AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Hei dere! Jeg tenkte dette var et perfekt sted å poste dette innlegget. Jeg leter nemlig etter fersk rødkål (ikke sånn pose fra Nora, eller hva det merket heter.) men jeg finner det ingen steder i de forskjellige matbutikkene her jeg bor. Det står at det enda er i sesong, men jeg finner det som sagt ingen steder. Er det noen spesifikke butikker-kjeder som har det inne nå? Anonymkode: aea37...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Oda har, så du kan bestille der. Anonymkode: aaded...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg kjøpte på coop Extra i Bergen i går. Skjønner det kanskje blir litt langt, men det er nå her jeg bor. Anonymkode: e72ec...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Del Skrevet 4. april 2024 Herregud, hva for et sted er det du bor på? Anonymkode: f769a...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå