Gå til innhold

Trøstet veninne etter utroskap. Endte med at jeg var utro.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min beste veninne opplevde at kjæresten var utro. I den vanskelige tiden etterpå tilbrakte vi mye tid sammen. Vi pratet, gråt og jeg prøvde å støtte henne så godt jeg kunne. 
En kveld vi satt hjemme hos henne og hadde drukket litt vin strøk hun meg på ryggen, la armene rundt meg og kysset meg. Jeg lot dette skje og gjengjeldte kysset. Kvelden endte i senga - til slutt helt uten klær.

Etterpå har vi endt opp på samme måte flere ganger. Det er så deilig å være sammen med henne slik og jeg angrer ikke, føler at jeg burde gjøre det. Kjæresten min vet bare at jeg er mye sammen med henne fordi hun trenger meg etter et tøft brudd. Han har ingen anelse om at jeg er utro mot han med henne.

Vet godt at jeg må gjøre det slutt med han, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten å såre han.

Anonymkode: db499...f3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ble plutselig lesbisk?

Anonymkode: 28f78...439

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Idiot som unnskylder deg selv. Si til han at du har vært utro. Han fortjener sannheten og du fortjener og miste han. 

Anonymkode: b4a3d...162

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Wow, angrer ikke altså. Du har ikke vurdert om det er noe seriøst galt med den moralske kompassen din? Empatiforstyrret minst sagt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å gjøre det slutt med noen uten å såre dem. Gjør det så fort og enkelt, men tydelig som mulig.

Anonymkode: b7642...dbe

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Må du det da? Vær ærlig å ta det derfra

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Riv av plasteret. 

Anonymkode: 08e5b...058

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Idiot som unnskylder deg selv. Si til han at du har vært utro. Han fortjener sannheten og du fortjener og miste han. 

Anonymkode: b4a3d...162

Tror den regelen der samboeren fortjener å vite bare gjelder utro menn i heterofile forhold. Gjelder ikke damer som er utro.

Anonymkode: 1f4b7...e4b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror den regelen der samboeren fortjener å vite bare gjelder utro menn i heterofile forhold. Gjelder ikke damer som er utro.

Anonymkode: 1f4b7...e4b

Gjelder alle.

Anonymkode: 08e5b...058

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri visst at du er bifil før nå? Høres merkelig ut. Jeg hadde aldri i verden kysset noen kvinne, uansett hvor lei seg hun var etter et brudd eller samme hvor attraktiv hun måtte være. Gjør man det, er man i grunnen bifil eller lesbisk, men bare har ikke innsett det før - merkelig nok.

Anonymkode: 566a5...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...