AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Mann 31 år. Merker jeg har ingen interesse av damer for øyeblikket. Har aldri vært kjekk, men etter altfor mye innsats har jeg ligget med 50+ damer, kanskje 30 av de siste 3 årene. Og det hele føles så utrolig poengløst? Det kan være ei flott jente utseendemessig, men så havner vi til sengs og det er bare mer av det samme? Føles som om hele prosessen er et spill mer enn en genuin greie vi gjør fordi vi liker hverandre? Jeg vet nøyaktig hvilke knapper jeg må trykke på for å havne til sengs og det hele føles så falskt. Har for det meste datet med hensikt å finne meg kjæreste, men også hatt et stort bekreftelsesbehov ettersom jeg var mindre populær i mine yngre dager og derfor ligget med jenter jeg ikke ser for meg noe seriøst med. Lengter etter sex med en kjæreste, noen man er oppriktig glad i og trygg på, hvor sexen betyr mer enn den gjør nå, men lurer på om noe er ødelagt i meg. For et par dager siden var jeg med ei flott (utseendemessig) jente hjem og vi hadde sex, men så har jeg bare følt meg helt tom etterpå. Føles som om jeg har brukt henne, at hun bare er enda en person i en rekke av meningsløs sex. Mange er våryre i disse dager, og det er skikkelig flott å se ei fin jente nå som folk går i mindre klær etterhvert, men jeg har mest lyst å holde meg unna kjenner jeg. Føles som noe blir ødelagt i meg av slik jeg holder på. At jeg lar meg styre av lystene mine, fremfor å forsøke å ta det mer med ro og kanskje la noe fint vokse frem på rolig vis. Vet dog ikke om jenter jeg møter vil sette pris på om jeg ønsker å date eksklusivt fra start og vente med sex. Håper jo å finne noen å date seriøst, men erfaringen er at hver gang jeg møter ei som har potensiale for mer, så vil hun enten ikke date eksklusivt tidlig nok til at jeg orker (blir bare styr og sårede følelser å date noen som dater flere) eller så mister hun interessen etter noen måneder. Er vel kun 5-6 jenter jeg har datet mer enn 2 måneder de siste 10 årene. Andre som har vært borti lignende? Er jeg i ferd med å bli voksen eller er jeg bare deprimert eller utbrent eller hva? Anonymkode: c24a7...72c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Hjernen er et vane dyr. Tror ikke det vil skade deg å ta avstand fra damer for en stund, det trenger ikke å være lenge. Hva om du prøver å begynne med å fokusere på noe annet i april? Har ikke opplevd våryrhet, men lettkledde starter ikke for fullt før mai og utover uansett, så du går jo ikke glipp av det om du er redd for det. For meg virker du mer fokusert på det ytre enn det indre. Du har lov å like det ytre, men det er jo å tørre å være sårbar, ta seg tid til å bli kjennt, som blir en relajson. Da må du jo møte fryktene dine. Selv om det kan bli vondt, så tror jeg du er klar, fordi du ønsker endring. Vet ikke med jentene du møter, men det finner du ut av med tiden. Ta en liten pause og kjenn litt på det 😊 Anonymkode: 0b964...b30 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Hjernen er et vane dyr. Tror ikke det vil skade deg å ta avstand fra damer for en stund, det trenger ikke å være lenge. Hva om du prøver å begynne med å fokusere på noe annet i april? Har ikke opplevd våryrhet, men lettkledde starter ikke for fullt før mai og utover uansett, så du går jo ikke glipp av det om du er redd for det. For meg virker du mer fokusert på det ytre enn det indre. Du har lov å like det ytre, men det er jo å tørre å være sårbar, ta seg tid til å bli kjennt, som blir en relajson. Da må du jo møte fryktene dine. Selv om det kan bli vondt, så tror jeg du er klar, fordi du ønsker endring. Vet ikke med jentene du møter, men det finner du ut av med tiden. Ta en liten pause og kjenn litt på det 😊 Anonymkode: 0b964...b30 Jeg fokuserer nok mer på det ytre enn jeg burde. Samtidig er det ikke _så_ strenge krav. Syns det er utrolig mange flotte jenter. Viktigste for meg er at hun er aktiv, for jeg trener mye og er aktiv i mange fritidsaktiviteter. Det pleier å gi en noenlunde trent kropp, og det er godt nok for meg. Ønsker definitivt endring, mer enn noen gang tror jeg. Har fått meningsløs sex ut av systemet. Tror også jeg er deprimert, sånn egentlig. Anonymkode: c24a7...72c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 Jeg kjenner meg godt igjen i din opplevelse, men jeg gikk litt bevisst inn for å nå det punktet. Jeg har vært en som typisk har endt i forhold, og da det siste gikk dunken tenkte jeg å nyte singellivet en periode. Den ble på et par tre år hvor jeg raste fra meg. Nådde også det stedet du er på nå, mitt syn på damer endret seg drastisk i løpet av denne perioden. Jeg ble direkte uinteressert i dem. Joda, flotte var de, men det var det samme bare med en annen innpakning. Opplevde det hele som en sørgelig men lærerik prosess. Jeg begynte å sette klare grenser for meg selv, og ble bevisst hva jeg ønsket i en partner. På det lengste hadde jeg ikke sex med noen på over ett år, vel vitende om at jeg kunne gjort noe med det om jeg ville. Sex er evig mye bedre med en man virkelig er glad i, kan ikke sammenlignes med det lette, flyktige. Jeg fant meg en herlig dame omsider, og etter mange år sammen lengter jeg ikke etter å ligge med en annen Anonymkode: 5893b...16b 1
KallePils Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 8.26): Mann 31 år. Merker jeg har ingen interesse av damer for øyeblikket. Har aldri vært kjekk, men etter altfor mye innsats har jeg ligget med 50+ damer, kanskje 30 av de siste 3 årene. Og det hele føles så utrolig poengløst? Det kan være ei flott jente utseendemessig, men så havner vi til sengs og det er bare mer av det samme? Føles som om hele prosessen er et spill mer enn en genuin greie vi gjør fordi vi liker hverandre? Jeg vet nøyaktig hvilke knapper jeg må trykke på for å havne til sengs og det hele føles så falskt. Har for det meste datet med hensikt å finne meg kjæreste, men også hatt et stort bekreftelsesbehov ettersom jeg var mindre populær i mine yngre dager og derfor ligget med jenter jeg ikke ser for meg noe seriøst med. Lengter etter sex med en kjæreste, noen man er oppriktig glad i og trygg på, hvor sexen betyr mer enn den gjør nå, men lurer på om noe er ødelagt i meg. For et par dager siden var jeg med ei flott (utseendemessig) jente hjem og vi hadde sex, men så har jeg bare følt meg helt tom etterpå. Føles som om jeg har brukt henne, at hun bare er enda en person i en rekke av meningsløs sex. Mange er våryre i disse dager, og det er skikkelig flott å se ei fin jente nå som folk går i mindre klær etterhvert, men jeg har mest lyst å holde meg unna kjenner jeg. Føles som noe blir ødelagt i meg av slik jeg holder på. At jeg lar meg styre av lystene mine, fremfor å forsøke å ta det mer med ro og kanskje la noe fint vokse frem på rolig vis. Vet dog ikke om jenter jeg møter vil sette pris på om jeg ønsker å date eksklusivt fra start og vente med sex. Håper jo å finne noen å date seriøst, men erfaringen er at hver gang jeg møter ei som har potensiale for mer, så vil hun enten ikke date eksklusivt tidlig nok til at jeg orker (blir bare styr og sårede følelser å date noen som dater flere) eller så mister hun interessen etter noen måneder. Er vel kun 5-6 jenter jeg har datet mer enn 2 måneder de siste 10 årene. Andre som har vært borti lignende? Er jeg i ferd med å bli voksen eller er jeg bare deprimert eller utbrent eller hva? Anonymkode: c24a7...72c Hva er det du leter etter? Hva er det du tror du skal finne? Det du nå har oppdaget er bare en sannhet om det 21. århundre: At kvinner ikke lenger har noe substansielt å tilby. Joda, du kan selvsagt få utløp for fysiske behov, men dagens kvinner er ikke i stand til å tilfredsstille noe som stikker dypere. Og det er denne tomheten du føler på. Men dette føles bare som tomhet fordi du forventer mer. Og det er dette du må gripe fatt i: Livet fylles ikke (lenger?) med mening av å finne den rette kvinnen å dele livet med. Så da må du finne mening i andre ting. Begynn her: The Menu: Life Without the Opposite Sex Og hold relasjoner med kvinner flyktige og overflatiske. Endret 4. april 2024 av KallePils 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 Veit ikke om det kan hjelpe eller ikke, men du kan jo prøve å ta med jenter på aktiviteter som du/dere liker, bli litt mer venner først på en måte? Ha glede av hverandre uten det fysiske? Det åpner kanskje opp til mer snakking og deling av hvem dere er, vitser og latter, og litt slike ting. Lage middag sammen, gå tur, brettspill? Høres litt barnslig ut, men det er faktisk ganske moro å være barnslig med andre! Jeg veit ikke hvordan disse datene dine pleier å være, men jeg bare antar at det går fort til sengs ut ifra innlegget? Men anbefaler å ta en pause først som en annen nevnte. Dating kan bli slitsomt og håpløst til tider. Luft heller tankene og kropp med annen aktivitet, fokuser på deg selv!☺️ Anonymkode: 4fb5d...84c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Veit ikke om det kan hjelpe eller ikke, men du kan jo prøve å ta med jenter på aktiviteter som du/dere liker, bli litt mer venner først på en måte? Ha glede av hverandre uten det fysiske? Det åpner kanskje opp til mer snakking og deling av hvem dere er, vitser og latter, og litt slike ting. Lage middag sammen, gå tur, brettspill? Høres litt barnslig ut, men det er faktisk ganske moro å være barnslig med andre! Jeg veit ikke hvordan disse datene dine pleier å være, men jeg bare antar at det går fort til sengs ut ifra innlegget? Men anbefaler å ta en pause først som en annen nevnte. Dating kan bli slitsomt og håpløst til tider. Luft heller tankene og kropp med annen aktivitet, fokuser på deg selv!☺️ Anonymkode: 4fb5d...84c Godt forslag, han mangler kanskje kvalitetstid og blir ensom på et vis av ensformig kontakt med de han er romantisk med? Men om du er deprimert ts, så kan det være lurt å snakke med lege også. Noen ganger er det ikke noe kroppen klarer å regulere og du trenger profesjonell hjelp. Men anbefaler deg å vente med medisiner, for noen leger går rett på det uten at de prøver å se hvor problemet ligger først. Det kan være skummelt. Anonymkode: 0b964...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå