Hurrahei Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Er det noe effektivt? Har sett på de fra protein.no, som skal gi deg glød uten å måtte være i solen. Eller kanskje de betakaroten kapslene fra Glöd Sophie Elise? Er det noen som har hatt god erfaring med disse? Er mye ute om sommeren, men liker meg best i skyggen ⛱️ så jeg blir liksom aldri brun.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Jeg har prøvd de, utgjorde ingen effekt hos meg. Har også i ettertid hørt historier om de som fikk effekt av de, men at problemet var at de fikk ikke en jevn farge på hele huden. De fikk nesten sånne hyperpigmenterings flekker her og der på kroppen som ble oransje f.eks. på hender eller overleppa mens resten av huden var like blek som før. Det enkleste hvis man vil bli brun er nok å ta solarium, sole seg ute i sola eller selvbruning. Men føler med deg da ts, jeg blir liksom aldri så brun som jeg kunne tenkt meg jeg heller. Så jeg har på en måte "tvunget" meg selv over flere år nå til å venne meg til og bli glad i å ligge å sole meg om sommeren for at jeg skal få noe som helst slags brunfarge. Så kapsler er dessverre ikke så effektive, men er mye annet bra i Glöd serien til Sophie Elise. Hun har en selvbrunings body lotion som man kan smøre på før man legger seg, også blir brunfarga utviklet over natten. Jeg har brukt denne mye, fordi den gir en kjempefin og naturlig brunfarge og er veldig enkel å ha på i forhold til "tradisjonell" selvbruning. Føler jeg ihvertfall. Anonymkode: 7b215...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 Kan like godt spise gulrot. Anonymkode: cbb69...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 https://www.minmote.no/nyheter/a/lAe5qo/betakaroten-dette-gjoer-det-egentlig Anonymkode: cbb69...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan like godt spise gulrot. Anonymkode: cbb69...a16 Sant, gulrot inneholder også betakaroten. Men som noen sa over her så kan man få sånne pigmentflekker av det så man får flekker her og der som er oransje/brune Anonymkode: 7b215...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 "Høyt inntak av betakaroten hos røykere og økt risiko for lungekreft, opplyser legespesialist Andre Ankerstjerne" Håper i hvertfall du ikke røyker ts hvis du har tenkt å begynne å ta betakaroten kapsler. Anonymkode: 7b215...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Del Skrevet 3. april 2024 Har brukt det, og det hjelper veldig mot min soleksem. Synes også fargen blir finere egentlig... Har tatt litt store doser noen år, te ker jeg går ned i dose i år etter å ha lest litt diverse. Anonymkode: 7640a...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 Blir raskere brun og fargen holder lengre. "Slipper" å bruke lang tid i sola, bedre for huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #9 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har brukt det, og det hjelper veldig mot min soleksem. Synes også fargen blir finere egentlig... Har tatt litt store doser noen år, te ker jeg går ned i dose i år etter å ha lest litt diverse. Anonymkode: 7640a...b0d Samme her, unngår soleksem og får en jevnere brunfarge som holder lengre Anonymkode: 61112...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Del Skrevet 3. april 2024 Jeg oppholder meg mye i solen, men blir ikke brun. I fjor tok jeg betakaroten, fikk masse skryt for brunfargen jeg fikk. Anonymkode: c4aa7...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Del Skrevet 3. april 2024 Hvilken type bruker dere som merker at det hjelper mot soleksem, feks? Usikker på hvilken jeg skal gå for i år. Anonymkode: 7640a...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #12 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilken type bruker dere som merker at det hjelper mot soleksem, feks? Usikker på hvilken jeg skal gå for i år. Anonymkode: 7640a...b0d Jeg sverger til Solaray sine produkter. (Hadde aldri i livet turt å kjøpe av en influenser eller andre ikke-fagfolk) Anonymkode: 5848e...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #13 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sverger til Solaray sine produkter. (Hadde aldri i livet turt å kjøpe av en influenser eller andre ikke-fagfolk) Anonymkode: 5848e...da9 Jeg brukte også dem før, men nå ser det ut som om de bare har 15 mg i kapslene sine, og jeg tenkte jeg skulle ta mindre enn dette.... Anonymkode: 7640a...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #14 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg sverger til Solaray sine produkter. (Hadde aldri i livet turt å kjøpe av en influenser eller andre ikke-fagfolk) Anonymkode: 5848e...da9 Så at disse hadde 15mg betakaroten i hver kapsel, så inne på apotek1 sine sider at 4mg pr dag er maks. Har du prøvd noen «svakere» før? Anonymkode: 676b5...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #15 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så at disse hadde 15mg betakaroten i hver kapsel, så inne på apotek1 sine sider at 4mg pr dag er maks. Har du prøvd noen «svakere» før? Anonymkode: 676b5...be0 Jeg fant disse. Tror jeg prøver dem i år. https://www.apotek1.no/produkter/metode-betakaro-sink-kobb-kaps-898452p?gad_source=1 Anonymkode: 7640a...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå