Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært alene / ensom i 33 år, jeg har lyst til å forandre på det, blant annet. Jeg har lastet ned en app som heter 'venn', å skal prøve å bruke den for å bli kjent med folk. Jeg prøver å si hei til folk på appen men klarer det ikke, jeg er litt engstelig / redd, samtidig så ser jeg at om jeg ikke begynner å hoppe rett i det så blir jeg alene resten av livet. 

Har dere noen forslag eventuelt råd?

Endret av . Anonym.
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drikk et glass vin og hopp i det. Alle i appen er vel der for å finne venner, så ingen vil synes du er rar for å prøve. Heller det motsatte, de synes sikkert du er tøff som prøver. Den som intet våger, intet vinner, vet du. Lykke til!

Anonymkode: 0798b...f6b

Skrevet
1 hour ago, . Anonym. said:

Jeg har vært alene / ensom i 33 år, jeg har lyst til å forandre på det, blant annet. Jeg har lastet ned en app som heter 'venn', å skal prøve å bruke den for å bli kjent med folk. Jeg prøver å si hei til folk på appen men klarer det ikke, jeg er litt engstelig / redd, samtidig så ser jeg at om jeg ikke begynner å hoppe rett i det så blir jeg alene resten av livet. 

Har dere noen forslag eventuelt råd?

Si "Hei", og ikke fokuser for mye på utfallet av samtalen.

Ikke ta manglende interesse i samtalen personlig heller, og bruk tiden din på de som faktisk viser interesse for å bli kjent med deg.

Ellers er det å sende ut invitasjoner en god ting selv om det er litt unorskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...