AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 Sover dårlig og våkner lett, så vil finne et rom i Bergen sentrum, helst ikke så dyrt og gjerne i Strawberry (har bonuspoeng jeg gjerne vil bruke) som er så godt isolert at man ikke hører naboene og prat i gangen så godt. Noen tips? Anonymkode: fc339...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #2 Del Skrevet 4. april 2024 Clarion på Flesland? Anonymkode: 70a5c...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 Takk for tipset, men det er for usentralt siden jeg skal på et arrangement i sentrum om kvelden og på jobbmøte om morgenen. Noen andre som har tips? Eventuelt også til andre hotell enn Strawberry? Anonymkode: fc339...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Del Skrevet 13. april 2024 Be om et rom i en stille del av hotellet, det pleier jeg å gjøre. I avstand fra heis/trapp og helst med tomt naborom. Anonymkode: 0d21c...fbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå