Gå til innhold

Gode syntetiske sminkebørster i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Bella Donna
Skrevet

Merket jeg kikker litt på er Ecco Bella, så om noen vet om en netthandel (som sagt, helst Norsk, men utenlandsk går greit) med gode priser og gode leveringsbetingelser så er det bare å si i fra ;)

Selvsagt kan jeg bestille fra utlandet, men om det finnes i Norge (til en rimelig pris) så slipper jeg styret med toll osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke når det gjelder netthandel, men Body Shop har gode, syntetiske børster til en rimelig pris.

Skrevet

Skriver under på at kostene til Body Shop er supre! :)

Gjest Bella Donna
Skrevet

Er virkelig body shop børstene syntetiske? Mener de brukte svinebust i barberbørsten, så jeg har automatisk antatt at de andre var mink el.

Takk for tipset, skal undersøke dette litt nærmere :)

Skrevet
Er virkelig body shop børstene syntetiske? Mener de brukte svinebust i barberbørsten, så jeg har automatisk antatt at de andre var mink el.

Takk for tipset, skal undersøke dette litt nærmere :)

De er syntetiske, ja. Det krever ingen øvet hånd for å se det. For noen år tilbake la TBS om hele sminkeserien sin, inkludert kostene, og nå er alle kostene syntetiske. Hva de var før, har jeg ikke peiling på.

Gjest Bella Donna
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svarene, jeg hadde avskrevet TBS helt etter jeg oppdaget at de hadde grisebust i barberbørstene. Moralen blir vel at en aldri bør gi opp håpet :)

Da skal jeg ta meg en tur på TBS først :)

Noen som vet ca priser på fondationbørste, rougebørste og øyenskyggebørste?

:)

Skrevet

Mener å huske at rougekosten kostet 129,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...