Gå til innhold

Er jeg goostet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny når det gjelder Tinder dating. Ble kjent med en herlig fyr. Skrev masse med han og vi bestemte oss for å treffes. Det ble en fuktig kveld avsluttet med sex. Morningen etter ble det klining før vi gikk hver til vårt. Jeg spurte om det bare var ONS, det sa han at det ikke var. Senere på dagen sendte han kun snap uten betydning. Etter 2 dager spurte jeg om han ville treffe meg igjen. Det ville han. Jeg foreslo en dag...dette svarte han ikke på, men sendte andre snap senere. Skrev til han i dag at vist han ikke ville treffe meg i gjen, så kunne han være ærlig! Dette har han ikke svart på. . ....

Jeg likte desverre denne fyren veldig godt og håper jeg hører noe igjen fra han.

Noen som har erfaring med at det først blir stille, så at de tar kontakt.

Jeg orker ikke å sende noe mer, da jeg føler at han ikke vil se meg mer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare drit i ham. Interesserte folk viser det. 

Anonymkode: 41e13...bc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver nok å la det dø ut. Han fikk det han ville. 

Anonymkode: 129d3...00e

• Liker 3
Skrevet

Dere hadde sex i fylla. Sjelden noe man kan ta alvorlig, spør du meg. Du spurte om det var ons før dere gikk hver for seg. Sjelden noen svarer ærlig på det der og da.. og heller ikke etterhvert. 

• Liker 2
Skrevet

Han svarte det du ville høre angående ONS, fordi du stilte det direkte til han. Alle andre svar enn ja ville vært feil der.

Han ghoster deg, ja. Du har blitt avvist to ganger nå. 

Uansett hvor mye du liker han så må du legge han ifra deg. Finn deg en bedre fyr enn han, og ikke la deg smelte den dagen han tar kontakt for å få seg et raskt nypp igjen.

• Liker 5
Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Han svarte det du ville høre angående ONS, fordi du stilte det direkte til han. Alle andre svar enn ja ville vært feil der.

Han ghoster deg, ja. Du har blitt avvist to ganger nå. 

Uansett hvor mye du liker han så må du legge han ifra deg. Finn deg en bedre fyr enn han, og ikke la deg smelte den dagen han tar kontakt for å få seg et raskt nypp igjen.

Tror du han tar kontakt for å få seg ett ligg igjen? Nei, jeg går ikke i den fellen igjen. Først kan han gidde å svare meg når jeg skriver til han! Hvorfor sletter han meg ikke bare på snap? 

AnonymBruker
Skrevet
Frustrert tøtte skrev (1 minutt siden):

Tror du han tar kontakt for å få seg ett ligg igjen? Nei, jeg går ikke i den fellen igjen. Først kan han gidde å svare meg når jeg skriver til han! Hvorfor sletter han meg ikke bare på snap? 

Ja absolutt en mulighet for at han tar kontakt ved en senere anledning hvis han ikke får seg noe andre steder.

Han sletter deg ikke fordi du er et potensielt ligg.

Anonymkode: 5313f...4d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja absolutt en mulighet for at han tar kontakt ved en senere anledning hvis han ikke får seg noe andre steder.

Han sletter deg ikke fordi du er et potensielt ligg.

Anonymkode: 5313f...4d6

Kynisk verden vi lever i...bare å slette allt som heter dating apper.....er vel bare å ta seg en test og. 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Frustrert tøtte skrev (9 minutter siden):

Han tar garantert kontakt igjen senere for å få seg et ligg. Det er vel derfor han ikke sletter deg på Snap. Og han kommer til å prøve å smigre seg til å få det til.

DU burde slette han på Snap. Og så burde du blokkere han på andre kanaler også. 

Hev deg over han. Hev deg over dette. Ikke fall for fristelsen med å hoppe til køys med han igjen, fordi du tror at denne gang er det annerledes. Han er ikke verdt å bruke tid på. Gi heller en annen mann sjansen. Og vær litt mer kritisk på veien før du hopper til køys :) 

Endret av Bombasi
  • Liker 4
Skrevet

Test burde du garantert ta om det var ubeskyttet sex.

Men hvorfor gi opp pga en gang?

Jeg lurer veldig ofte på hvorfor folk ikke sletter eller blokker diverse folk... Menn samler kanskje på "fans", eller tenker at det kan jo hende det kan bli sex igjen en gang.. Kvinner derimot..? Redd for å være uhøflig? Skjønner det virkelig ikke. Måtte bare tenke litt høyt rundt det, for spørsmålet fikk meg til å le. Er så mange ganger damer her inne sier de ikke sletter eller blokkerer. 

AnonymBruker
Skrevet
Frustrert tøtte skrev (14 minutter siden):

Hvorfor sletter han meg ikke bare på snap? 

Han har deg på resevebenken. 

Anonymkode: 41e13...bc1

• Liker 1
Skrevet
Bombasi skrev (21 minutter siden):

Han tar garantert kontakt igjen senere for å få seg et ligg. Det er vel derfor han ikke sletter deg på Snap. Og han kommer til å prøve å smigre seg til å få det til.

DU burde slette han på Snap. Og så burde du blokkere han på andre kanaler også. 

Hev deg over han. Hev deg over dette. Ikke fall for fristelsen med å hoppe til køys med han igjen, fordi du tror at denne gang er det annerledes. Han er ikke verdt å bruke tid på. Gi heller en annen mann sjansen. Og vær litt mer kritisk på veien før du hopper til køys :) 

Angrer stort på at jeg gikk tilsengs med han. Men han kunne det å sjarmere. Menn står ikke akkurat i kø rundt meg, derfor jeg lastet ned Tinder. Kanskje vi hadde hatt kontakt videre vist han ikke hadde fått meg til sengs?At jeg var for billig?  

Skrevet
svartkatt skrev (21 minutter siden):

Test burde du garantert ta om det var ubeskyttet sex.

Men hvorfor gi opp pga en gang?

Jeg lurer veldig ofte på hvorfor folk ikke sletter eller blokker diverse folk... Menn samler kanskje på "fans", eller tenker at det kan jo hende det kan bli sex igjen en gang.. Kvinner derimot..? Redd for å være uhøflig? Skjønner det virkelig ikke. Måtte bare tenke litt høyt rundt det, for spørsmålet fikk meg til å le. Er så mange ganger damer her inne sier de ikke sletter eller blokkerer. 

Jeg sletter folk når jeg ikke gidder å snakke med de, eller gidder å ha noe med de å gjøre. Får jeg ett spørsmål så svarer jeg på det og! 

Skrevet
Frustrert tøtte skrev (7 minutter siden):

Angrer stort på at jeg gikk tilsengs med han. Men han kunne det å sjarmere. Menn står ikke akkurat i kø rundt meg, derfor jeg lastet ned Tinder. Kanskje vi hadde hatt kontakt videre vist han ikke hadde fått meg til sengs?At jeg var for billig?  

Det skjønner jeg, men ikke belemre deg selv for det. Høres ut som du har møtt på en som spiller og utnytter. Bare hev deg over det og gå videre. Null stress. 

Tror ikke han hadde hatt kontakt med deg videre om han visste at han måtte jobbe for å få deg til sengs. Han er som tomgods uten pant, og interessen mot deg var ikke genuin. For da hadde han vært frampå nå i ettertid også.

Men husk det til neste gang. Finn deg en mann som er villig til å jobbe for å få deg "til". Over tid. Da er det i det minste bunnet i en genuin interesse, og ikke bare for sex. 

Skrevet
Bombasi skrev (7 minutter siden):

Det skjønner jeg, men ikke belemre deg selv for det. Høres ut som du har møtt på en som spiller og utnytter. Bare hev deg over det og gå videre. Null stress. 

Tror ikke han hadde hatt kontakt med deg videre om han visste at han måtte jobbe for å få deg til sengs. Han er som tomgods uten pant, og interessen mot deg var ikke genuin. For da hadde han vært frampå nå i ettertid også.

Men husk det til neste gang. Finn deg en mann som er villig til å jobbe for å få deg "til". Over tid. Da er det i det minste bunnet i en genuin interesse, og ikke bare for sex. 

Takk for gode råd og innspill fra deg. Kommer nok til å angre meg i lang tid framover....Han sendte faktisk ut signaler om at han ville mer en bare å ha sex. 

• Hjerte 3
Skrevet
Frustrert tøtte skrev (7 minutter siden):

Takk for gode råd og innspill fra deg. Kommer nok til å angre meg i lang tid framover....Han sendte faktisk ut signaler om at han ville mer en bare å ha sex. 

Bare hyggelig! :) Ikke angre deg. Børst det av deg, og ikke se deg tilbake. Blokk han, og sweip videre på Tinder du. Og finn deg en tålmodig kar som er villig til å legge noe i det for å få deg. 

• Nyttig 1
Skrevet
Bombasi skrev (19 minutter siden):

Bare hyggelig! :) Ikke angre deg. Børst det av deg, og ikke se deg tilbake. Blokk han, og sweip videre på Tinder du. Og finn deg en tålmodig kar som er villig til å legge noe i det for å få deg. 

Tinder er slettet. Får vente tålmodig på at det plutselig dukker opp en mann i det virkelige livet. 

AnonymBruker
Skrevet
Frustrert tøtte skrev (1 time siden):

Tinder er slettet. Får vente tålmodig på at det plutselig dukker opp en mann i det virkelige livet. 

Ikke sitt å vent - ut å nyt våren med venner/bekjente og se på hva det kan by på 🥰 lykke til! 

Anonymkode: d7178...20e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke sitt å vent - ut å nyt våren med venner/bekjente og se på hva det kan by på 🥰 lykke til! 

Anonymkode: d7178...20e

Takk😍håper det er en til meg der ute.

Gjest WhisperingWind
Skrevet
Frustrert tøtte skrev (7 timer siden):

Jeg brukte Happn. Og dating apper er et fint verktøy, men du må bruke det riktig.

Tenk på det som en måte å komme i kontakt med nye mennesker. Ikke med store forhåpninger om å finne The One!

Ikke chat i evigheter. Om dere har en fin flyt og god kjemi møt på dagtid over kaffe/tur. 

Og vær ærlig om hvem du er. Jeg er et rett frem menneske uten særlig filter og lite høytidelig. Dette kom frem i chat og over kaffe. Skulle jeg finne en jeg ville bruke mer tid på så måtte han akseptere meg som jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...