mito Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Jeg gjør. Som oftest bruker jeg Visakort, men iblant Mastercard. Ellers kalles det jo 'minibank' her til lands, men jeg foretrekker den engelske betegnelsen OPS! Feil forum!
Tekumseeh Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Ja, hvis du ikke har en minibank-fetish, eller "like' å vis'a," som vi sier her oppe i Trøndelag (Liker å vise fremm'a). Den ble dyp... Eller at ATM betyr Ass-to-mouth som visst er et begrep som innebærer analsex, med rask påfølgende oralsex. (Gikk an å forklare det mye finere på norsk enn på engelsk.. ) (Stabilt humør for tia... ) :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Jeg gjør. Som oftest bruker jeg Visakort, men iblant Mastercard. Ellers kalles det jo 'minibank' her til lands, men jeg foretrekker den engelske betegnelsen OPS! Feil forum! ← jaja uansett feil forum eller ikke....the future takes VISA
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Liker ikke ATM jeg. Foretrekker å trekke kortet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå