Gå til innhold

Damer, hvor mye irriterer mannen/kjæreste/partner dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jo eldre jeg har blitt, jo mindre toleranse har jeg nok for kjæresters irriterende sider. Jeg har det veldig fint med kjæresten min, men så kan jeg også synes at han, og kanskje menn generelt kan være ganske irriterende og ta en del av min energi til tider. Det gjør at jeg ikke føler meg sikker på at jeg vil ha kjæreste for alltid, eller bo sammen med noen. 

Det jeg tenker på som irriterende, kan f.eks være en tendens iblant til å ta mye plass, at han bruker meg til å lufte tanker og følelser når jeg er sliten eller har nok med mitt. At han ikke ser rot og ting som må gjøres i huset. Dere kan sikkert fylle på her...

Hvor mye irriterer dere dere over partneren deres?

Anonymkode: 35ed4...8c6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som vi har det helt likt ts. Føler meg så slem, men hvem klarer å høre på mannens behov for å snakke om seg og sitt, når det er tunge ting som taes opp- minst èn gang om dagen. 

Jeg hører så klart på han, men blir oppgitt. 

Anonymkode: aa350...678

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg nokså mye. Føler dessverre ofte at han tar mer enn han gir, både praktisk og emosjonelt. Kan relatere til det med å sitte å tyte om sitt når jeg er sliten og har behov for ro og fred.

Anonymkode: 99556...782

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si motsatt. At etter 20 år sammen så har vi snakket ut om det meste, og falt til ro med den andres vaner og uvaner. 

Jeg lukker bare skapdøren etter at han har tatt seg en kaffekopp. Jeg snur bare toalettrullen når den igjen er hengt feil vei. Jeg tar bare opp telefonen og leser litt mail og slik på trappa, når man må inn igjen fordi han har glemt noe. 

Han plukker bare med glassene jeg setter fra meg et tilfeldig sted når han skal sette på en oppvaskmaskin. Han vasker bare over servanten når jeg igjen har sølt tannkrem. 

Slikt betyr egentlig ikke noe særlig lenger. 

Anonymkode: 52693...107

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som vi har det helt likt ts. Føler meg så slem, men hvem klarer å høre på mannens behov for å snakke om seg og sitt, når det er tunge ting som taes opp- minst èn gang om dagen. 

Jeg hører så klart på han, men blir oppgitt. 

Jeg trodde at problemet som oftest var at mannen kommuniserte for lite?

Anonymkode: 126e6...fd5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg ikke så mye, han er generelt ikke en irriterende type. Vi har "bare" være sammen i 6 år, og det kan jo hende han virker meg irriterende etterhvert 😆 Men pr nå går det helt fint. Vi er generelt flinke til å snakke sammen hvis det skulle være noe, så da er jo alle disse småtingene ute av verden med en gang.

Anonymkode: 70329...a67

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg voldsomt!! Men det er greit. Han irriterer seg jo mye over meg også. Kunne ikke engang forestille meg å ikke leve med han. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i det hele tatt faktisk. Første kjæresten som ikke gjør det, da.

Anonymkode: 5c334...b8e

• Liker 2
Skrevet

Etter 37 år, ca daglig…men samtidig er han jo verdens beste❤️ Og jeg er ganske sikker på at han vil si det samme. 

• Hjerte 1
Gjest storetora
Skrevet

Jeg føler meg heldig. Er nå snart 52. Han var min første kjæreste, bortsett fra noen småflørt i tidlig tennårene. Har vært sammen siden vi var 15-16. Har ikke angret en dag, han er min beste venn og den beste pappa til våre nå voksne barn. Men sevfølgelig er der ting som irriterer, noe annet ville vært rart. Min største greie er at han ikke klarer å kaste noe, ser en verdi i alt å må liksom lure ting unna. Kaffekopp med hakk, joda den kommer i garasjen for den kan brukes der. Gryter som mangler hank som jeg har sett av til søppel havner i kjellerbod osv.. men noe må en bare lukke øynene for.

AnonymBruker
Skrevet

Mye. MYE!!!

Anonymkode: d2bfe...fc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg trodde at problemet som oftest var at mannen kommuniserte for lite?

Anonymkode: 126e6...fd5

Det trodde jeg også. Men det tror jeg tilhører den eldre generasjonen, menn er blitt for opptatt av å prate om følelsene sine i nyere tid

Skrevet
storetora skrev (4 minutter siden):

Jeg føler meg heldig. Er nå snart 52. Han var min første kjæreste, bortsett fra noen småflørt i tidlig tennårene. Har vært sammen siden vi var 15-16. Har ikke angret en dag, han er min beste venn og den beste pappa til våre nå voksne barn. Men sevfølgelig er der ting som irriterer, noe annet ville vært rart. Min største greie er at han ikke klarer å kaste noe, ser en verdi i alt å må liksom lure ting unna. Kaffekopp med hakk, joda den kommer i garasjen for den kan brukes der. Gryter som mangler hank som jeg har sett av til søppel havner i kjellerbod osv.. men noe må en bare lukke øynene for.

Jeg har en mann som din. Jeg ORKER Ikke å besøke han i "furtebua" ute, for jeg blir rasende av at det går an å ta vare på så mye ubrukelig DRIT. 🤭

• Liker 1
Skrevet

Ekstremt lite, han irriterer meg sjeldent. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg mindre og mindre ettersom årene går. Han er en rotekopp, og når jeg er sliten og lei så irriterer det meg grenseløst. Som regel går det helt fint, har godtatt han og lever stort sett fint med rotekoppen. Går heller ikke å irriterer meg over småting over tid, gir beskjed med en gang. Det kan nok han synes er litt irriterende 😂 Han sier jeg er den som kan irritere han mest i verden, men jeg vet at jeg kan være masete og nevrotisk 😅

Anonymkode: 3ac21...16c

• Liker 2
Gjest storetora
Skrevet
Ebbeliten skrev (6 minutter siden):

Jeg har en mann som din. Jeg ORKER Ikke å besøke han i "furtebua" ute, for jeg blir rasende av at det går an å ta vare på så mye ubrukelig DRIT. 🤭

😂

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge kvinner driver maktkamp i forhold og ikke aksepterer og respekterer den de er sammen med — vill de irretere seg grønn av alt mannen sier og gjør. 

Anonymkode: d4d2c...415

Skrevet

Veldig lite. Etter 30 års samliv er jeg fornøyd med og glad for det aller meste og kan fint leve med de få tingene som kan være irriterende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så lenge kvinner driver maktkamp i forhold og ikke aksepterer og respekterer den de er sammen med — vill de irretere seg grønn av alt mannen sier og gjør. 

Anonymkode: d4d2c...415

Kjente grammatikken i denne irriterte meg mer enn mannen klarer på en gjennomsnitlig dag. 

Irritere, vennen. Ikke irretere. Og alltid komma foran innskutt setning. 

Anonymkode: 52693...107

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt omvendt. Jo eldre jeg blir, jo mindre hang har jeg til å micro manage andre, inkludert mannen. Ser heller etter ting andre gjør som jeg kan lære av. 

Jeg skulle iblant ønske at han ikke satte skoene midt i gangen og lignende småting, men jeg endrer bare på det uten å irritere meg. Skulle innimellom ønske han var bedre på å tenke gjennom ting og planlegge, men jeg elsker også at han er så spontan og at hodet hans går i 100 hele døgnet.

Nei, han er en fin mann. Ikke perfekt, men fin. Vil smile fordi han finnes 🥰

Anonymkode: a724a...337

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...