Gå til innhold

Kunne en person, fra 35 og oppover til 70, hatt relasjon til jevnaldrende jomfru . Seksuell legning spiller ingen rolle.

AnonymBruker

Kunne person, fra 35 år og oppover , relasjon til jevnaldrende person uten seksuell erfaring. Mener da alle legninger  

28 stemmer

1. 1. Kunne person, fra 35 år og oppover , relasjon til jevnaldrende person uten seksuell erfaring. Mener da alle legninger

• Ja, absolutt.Om jeg likte personen og det var kjemi (kvinne)
      12
    • Ja, absolutt .Om jeg likte personen og det var kjemi (mann)
      8
    • Absolutt ikke, vill trodd det var noe alvorlig galt med personen (Kvinne)
      4
    • Absolutt ikke, ville trodde det var noe alvorlig galt med personen (Mann)
      0
    • Kanskje , om personen var svært åpen om grunnene hvorfor, og villig til å satse på et forhold(kvinne)
      0
    • Kanskje , om personen var svært åpen om grunnene hvorfor, og villig til å satse på et forhold (mann)
      0
    • Kanskje, om personen hadde et avslappet forhold til grunnene , og villig til å ta satse på et forhold (kvinne)
      0
    • Kanskje, om personen hadde et avslappet forhold til grunnene, og villig til å satse på et forhold (mann)
      0
    • Hadde syns det var litt spennende og kanskje prøvd noen dater eller one night stand(kvinne)
      0
    • Hadde syns det var litt spennende og kanskje prøvd noen dater eller one night stand(mann)
      0
    • Nei. Hadde ikke nødvendigvis sett på personen som unormal, ville bare ikke orket å satse på noen som aldri har hatt denne typen relasjon (kvinne)
      4
    • Nei. Hadde ikke nødvendigvis sett på personen som unormal, ville bare ikke orket å satse på noen som aldri har hatt denne typen relasjon (mann)
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har blitt laget lignende poller av andre,men ville bare gjøre en bredere. Jeg syns selv at det er interessant og en smule rart å være jomfru over en viss alder, så ville beae sjekke

Anonymkode: 4e0de...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg er det ikke aktuelt å starte en romantisk relasjon uten sex. 
Seksuell kjemi er en av de viktigste grunnsteinene i ett forhold for meg. 

k37

Anonymkode: a4dd8...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

k37

Det kunne jo ha blitt sex på deg, men veldig dårlig 

Anonymkode: 5a343...a91

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kunne jo ha blitt sex på deg, men veldig dårlig 

Anonymkode: 5a343...a91

Hæ?

At man har sex betyr ikke at man har seksuell kjemi... Det hadde aldri blitt en relasjon om den seksuelle kjemien ikke er der. Jeg har hatt en del random og dårlig sex, det kalles ons/hookups, det er ikke noe jeg bygger en relasjon på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

ville heller hatt en jomfru mann, enn en som har harvet over flere.
hva han har lært at andre kvinner har likt i senga betyr ikke at du vil like det. man må jo finne ut av sammen hva som er godt.

om valget var på to menn som var like på alle måter bortsett fra liggeantallet, ville jeg glatt valgt han som var jomfru.

k38

Anonymkode: 81020...bca

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

k37

Det står ingen steder at man ikke skulle hatt sex i et romantisk forhold, så jeg forstår ikke kommentaren din. Det at man ikke har hatt sex tidligere betyr jo ikke at man ikke vil ha sex senere.

Jeg kunne heller ikke vært i et romantisk forhold uten sex, men jeg ville gitt drømmemannen en sjanse hvis det viste seg at han var jomfru. Vi måtte selvsagt hatt sex for å se hva slags match vi faktisk er.

Jeg er forøvrig kvinne, 37 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (2 minutter siden):

Det står ingen steder at man ikke skulle hatt sex i et romantisk forhold, så jeg forstår ikke kommentaren din. Det at man ikke har hatt sex tidligere betyr jo ikke at man ikke vil ha sex senere.

Jeg kunne heller ikke vært i et romantisk forhold uten sex, men jeg ville gitt drømmemannen en sjanse hvis det viste seg at han var jomfru. Vi måtte selvsagt hatt sex for å se hva slags match vi faktisk er.

Jeg er forøvrig kvinne, 37 år.

Spørsmålet er om man vil starte en relasjon med en jomfru. For meg er det ingen relasjon før man har testet og vet om man har seksuell kjemi. Jeg gidder ikke å bli kjent med noen i lengre tid med en intensjon om relasjon, uten å vite om vi matcher. Romantisk forhold inkluderer også dating, ikke bare definert kjæresteforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørsmålet er om man vil starte en relasjon med en jomfru. For meg er det ingen relasjon før man har testet og vet om man har seksuell kjemi. Jeg gidder ikke å bli kjent med noen i lengre tid med en intensjon om relasjon, uten å vite om vi matcher. Romantisk forhold inkluderer også dating, ikke bare definert kjæresteforhold.

Ja, selvfølgelig, men det står ingen steder at man ikke kan ha sex når man dater. 

Man kan være jomfru av ulike grunner, det kan være man har valgt å ikke date noe særlig. Jeg er blant annet en av dem. Allikevel hadde jeg sex med min kommende ektemann på tredje date, altså før vi ble kjærester.

Ikke alle dater hvem som helst, noen dater noen fåtall de kun ønsker å ha sex og ser for seg et forhold med (for å ta et eksempel).

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Ja, selvfølgelig, men det står ingen steder at man ikke kan ha sex når man dater. 

Man kan være jomfru av ulike grunner, det kan være man har valgt å ikke date noe særlig. Jeg er blant annet en av dem. Allikevel hadde jeg sex med min kommende ektemann på tredje date, altså før vi ble kjærester.

Ikke alle dater hvem som helst, noen dater noen fåtall de kun ønsker å ha sex og ser for seg et forhold med (for å ta et eksempel).

Vel, har man sex mens man dater, så er man jo strengt tatt ikke jomfru lengre?

Om andre ønsker date lenge før de har sex er selvsagt opp til dem, men JEG går ikke inn i en relasjon før sex. Jeg dater heller ikke hvem som helst, jeg valgte være singel og gikk knapt på date på over ti år. Og for meg er det ikke en relasjon om man kun har vært på en håndfull dates sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, har man sex mens man dater, så er man jo strengt tatt ikke jomfru lengre?

Om andre ønsker date lenge før de har sex er selvsagt opp til dem, men JEG går ikke inn i en relasjon før sex. Jeg dater heller ikke hvem som helst, jeg valgte være singel og gikk knapt på date på over ti år. Og for meg er det ikke en relasjon om man kun har vært på en håndfull dates sammen.

Hæ? Selvfølgelig er man ikke jomfru om man har hatt sex. 

Jeg tror vi leser denne tråden helt forskjellig. Slik jeg forstår spørsmålet, handler det om hvorvidt man kunne tenke seg å ha sex med noen som har vært jomfru, og innlede forhold med vedkommende (hvis så passer seg) enten før eller etter man har hatt sex. For meg er det ja, hvis man passer sammen seksuelt. For å si det enkelt: jeg ville ikke latt drømmemannen gå bare fordi han var jomfru fram til han møtte meg. Det er kanskje litt rart å være jomfru når man er 37 år, men jeg ville tolket det som at han ville møte den rette å ha sex og intime relasjoner med, uavhengig om det faktisk ble et forhold eller ikke. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tolker nok dette spørsmålet i tråden litt forskjellig ja. Jeg tolker det som et forhold uten sex.

Med det rette mennesket kunne livet sammen ha vært veldig rikt og godt, for det finnes tusenvis av hyggelige ting å gjøre inni fellesskapet...enn akkurat det temaet mange tenker på i den sammenhengen. Sex kan være en flyktig ting. En tvillingsjel kan bli bestevenn og god kamerat for resten av livet, om ting ligger til rette for det.

Det blir et klart ja fra meg. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan folk tolker det med relasjoner, seksuelt eller som vennskap, bestemmes selv. Personlig kunne jeg gjerne vær venn med en jomfru, men usikker på forhold

Anonymkode: 4e0de...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 23.43):

Ja, hvorfor ikke, mann 45

Anonymkode: c5b9a...287

🤗

Anonymkode: 4d308...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/3/2024 at 7:02 PM, AnonymBruker said:

ville heller hatt en jomfru mann, enn en som har harvet over flere.
hva han har lært at andre kvinner har likt i senga betyr ikke at du vil like det. man må jo finne ut av sammen hva som er godt.

om valget var på to menn som var like på alle måter bortsett fra liggeantallet, ville jeg glatt valgt han som var jomfru.

k38

Anonymkode: 81020...bca

Smart kvinne. Samme her, hilsen mann.

Anonymkode: 07daa...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som er en meget attraktiv mann, men han sier han vil vente med å gå inn i nytt forhold. Han kunne lett funnet seg et forhold om han ville, men velger å være alene. Jeg ser på han som kanskje den beste kvalitet av mann en kvinne kan klare å skaffe seg. En mann som har intigritet nok til å vente på den rette kvinne i sitt liv.

Endret av frivis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...