AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Synes du f eks det er ok at han/hun flørter, gir komplimenter og trykker Hjerter på bilder av personer av samme kjønn som deg? Vi skjønner alle forskjellen på å trykke Hjerte på et bilde av en venninne/søster/familie og det å stadig Hjerte bekjente/ukjente. Selv synes jeg slikt skal tones ned når man er i et fast forhold og flørting skal forbeholdes kjæresten, synes jeg. Det handler ikke om sjalusi, men om respekt for kjæresten. Det er noe neandertalsk med voksne menn i forhold som flørter med andre, gjerne fremmede og perifert bekjente kvinner, og stadig trykker Hjerter på lettkledde damer og filter-berter og damer som åpenbart er i en annen liga enn dem selv. Og så håper jeg folk her forstår at jeg skriver her som heterofil kvinne. Mener jo selvfølgelig at respekten for kjæresten skal være den samme uavhengig av eget og kjærestens kjønn. Anonymkode: c3835...4a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Flørter selvsagt ikke særlig med andre, og definitive ikke på målet som legger igjen spor som alle kan se. Anonymkode: 0f5de...775
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 Flørter ikke, men er veldig åpen og sosial. Noen menn vil kanskje tolke det som flørting. Får stadig meldinger på Facebook og Insta av menn. Heldigvis er ikke kjæresten min sjalu. Vi har en grei regel. Vi prater med motsatt kjønn på lik linje som om at partner hadde stått ved siden av oss🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Det regulerer han helt fint selv. Han har aldri gjort noe jeg reagerer på. Han trykker hjerte på innlegg fra kvinnelige venner/kollegaer, og mine venninner han er venn med på insta. Han snakker selvfølgelig med andre kvinner, og er hyggelig og åpen. Den gangen vi fortsatt gikk på byen kunne han også fint danse med andre kvinner. Han kan fint spise overtidsmat med en kvinnelig kollega, eller ta en kaffe om de trenger en frustrasjonsprat. Anonymkode: 6b904...fb1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du f eks det er ok at han/hun flørter, gir komplimenter og trykker Hjerter på bilder av personer av samme kjønn som deg? Vi skjønner alle forskjellen på å trykke Hjerte på et bilde av en venninne/søster/familie og det å stadig Hjerte bekjente/ukjente. Selv synes jeg slikt skal tones ned når man er i et fast forhold og flørting skal forbeholdes kjæresten, synes jeg. Det handler ikke om sjalusi, men om respekt for kjæresten. Det er noe neandertalsk med voksne menn i forhold som flørter med andre, gjerne fremmede og perifert bekjente kvinner, og stadig trykker Hjerter på lettkledde damer og filter-berter og damer som åpenbart er i en annen liga enn dem selv. Og så håper jeg folk her forstår at jeg skriver her som heterofil kvinne. Mener jo selvfølgelig at respekten for kjæresten skal være den samme uavhengig av eget og kjærestens kjønn. Anonymkode: c3835...4a4 Ingen oppmerksomhet. Han har ilke behov for det og jeg vil ikke ha en guttunge som ikke klarer å styre seg! En ting er å synes noen er fin, en annen ting er å flørte osv, helt uaktuelt! Anonymkode: b69c2...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 Jeg forventer at en partner behandler kvinnelige bekjente som sine mannlige bekjente. Altså helt normal vennskapelig kommunikasjon. Flørt med andre er det ingen av oss som liker at partner gjør og det gjør man normalt sett ikke med vennene sine. Vet alle er forskjellige her, så for meg har dette vært viktig å være enige om fra starten av en relasjon. Har aldri gitt begrensninger for hvilke bilder min partner liker på sosiale medier, men har heller aldri måttet ta stilling til det da jeg aldri har vært sammen med menn som liker lettkledde bilder på Instagram o.l. Hadde min mann begynt å like slike bilder hadde jeg mest kjent på at det hadde vært veldig flaut… sjalu hadde jeg ikke blitt da det er meg han er sammen med, ikke damene på insta. Han liker bilder fra kvinnelige venninner og det har jeg aldri reagert på. Jeg liker jo også bilder som mine mannlige venner legger ut. Men nå har heller ingen av oss venner som legger ut bilder av seksuell karakter. Vi er enige om at all kommunikasjon og samhandling med andre som vi hadde vært komfortabel med å gjøre foran partner er innafor. Med en gang kommunikasjonen må skjules for partner har man krysset en grense. Denne grensen er vi begge enige om. Igjen, mange som har andre grenser enn oss, men det er slik vi liker å ha det. Anonymkode: ef8fd...fee 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 Min mann må gjerne flørte live. Han vet hvor mine grenser går. Å opprettholde kontakt på telefon eller lignende og fortsette flørten der er uaktuelt. Vi er begge ganske flørtete av natur begge to, og liker å prate med folk. Slikt er greit. Har også en venninnekrets der beføling og kyssing kan skje i fylla. Han må gjerne kysse mine venninner også. Gjør meg ingenting. Anonymkode: cec8c...4da
SPOCA Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Flørting er aldri er greit for noen av oss, men det handler jo også om hvordan man definerer flørting. Og for våres del, altså min samboer og min del, handler flørting om at man ønsker noe mer med en annen enn bare vennskap. Og da er jo flørting selvfølgelig ikke greit, Å trykke like på bilder til venner er greit, å skulle hjerte alt mulig rart er ikke like greit nødvendigvis. Det kommer jo helt an på hva det gjelder og situasjon. Heldigvis er ingen av oss spesielt aktive på sosiale medier. 1
Ebbeliten Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 Jeg eier ikke mannen min. Ikke følger jeg med på hvilke bilder han liker heller. Men jeg oppfordrer han til å flørte med damer når han kan og så ofte han kan. Det er deilig å flørte!! Jeg pleier å gjøre han oppmerksom på vakre kvinner, eller vulgære kvinner med digre mugger som jeg vet han liker. Da humrer han godt og smiler med hele seg. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå