AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 Hunden har et kull under magen ser ikke ut som det plager han men vurderer å sjekke det ut. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: e6d39...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 Navlebrokk? Ikke uvanlig, og ufarlige om de er små. Er kulen ny, eller har den vært der siden hunden var valp? Anonymkode: e3073...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Navlebrokk? Ikke uvanlig, og ufarlige om de er små. Er kulen ny, eller har den vært der siden hunden var valp? Anonymkode: e3073...e18 Den er ny har dukket opp idag. Burde jeg ta han med til dyrlegen eller kan jeg senke skuldrene 😵💫 leser på nettet at i noen tilfeller kan det være livsfarlig. Anonymkode: e6d39...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Den er ny har dukket opp idag. Burde jeg ta han med til dyrlegen eller kan jeg senke skuldrene 😵💫 leser på nettet at i noen tilfeller kan det være livsfarlig. Anonymkode: e6d39...5eb Umulig for oss å si, ta en tur til veterinæren. Anonymkode: 24e6e...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Del Skrevet 2. april 2024 En kul. Et kull= venter/ har fått valper. Jeg ville ringt inn i morgen tidlig slik at vet kan vurdere det. Anonymkode: b7c04...733 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Del Skrevet 2. april 2024 Vår hund hadde navlebrokk. Så slik ut. Ingen problem i vårt tilfelle ifølge veterinær, men han sa at alle hunder bør følges opp for dette for å vurdering!! Vi må også følge opp med jevne mellomrom. Ingenting å gamble med! (For hunden son skyld :/) Anonymkode: 24d6a...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 2. april 2024 #7 Del Skrevet 2. april 2024 Hvor gammel er valpen? Det er ett lite navlebrokk. Noen navlebrokk må gjøres noe med, andre er ufarlig. Dette må en vetrinær avgjøre ved undersøkelse. Men for nå kan du senke skuldrene og bestille en time. Ingen behov for noe akutt med andre ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 PurpleTuliip skrev (14 timer siden): Hvor gammel er valpen? Det er ett lite navlebrokk. Noen navlebrokk må gjøres noe med, andre er ufarlig. Dette må en vetrinær avgjøre ved undersøkelse. Men for nå kan du senke skuldrene og bestille en time. Ingen behov for noe akutt med andre ord. Takk! Da har jeg fått bestilt time 😊 Anonymkode: e6d39...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå