AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Er så lei. Er varm, klam, indre og ytre hetetokter HELE dagen og natten. Fått påvist fall i østrogen så hallo overgangsalder. 🤢🤬 Hvor lenge vil dette pågå? Hva kan man gjøre minus hormonbehandling. Har migrene med aura så kan ikke ta hormoner. Vært våken siden 04.30 nå, byttet på senga og dusjet 2 ganger. Nå er det snart jobb, uten søvn. 😭 Anonymkode: d571e...f22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Du kan ta hormoner, det må bare følges ekstra opp med lege. Det er det eneste som hjelper på sikt. Natt for natt er det beste tipset jeg har sett så langt å kjøpe kjølematte for hund som man legger under lakenet. Fås på dyrebutikker. Anonymkode: c8b2d...ec2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Når vil dette slutte da? Orker det ikke. Anonymkode: d571e...f22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Prøv « femarelle» , det funket på meg etter litt over en uke og fås kjøpt reseptfritt, både hos apotek og helsekostforetninger. Anonymkode: 124a4...8a0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Prøv « femarelle» , det funket på meg etter litt over en uke og fås kjøpt reseptfritt, både hos apotek og helsekostforetninger. Anonymkode: 124a4...8a0 Bruker den grønne esken nå, men funker ikke helt. Mulig bytte til den røde? Anonymkode: d571e...f22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Rødkløver skal være bra sies det ellers bør du snakke med en flink gynekolog for det finnes hjelp for deg også. Anonymkode: ece2c...ea0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Skifte jobb,finne jobb på fryselager? Er -7 ute på Kongsvinger nå. Vil påstå at det er noe under normal kroppstemperatur..... Anonymkode: aa2ef...c11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skifte jobb,finne jobb på fryselager? Er -7 ute på Kongsvinger nå. Vil påstå at det er noe under normal kroppstemperatur..... Anonymkode: aa2ef...c11 Hørtes herlig ut. Mulig jeg bør søke. 😉 Anonymkode: d571e...f22
Kniv & gaffel Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 Jeg bruker Remifemin, et kosttilskudd som selges på apotek. Det hjelper en god del og har redusert mye på antallet hetetokter. Nå har jeg sjeldent hetetokter på dagtid, men får det dessverre fortsatt på kvelden og natta. Snakk med legen din om det finnes medisiner som kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå