AnonymBruker Skrevet 2. april #41 Del Skrevet 2. april Mumien. Så den daglig da jeg var fjortis. Anonymkode: c24fa...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 2. april #42 Del Skrevet 2. april Life of Brian. Har sikkert sett den minst 20 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. april #43 Del Skrevet 2. april Home alone 1 og 2 har jeg sett et par ganger nå 😊 Det samme med de mest kjente filmene til Jim Carrey(Liar liar, Ace Ventura, Bruce Almighty, The Truman show og Fun with Dick and Jane er vel de jeg har sett flere ganger 😊). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 2. april #44 Del Skrevet 2. april Jeg har faktisk aldri sett Love Actually. Har to sønner og her har det gått i Cars, Ole Brum og senere Pirates of the Caribbean, Alene hjemme filmene, og Star Wars. Holdt på å glemme de... Ringenes herre og Hobbit filmene. Og mye Mr. Bean. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 2. april #45 Del Skrevet 2. april Mamma Mia må være høyt på lista. Datteren min hadde dilla på den da hun var 2-3 og insisterte på å se den minst en gang om dagen i lang tid. Jeg var bare lykkelig over at det ikke var Kaptein Saneltann eller Elias 😄 Masse fin musikk, hun danset til Dancing Queen hver gang. Ellers Con Air, Femte Element og Birdcage, de tre VHS-filmene jeg eide som student 😄 Love Actually hver jul, Dirty Dancing, Shawshank Redemption, LOTR, Syng, Biefilmen, Twilight (hun med Mamma Mia-dilla har nå vampyr- og biedilla 😊), De fem legendene… Kom på Min mikropartner og Flight of the Navigator, noen som husker dem? Elsket dem da jeg var yngre. Og War Games, sett alle mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 5. april #46 Del Skrevet 5. april Det er nok Two women(1992). En film jeg fant som 8 åring å så 30-60 ganger før foreldrene mine kom hjem fra jobb de neste 6 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #47 Del Skrevet 6. april Daria skrev (På 2.4.2024 den 18.15): Jeg så Titanic åtte eller ni ganger på kino (hvordan si hvor gammel jeg er uten å si hvor gammel jeg er... ), det er hvertfall rekorden der. Akkurat hvor mange ganger jeg har sett filmer som Love Actually, Sense and sensibility og Fire bryllup og en gravferd på tv/dvd har jeg ingen anelse om, men det er mange. Haha, jeg trodde jeg var ille som så den fire ganger på kino. Jeg gråt like mye hver gang. Så kjøpte jeg den selvfølgelig da den kom på dvd, og hadde filmmusikken på CD og rommet tapetsert med plakater. Anonymkode: fe716...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. april #48 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Haha, jeg trodde jeg var ille som så den fire ganger på kino. Jeg gråt like mye hver gang. Så kjøpte jeg den selvfølgelig da den kom på dvd, og hadde filmmusikken på CD og rommet tapetsert med plakater. Anonymkode: fe716...bd8 Er det ikke fint å få litt perspektiv på ting? Mvh vhs, dvd, begge filmmusikk-CDene, store plakater og pianonoter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. april #49 Del Skrevet 6. april Aliens Inception Interstellar Steel Magnolias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 22. april #50 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 17.48): ? Anonymkode: 03727...50c Batman begins Oppenheimer er god nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 28. april #51 Del Skrevet 28. april Forrest gump blir aldri feil å se! Den har blitt sett myyye oppover årene Ego, en svensk film som jeg digger. Sikkert sett den opptil 20 ganger Me before you, såå søt og trist film. Sikkert sett den 10/15 ganger siden den kom ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #52 Del Skrevet 29. april Garantert Titanic, haha jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den, men det er mange! 🤭 Jeg så den to ganger da den gikk på kino i fjor, fikk ikke mulighet til å se den på kino da den kom ut - var bare 5 år gammel - så jeg måtte gripe muligheten 🤣 Andre filmer jeg har sett flere ganger enn vi trenger å snakke om: Dirty dancing, Clueless og Mean girls 😌 Anonymkode: 1281a...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. april #53 Del Skrevet 29. april The usual suspects Sett 30 ganger kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #54 Del Skrevet 29. april Back to the future-filmene må jeg ha sett minst 20 ganger hver. Jeg kan dem fullstendig utenat, men blir aldri lei. Mange filmer er ellers i en sånn kategori at man alltid blir sittende og se ferdig hvis de dukker opp mens man klikker på fjernkontrollen. TItanic og Notting Hill blant andre. Anonymkode: 6a595...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #55 Del Skrevet 30. april Goodfellas, Lost Highway og The Godfather: Part II. Anonymkode: c9a71...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. april #56 Del Skrevet 30. april Filmen jeg har sett flest ganger er Love Actually Den filmen jeg likte best er The Notebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå