Gå til innhold

Når kommer mensen tilbake etter minipilleslutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på Slinda i sju måneder, men sluttet for seks uker siden da jeg og kjæresten prøver å få barn. Har ikke fått tilbake mensen og er heller ikke gravid, men har hatt litt mensensmerter og har også litt ømme bryster, spesielt brystvortene. Har hatt noe utflod, spesielt etter at jeg trener.  Kjenner jeg stresser veldig med å få tilbake mensen, spesielt siden jeg er i midten av 30-åra og ikke har så mange fruktbare år igjen. Noen som har hatt erfaring med Slinda og når mensen kommer tilbake?

Anonymkode: 9c1e8...77b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min har kommet tilbake med en gang, men jeg vet det er veldig varierende fra kvinne til kvinne. Syklusen min har regulert seg med én gang, uavhengig av hvilken prevensjon jeg har stått på, og uavhengig av hvor lenge jeg har stått på den. Det sies vel at det kan ta mellom 3-6 måneder.

Anonymkode: b2334...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Har du testa for EL? Jeg gikk på cerazette i over 10 år, fikk positiv el test 2 uker etter pilleslutt. Er nå gravid

Anonymkode: 85e87...4da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du testa for EL? Jeg gikk på cerazette i over 10 år, fikk positiv el test 2 uker etter pilleslutt. Er nå gravid

Anonymkode: 85e87...4da

Tok graviditetstest for litt over en uke siden. Den var negativ. Har ikke hatt eggløsning etter det.

Anonymkode: 9c1e8...77b

AnonymBruker
Skrevet

Etter Cerazette fikk jeg mensen en måneds tid etter siste pille, og så ble jeg gravid rett etter det. Men vil tro det er veldig individuelt. 

Anonymkode: 542bb...80e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...