AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Ble strippet hos jordmor i dag tidlig. Var ganske vondt og ikke særlig modent, men hun fikk inn to fingre og klarte tøye det litt. Kjente ikke noe effekt med en gang og fikk heller ingen blødning. Men nå utover ettermiddagen har jeg hatt ganske mensensmerter nederst i magen og nå ved dobesøk var det litt slimete blødning. Kan det være tegn på noe mer? Vet det er vanlig å få litt blødning etter stripping, men i og med at det kom så mange timer etterpå så kanskje det har gitt noe effekt? Noen som har erfaring? Anonymkode: 77a56...cc4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Jeg ble strippet hos jordmor på termindato, og fødte samme dag. Ingen tegn i forkant. Anonymkode: e585a...1d8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg ble strippet hos jordmor på termindato, og fødte samme dag. Ingen tegn i forkant. Anonymkode: e585a...1d8 Var du moden da i utgangspunktet?☺️ eller skjedde det mye ut av det? Anonymkode: 77a56...cc4
Arkana Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Jeg ble strippet av lege/jordmor i første og andre svangerskap. Ingen effekt. Jeg var umoden med første og moden med andre. Ved sistnevnte hadde jeg vonde maserier i et par timer etter strippingen, men så skjedde det ikke noe mer. Lykke til, du har uansett ikke lenge igjen nå.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Jeg ble strippet, hadde da nesten 4 cm åpning og hadde hatt rier ca 12 timer. Vannet gikk 30 min etterpå og barnet var ute 3 timer etter det igjen 😅 Anonymkode: f4a0c...d5a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Da jeg ble strippet med første (var 9 dager overtid), så fikk jeg skikkelig heftig maserier i ganske nøyaktig to døgn. Så da jeg først havnet i aktiv fødsel, var jeg totalt utmattet og hadde ingen energi etter å ikke ha klart å verken spise eller drikke på to døgn. Var umoden, men som hos deg, så fikk hun inn to fingre. Hadde ingen blødning etterpå, kun disse maseriene. Da jeg ble strippet med andremann (7 dager overtid), så opplevde jeg ubehag, som menssmerter. Var umoden, som med første, og fikk inn to fingre. Hadde sex på kvelden, og havnet i fødsel en time senere. Slimete blødning kan være deler av slimproppen, og har ikke nødvendigvis noe å si mtp fødsel. Du er snart i mål uansett, ønsker deg lykke til. Anonymkode: ab253...0b5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Ble strippet, fikk en stor blødning, men ingenting mer skjedde. Anonymkode: 42bf9...f80
Brightstar Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 Jeg ble strippet på søndag (var da 40+0). Jævlig vondt. Hadde 1-2 cm åpning, og ikke moden. Ser ikke effekten = /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå