Gå til innhold

Klamydia eller urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt ubeskyttet sex, og lurer på om jeg kan ha fått klamydia. Symptomene mine er småblødninger, ikke sånn at jeg må bruke innlegg eller noe, kommer bare litt blod på papiret når jeg tørker meg. Har ingen svie eller vondt, men føler jeg må tisse hele tiden, og det er værst rett etter jeg har tisset, før jeg rekker å reise meg fra toalettet. Skjønner at jeg må teste meg for klamydia, men har ett håp om at noen skal si det høres ut som urinveisinfeksjon 😂

Anonymkode: 7ef5c...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt ubeskyttet sex, og lurer på om jeg kan ha fått klamydia. Symptomene mine er småblødninger, ikke sånn at jeg må bruke innlegg eller noe, kommer bare litt blod på papiret når jeg tørker meg. Har ingen svie eller vondt, men føler jeg må tisse hele tiden, og det er værst rett etter jeg har tisset, før jeg rekker å reise meg fra toalettet. Skjønner at jeg må teste meg for klamydia, men har ett håp om at noen skal si det høres ut som urinveisinfeksjon 😂

Anonymkode: 7ef5c...869

det høres ut som urinveisinfeksjon MEN... ta en time hos legen for å være på den sikre sida. (og ikke glem å tisse i en flaske, så de finner ut av det)

AnonymBruker
Skrevet

GUD bedre meg. Er du 16.eller ikke lest Bibelen!!??

Neida, greit å ta en test. Er noe av det mest naturlige som er❤️

Anonymkode: beef7...d88

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en hjemmetest

Anonymkode: 3bf1c...418

Skrevet

Hadde tatt en tur til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...