AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Skal kjøpe en gave til en på 3 som starter i barnehagen nå og tenkte på en fin thermos, men er det noe alle har med på tur i barnehagen eller er det barnehager som ikke benytter dette? Anonymkode: d7115...711
Wilma89 Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Vi har aldri brukt termos i barnehagen. Vært innom tre barnehager i løpet av de årene vi har vært i barnehagen. Det er dog en fin gave. Vi bruker det jo på fritiden😊 4
Sofakona Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 Min på 5 har bare med dette om de er på tur ute når det er kaldt og får varm kakao. Så kanskje 2 mnd av 12 bruker hun den
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Vi benytter ikke det. Har store termoser som vi voksne bærer på tur Anonymkode: 09317...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 Ble ikke brukt før de to siste årene i barnehagen her. Da begynte de å være ute på lengre turer. Men fin gave. Anonymkode: 4e6b5...c01
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 Nei, men en fin drikkeflaske er en fin gave! Min på 2,5 bruker sine mye overalt - hjemme, i barnehagen og på tur. Du kan jo gjerne velge en termoflaske som holder på både varme og kulde. Anonymkode: 07a40...716 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal kjøpe en gave til en på 3 som starter i barnehagen nå og tenkte på en fin thermos, men er det noe alle har med på tur i barnehagen eller er det barnehager som ikke benytter dette? Anonymkode: d7115...711 Ja termos hver dag Anonymkode: d7780...cd5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Hei! Veldig kjekt med en thermos drikkeflaske, da kan de ha varm drikke når det er kaldt og kald drikke når det er varmt. Vi bruker dette året rundt. Har selvfølgelig flere slik at vi skiller bruken. I vår barnehage har barna med seg drikkeflaske hver dag. I barnehagen blir det ikke byttet til kaldt vann før det er tomt, og lunkent vann når det er varmt er ikke spesielt godt. Anonymkode: 79cc1...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 Min på 5 har aldri brukt termos i barnehagen, har vært i to forskjellige barnehager. Anonymkode: aca4f...8e2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 Tenker termos fungerer når barnet selv kan bedømme varmen og ikke heller nedpå varm toddy eller kakao. Med mindre den er avkjølt litt før den helles over. Hva med en fin trekopp til tur? Anonymkode: 7a01a...1b0 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #11 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): I barnehagen blir det ikke byttet til kaldt vann før det er tomt, og lunkent vann når det er varmt er ikke spesielt godt. Anonymkode: 79cc1...7b9 Jøss, det var litt spesiell lesing. Å drikke pisslunka vann kl 14, som har stått i flaska siden 7-9 på morgenen. Deilig! I vår barnehage skifter vi vann minst én gang, drukket tomt eller ikke. Uansett. Jeg synes nå termos er en fin gave til en 3-åring. På den ene avd. jeg jobber på har de ofte med termos i sekken sin på tur. Det er stor stas! Hvis bhg ikke bruker termos, så er det alltids bruk for det hjemme eller om noen år på skolen. Helt innafor å ha! Anonymkode: b94a4...8ba 1
Million Skrevet 2. april 2024 #12 Skrevet 2. april 2024 Brukte aldri thermos i de årene min sønn gikk i barnehage. Vanlige drikkeflasker holdt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #13 Skrevet 2. april 2024 Mine har hatt termos med på tur i barnehagen, og den er flittig i bruk på skolen. Pluss at vi bruker den mye på fritiden. Anbefaler ikke Blafre sin, som vi har. Litt håpløst lokk, og tåler ikke oppvaskmaskin. Hva med denne https://www.xxl.no/mackenzie-kids-thermos-rabbit-350-ml-termos-rosa/p/1182660_1_Style Finnes sikkert i andre design også Anonymkode: b97a0...e08
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #14 Skrevet 2. april 2024 Hatt 3 barn i bhg over 12 år, ingen av de har trengt termos. Ikke drikkeflaske, matboks eller sekk heller. Men de har hatt egen termos til turbruk her hjemme. Har vært mest fornøyd med denne: https://www.xxl.no/thermos-funtainer-thermos-0-36-steel-blue-termos-bla/p/1177221_1_Style Den har vanlig skrukork, så ingen kakao som må gjennom en kork som er vanskelig å rengjøre. Anonymkode: 5fe53...43e
Anonym6789 Skrevet 3. april 2024 #15 Skrevet 3. april 2024 Bruker ikke termos, men enig i at det er en fin gave
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #16 Skrevet 3. april 2024 Det høres ut som en flott gave, men... Husk at ting forsvinner veldig fort i bhg, selv om det er merket med navn. Bør ikke kjøpe noe dyrt til å ha med i en bhg. Det er nesten bortkastede penger. Ville heller satset på noe barnet kan ha hjemme, eller noe som ikke er så dyrt. Anonymkode: c0b5d...125
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #17 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det høres ut som en flott gave, men... Husk at ting forsvinner veldig fort i bhg, selv om det er merket med navn. Bør ikke kjøpe noe dyrt til å ha med i en bhg. Det er nesten bortkastede penger. Ville heller satset på noe barnet kan ha hjemme, eller noe som ikke er så dyrt. Anonymkode: c0b5d...125 Synes alle drikkeflasker/thermoser ligger rundt 300 kr. Anonymkode: d7115...711
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #18 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 17.53): Hei! Veldig kjekt med en thermos drikkeflaske, da kan de ha varm drikke når det er kaldt og kald drikke når det er varmt. Vi bruker dette året rundt. Har selvfølgelig flere slik at vi skiller bruken. I vår barnehage har barna med seg drikkeflaske hver dag. I barnehagen blir det ikke byttet til kaldt vann før det er tomt, og lunkent vann når det er varmt er ikke spesielt godt. Anonymkode: 79cc1...7b9 Jøss sånn ee det ikke der jeg jobber, vi bytter flere ganger om dagen Anonymkode: d7780...cd5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #19 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det høres ut som en flott gave, men... Husk at ting forsvinner veldig fort i bhg, selv om det er merket med navn. Bør ikke kjøpe noe dyrt til å ha med i en bhg. Det er nesten bortkastede penger. Ville heller satset på noe barnet kan ha hjemme, eller noe som ikke er så dyrt. Anonymkode: c0b5d...125 Aldri opplevd thermoser og flasker som blir borte Anonymkode: d7780...cd5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #20 Skrevet 3. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det høres ut som en flott gave, men... Husk at ting forsvinner veldig fort i bhg, selv om det er merket med navn. Bør ikke kjøpe noe dyrt til å ha med i en bhg. Det er nesten bortkastede penger. Ville heller satset på noe barnet kan ha hjemme, eller noe som ikke er så dyrt. Anonymkode: c0b5d...125 Nå har min bare gått 1 år i barnehage, men vi har bank i bordet aldri mistet så mye som en sokk... Jeg som mor til barnehagebarn ville blitt mer glad for en matboks Gjerne i metall med mulighet til å dele opp i flere rom. Anonymkode: ff1a0...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå