Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har fått meg en kjæreste som jeg er veldig glad i. Vi skal nå fortelle om forholdet til familie og venner. Men jeg er ganske redd for å fortelle det til foreldrene mine, da jeg vet det blir negative reaksjoner. Grunnen til det er at han er 23 år eldre enn meg😅 Har tenkt på å kanskje ha med bestevenninnen min når jeg forteller moren min om forholdet, kanskje på en café eller noe siden da kan ikke mamma si så mye stygt til meg når venninnen og er der + hvis vi er på en offentlig plass😅 hva tenker dere, hvordan ville dere gjort det?

Anonymkode: 43b93...ba3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Er dette din første  kjæreste? Bor du for deg selv? 

Anonymkode: 8029a...f34

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du? Er dette din første  kjæreste? Bor du for deg selv? 

Anonymkode: 8029a...f34

Jeg er 23 år, ferdigutdannet og bor for meg selv ja. Har ikke introdusert andre jeg har datet før..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, jeg har fått meg en kjæreste som jeg er veldig glad i. Vi skal nå fortelle om forholdet til familie og venner. Men jeg er ganske redd for å fortelle det til foreldrene mine, da jeg vet det blir negative reaksjoner. Grunnen til det er at han er 23 år eldre enn meg😅 Har tenkt på å kanskje ha med bestevenninnen min når jeg forteller moren min om forholdet, kanskje på en café eller noe siden da kan ikke mamma si så mye stygt til meg når venninnen og er der + hvis vi er på en offentlig plass😅 hva tenker dere, hvordan ville dere gjort det?

Hvis du er veldig redd for å fortelle det kan det jo hjelpe å ha med en venninne kanskje😊 Men nå er du jo voksen og, og kan bestemme over deg selv. Jeg ser du er 23 år og bor for deg selv, da kan de ikke gjøre så mye med det.

AnonymBruker
Skrevet

Du er 23 og han er 23 år eldre enn deg? 

Hvorfor vil du deg selv så vondt, jente? 

Anonymkode: faa1c...387

• Liker 3