Gå til innhold

Klarer man å snu og få det bra noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Orker ingenting om dagen, spiser og legger på meg 😋 Som gjør det selvsagt vanskelig å være der ute og finne noen. Som jeg også som 37 åring forstår snart er for sent. Var i et langt forhold, men det var slutt for 5 år siden. Tenk at jeg sitter her alene 5 år etter.. tror ingen tenkte det når de sa det kom til å ordne seg for meg.

Tror dere det er mulig å bli glad igjen, orke å komme seg ut, trene og spise sunt. Snu skuta på en måte..

Blir en liten offertale det her, men føler jeg fortjener å finne litt lykke. Selv om jeg har verdens beste familie, mange venner , og fin jobb/kollegaer. Kjøpt et lite hus i Frankrike også. Så jeg får jo til noe..  bare føles ut som jeg dømt til et liv alene nå 🙄

Anonymkode: df4ba...ef5

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Å snu livsstilen og øke livskvaliteten handler kun om deg og ditt velvære. Når du føler deg bra, uavhengig av vekt, vil utstrålingen din vise en lykkelig og selvsikker kvinne. Det tiltrekker.

Er selv 42 år og trener 5 dager i uka(hjemmetrening), spiser sunt, men god mat og ser fysisk bedre ut nå enn i 20 årene🤷🏻‍♀️ For meg handler det ikke om å være tynn, men å ha en sunn og sterk kropp for å forebygge mot skader og andre morsomheter som kommer med alderdommen 🤭👀

Du er 37, ikke 90. Du kan alltid snu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...