AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Hei! Har hatt en relasjon over noen måneder,og på grunn av ulike ting ,hvor jeg blant annet stiller noen krav han ikke kn innfri, da han tydeligvis ikke er klar for å forplikte seg noe mer enn ett friends with benefit forhold. Dagen i dag har vært jævlig, da jeg har ønsket en avklaring. Han sier han ikke vil avslutte på telefon eller sms,men ansikt til ansikt. Dette skjønner jeg lite av,da jeg ved å spørre på sms igrunn gir han en enkel utgang av det. Og det å møtes fysisk for å avslutte, tenker jeg at bare blir veldig trist. Så jeg får heller ikke noe svar på disse meldingene om hva som er konklusjonen. Anonymkode: ba5a7...c1c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Om det er en enighet mellom dere at forholdet tar slutt, så kan du jo bare ta saken i egne hender og sette en strek selv? Så slipper du å gå å vente på et fysisk treff og en avslutning av forholdet på den måten? Anonymkode: 35a13...061 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 Han vil kanskje ha et siste nyp? Anonymkode: ea3ee...622 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Bare si konsekvent nei, og at dere er ferdige - da får du sikkert en reaksjon. Uansett, du må ikke under noen omstendigheter godta det han sier eller bry deg om at han ikke svarer fordi det er faktisk en hersketeknikk for at han skal få det som han vil. Bare si at du anser relasjonen som avsluttet og sånn er det mer den saken🤷🏽♀️ Anonymkode: 6436d...f43 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 Han vil møtes ansikt til ansikt for å ha sex for «siste» gang. Anonymkode: f1f80...761 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han vil kanskje ha et siste nyp? Anonymkode: ea3ee...622 Da kan TS heller bare sende en melding: "Sorry, men vi har hatt vårt siste nyp." Anonymkode: 1d989...abe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 Han gjør det for å få deg til å bli værende i situasjonen. Jeg har gått på den smellen der før og aldri igjen. Ville bare avvist på sms, avsluttet og sluttet å svare. Skulle ønske jeg gjorde det første gang Anonymkode: cec5f...4ab 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå