det som skal til. Jeg hater det som skjer rundt AI. Menneskeheten trues overalt. Om det er kunst, idrett, falske nyheter, jobber eller uansett, så står vi ovenfor en endring som nær utelukkende er negativ for mennesker. Fordi AI kommer til å misbrukes over hele linja. Dette er bare starten, og vi har ikke sett en brøkdel av hva AI og mennesker er i stand til. Noe er dog bra også, men det er ikke verdt det. Endret 3. april 2024 av Bombasi 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Ting som dette er 1% av bruksarealet til AI. Det er ikke her revolusjonen kommer. Anonymkode: 1eb36...0af 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 KI kommer bare tilbå gjøre oss latere i livet, selv om det også finnes positive sider med det, kommer vi bare til å bruke det for å slippe å jobbe. Menneskeligheten har blitt patetisk. Anonymkode: a76e8...dc8 1
norw Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Bombasi skrev (4 minutter siden): Vi står ovenfor enorme trusler rundt dette med deep fake. Snart kan vi ikke stole på nyhetene man får servert heller. Og oppi dette sitter det psykopatiske landsledere med atombomber som kjøper alt som skjer rått, og vrir ting i det verste mening overalt. Èn feiltolkning som følge av deep fake er det som skal til. Jeg hater det som skjer rundt AI. Menneskeheten trues overalt. Om det er kunst, idrett, falske nyheter, jobber eller uansett, så står vi ovenfor en endring som nær utelukkende er negativ for mennesker. Fordi AI kommer til å misbrukes over hele linja. Dette er bare starten, og vi har ikke sett en brøkdel av hva AI og mennesker er i stand til. Noe er dog bra også, men det er ikke verdt det. Nyhetene kan man fortsatt stole på. Det som er urovekkende er at det vil bli postet mye falskt innhold i sosiale medier som vil påvirke naive sjeler, som vil ødelegge folks liv osv.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 4 hours ago, norw said: Nyhetene kan man fortsatt stole på. Det som er urovekkende er at det vil bli postet mye falskt innhold i sosiale medier som vil påvirke naive sjeler, som vil ødelegge folks liv osv. Det er flere av disse deepfakes på YouTube og TikTok. Utrolig mange av dem som kommenterer skjønner tydeligvis ikke at det ikke er virkelig det de ser. Anonymkode: 60e6d...af0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 Er det lov å håpe at Trump og Putin er deepfakes? Anonymkode: c2827...8ad
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er flere av disse deepfakes på YouTube og TikTok. Utrolig mange av dem som kommenterer skjønner tydeligvis ikke at det ikke er virkelig det de ser. Anonymkode: 60e6d...af0 Dette er selvfølgelig irriterende. Jeg har feeden min full av "sensasjonelle" bilder fra plante- og dyreriket som en million idioter akker og oier seg over er så fantastisk. AI er skummelt, men det er like skummelt å se hvor mange lettlurte fjols det er der ute. AI har virkelig gjort det enda tydeligere i kommentarfeltene hvem som har mindre i topplokket enn andre. Men håper dette går seg til ette hvert. Jeg har mye nytte av AI i jobb- og privatliv, men ser absolutt ulempene ved hele konseptet og synes det er dritskummelt. Er pokker så irriterende at mennesker er så håpløse at vi ikke kan gjøre nyvinninger uten at korrupte, kjipe umennesker skal utnytte det til sin fordel. Anonymkode: e0bf9...36c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå