AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 For eksempel Lars von Trier, han har jo bare bra filmer, mens James Cameron har både mesterverket Titanic samt tøysefilmen Avatar. Man skulle jo tro at de laget ganske jevne filmer når de vet hva publikum vil ha og de setter sitt eget krydder på filmene, men sånn er det jo ikke? Anonymkode: 5a771...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Du spør altså seriøst om hvorfor noen et flinkere i jobben sin enn andre...? Anonymkode: 8968c...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du spør altså seriøst om hvorfor noen et flinkere i jobben sin enn andre...? Anonymkode: 8968c...6b5 Nei jeg spør om hvorfor noen lager både gode og dårligere filmer mens andre bare lager bra? Anonymkode: 5a771...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg spør om hvorfor noen lager både gode og dårligere filmer mens andre bare lager bra? Anonymkode: 5a771...2a8 Ja, nettopp... Anonymkode: 8968c...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 Hva som er bra er jo ofte også subjektivt. Det er bra filmer jeg synes er dårlig, og dårlig filmer jeg synes er bra. Noen andre kan ha motsatt mening av deg. At James Cameron kun har bra filmer, og Lars Von Trier har både bra og dårlig. Anonymkode: cb4d3...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: mens James Cameron har både mesterverket Titanic samt tøysefilmen Avatar. Anonymkode: 5a771...2a8 Titanic og Avatar er vel de to mest suksessfulle filmene i historien. James Cameron har i tillegg Terminator 2. Men for å svare deg. Deler av problemet med film er at det kan være vanskelig å vite om filmen blir bra før man har brukt så mye penger på filmen at det kan være like greit å gi den ut selv om den er dårlig. Har du brukt 100 millioner på å lage et makkverk. Så kan du enten kaste den i søpla og tape 100 millioner dollar eller du kan bruke 100 millioner ekstra i markedsføring og gamble på at all markedsføringen er nok til at du tjener inn de 200 millionene på søppel-filmen du lagde. Kan være verdt å nevne at filmstudioene var overbevist om at Titanic ville floppe. Det samme trodde Cameron. Som er godt eksempel på hvor vanskelig det er å vite hvilke filmer som vil gjøre det bra. Anonymkode: 7dccb...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå