AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 Hei Jeg sliter med akne arr på ene kinnet, den er ganske nedsunket, i tillegg har jeg en god del pigmentflekker også på hele ansiktet.Tenkter mest på akne arr😔 Noen som har erfaring med Retin-A, dermarolling, kjemisk peeling osv... Har vært hos hudlege for noen år tilbake, ble anbefalt å bruke dermarolling som er til hjemmebrukt. Er det noen som har kjøpt denne Microneedle kit? Synes den er ganske dyrt😔 https://www.lindajohansen.no/en-no/produkt/the-skin-firmer-kit/ Anonymkode: 511b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg bruker tretinoin / retin-a og det er helt fantastisk! Jeg satt og sammenlignet noen bilder til botox-tråden i sted og selv om jeg ikke synes jeg har så veldig mye pigmentflekker så ser jeg stor forskjell fra bilder 1 til 2 når det kommer til hudtone og hvor jevn huden min er! Jeg har botox på bildet under da, men sikter til huden og ikke rynkene. Ville definitivt prøvd det før du begynner med hjemmebehandling med nåler. Det overrasker meg egentlig at du har fått det rådet. Tretinoin er uansett både billig og effektivt 😊 Anonymkode: ab5b8...da8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker tretinoin / retin-a og det er helt fantastisk! Jeg satt og sammenlignet noen bilder til botox-tråden i sted og selv om jeg ikke synes jeg har så veldig mye pigmentflekker så ser jeg stor forskjell fra bilder 1 til 2 når det kommer til hudtone og hvor jevn huden min er! Jeg har botox på bildet under da, men sikter til huden og ikke rynkene. Ville definitivt prøvd det før du begynner med hjemmebehandling med nåler. Det overrasker meg egentlig at du har fått det rådet. Tretinoin er uansett både billig og effektivt 😊 Anonymkode: ab5b8...da8 Har du link til produkt? 😊 Anonymkode: 4d515...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 2. april 2024 #4 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg sliter med akne arr på ene kinnet, den er ganske nedsunket, i tillegg har jeg en god del pigmentflekker også på hele ansiktet.Tenkter mest på akne arr😔 Noen som har erfaring med Retin-A, dermarolling, kjemisk peeling osv... Har vært hos hudlege for noen år tilbake, ble anbefalt å bruke dermarolling som er til hjemmebrukt. Er det noen som har kjøpt denne Microneedle kit? Synes den er ganske dyrt😔 https://www.lindajohansen.no/en-no/produkt/the-skin-firmer-kit/ Anonymkode: 511b4...3cc Kanskje det er verdt å investere i en LED-maske? Høres mer skånsomt ut en microneedling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Del Skrevet 2. april 2024 ElisabethS65 skrev (46 minutter siden): Kanskje det er verdt å investere i en LED-maske? Høres mer skånsomt ut en microneedling. Det skal jeg gjøre i løpet av året! 😊 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du link til produkt? 😊 Anonymkode: 4d515...d0e Nei, det er reseptbelagt 😊 Du må til legen. Anonymkode: ab5b8...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skal jeg gjøre i løpet av året! 😊 Nei, det er reseptbelagt 😊 Du må til legen. Anonymkode: ab5b8...da8 Er det bare å spørre legen liksom? Anonymkode: ebcae...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det bare å spørre legen liksom? Anonymkode: ebcae...b46 Jeg gikk på nettlegevakten.no eller noe sånt og la inn forespørsel om resept på krem mot rynker 😊 fikk resept på 2 minutter. Men man må lese seg godt opp, den er sinnsykt sterk og jeg holdt på å svi av meg hele trynet i starten 🥲 man skal bare bruke en mengde på str med en ert og start med 1 gang i uka. Og bruk ALLTID faktor 50 i ansiktet 😊 veldig viktig. Anonymkode: ab5b8...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gikk på nettlegevakten.no eller noe sånt og la inn forespørsel om resept på krem mot rynker 😊 fikk resept på 2 minutter. Men man må lese seg godt opp, den er sinnsykt sterk og jeg holdt på å svi av meg hele trynet i starten 🥲 man skal bare bruke en mengde på str med en ert og start med 1 gang i uka. Og bruk ALLTID faktor 50 i ansiktet 😊 veldig viktig. Anonymkode: ab5b8...da8 Denne, TS. Kremen heter Cordes vas, og er super på pigmentflekker, akne, rynker og det meste. Og gjør for guds skyld som anonym her skriver og begynn med en gang i uka. Smør på kveld, og husk solkrem! Anonymkode: f2ec3...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg kjøpte dermapen til meg selv på nett, kostet 1000 kr og ampuller får du billig. Invester i en god serum, spør utifra din hudtype. Jeg bruker pennen 1-2 ganger i måneden og har sett resultater. I tillegg har jeg gått til kosmetisk dermatolog og fått satt hyurolinsyrebehandling i hele ansiktet. Og vampyrbehandlingen er god. Anonymkode: 629ec...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Del Skrevet 3. april 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Denne, TS. Kremen heter Cordes vas, og er super på pigmentflekker, akne, rynker og det meste. Og gjør for guds skyld som anonym her skriver og begynn med en gang i uka. Smør på kveld, og husk solkrem! Anonymkode: f2ec3...f43 Tusen takk for tips, stemmer det at det er denne?🤔 https://www.nettlegevakt.no/info/cordes-vas/amp Anonymkode: 511b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Del Skrevet 3. april 2024 21 hours ago, ElisabethS65 said: Kanskje det er verdt å investere i en LED-maske? Høres mer skånsomt ut en microneedling. 21 hours ago, ElisabethS65 said: Kanskje det er verdt å investere i en LED-maske? Høres mer skånsomt ut en microneedling. Gir LED-maske noe resultat? Fornøyd? Hvilke merke har du? Hva synes du om denne? https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-aurora-led-maske?variant=44548574544101¤cy=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=20976144666&utm_content=158695687615&utm_term=&gadid=689375146507&tw_source=google&tw_adid=689375146507&tw_campaign=20976144666&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsbast7mmhQMV6eyyCh2edgmnEAQYAiABEgIB4PD_BwE Anonymkode: 511b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #12 Del Skrevet 3. april 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gikk på nettlegevakten.no eller noe sånt og la inn forespørsel om resept på krem mot rynker 😊 fikk resept på 2 minutter. Men man må lese seg godt opp, den er sinnsykt sterk og jeg holdt på å svi av meg hele trynet i starten 🥲 man skal bare bruke en mengde på str med en ert og start med 1 gang i uka. Og bruk ALLTID faktor 50 i ansiktet 😊 veldig viktig. Anonymkode: ab5b8...da8 Takk for gode tips, er det denne du snakker om?🤔 https://www.nettlegevakt.no/info/cordes-vas/amp Anonymkode: 511b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #13 Del Skrevet 3. april 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjøpte dermapen til meg selv på nett, kostet 1000 kr og ampuller får du billig. Invester i en god serum, spør utifra din hudtype. Jeg bruker pennen 1-2 ganger i måneden og har sett resultater. I tillegg har jeg gått til kosmetisk dermatolog og fått satt hyurolinsyrebehandling i hele ansiktet. Og vampyrbehandlingen er god. Anonymkode: 629ec...061 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjøpte dermapen til meg selv på nett, kostet 1000 kr og ampuller får du billig. Invester i en god serum, spør utifra din hudtype. Jeg bruker pennen 1-2 ganger i måneden og har sett resultater. I tillegg har jeg gått til kosmetisk dermatolog og fått satt hyurolinsyrebehandling i hele ansiktet. Og vampyrbehandlingen er god. Anonymkode: 629ec...061 Takk, har du link til produk🤔? Anonymkode: 511b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #14 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg bruker tretinoin / retin-a og det er helt fantastisk! Jeg satt og sammenlignet noen bilder til botox-tråden i sted og selv om jeg ikke synes jeg har så veldig mye pigmentflekker så ser jeg stor forskjell fra bilder 1 til 2 når det kommer til hudtone og hvor jevn huden min er! Jeg har botox på bildet under da, men sikter til huden og ikke rynkene. Ville definitivt prøvd det før du begynner med hjemmebehandling med nåler. Det overrasker meg egentlig at du har fått det rådet. Tretinoin er uansett både billig og effektivt 😊 Anonymkode: ab5b8...da8 Imponerende forskjell! Hvor lang tid er det mellom de bildene? Ble du veldig tørr i huden? Anonymkode: ed0c6...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #15 Del Skrevet 3. april 2024 Til Ts: jeg kjøpte en dermarull for akne arr og pigmentflekker. Brukte den som anbefalt i flere måneder og merket absolutt ingen forskjell. Den største forskjellen opplevde jeg ved å bruke glykolsyre. Anonymkode: ed0c6...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #16 Del Skrevet 3. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Til Ts: jeg kjøpte en dermarull for akne arr og pigmentflekker. Brukte den som anbefalt i flere måneder og merket absolutt ingen forskjell. Den største forskjellen opplevde jeg ved å bruke glykolsyre. Anonymkode: ed0c6...62c Hjertelig takk for info, hvor får jeg kjøpt glykolsyre? Anonymkode: 511b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #17 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Imponerende forskjell! Hvor lang tid er det mellom de bildene? Ble du veldig tørr i huden? Anonymkode: ed0c6...62c Det er 3 mnd mellom bildene, men jeg har brukt tretinoin i 2 mnd ganske nøyaktig. Ble tørr og flasset litt i starten, bruker en del hudpleie utenom for å gi mye fukt. Flassingen avtar etterhvert, har det mindre nå. Ingenting forrige gang jeg brukte. Har trappet opp til ca 2 dager i uka. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for gode tips, er det denne du snakker om?🤔 https://www.nettlegevakt.no/info/cordes-vas/amp Anonymkode: 511b4...3cc Ja 😊 Anonymkode: ab5b8...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #18 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hjertelig takk for info, hvor får jeg kjøpt glykolsyre? Anonymkode: 511b4...3cc Glykolsyre finnes i mange forskjellige kremer. Jeg brukte denne: https://www.elixircosmeceuticals.com/products/smoothing-cream/ Men den finnes nok i rimeligere kremer også. Har prøvd 2-3 andre merker selv, men egentlig ikke vært like fornøyd som med Elixir. Merket resultat etter bare 1-2 mnd. Glykolsyre funker best mot pigmentflekker, kviser, tekstur, hudtone og ujevnheter. Den kommer ikke til å gjøre noe med dype arr, og noen kvisearr må bare gro i sitt tempo. Google AHA eller glycolic acid. Jeg har noen dype kvisearr (type søkk). Det var disse jeg brukte dermarolleren på uten at det funket. De er der enda, men når resten av huden ser jevn og fin ut - så bryr jeg meg ikke lengre om søkkene. Vet at dermarolling skal fungere på søkk i huden, ihvertfall hvis man får det gjort profesjonellt. At jeg ikke fikk det til selv - til tross for å virkelig ha satt meg inn i prosedyren, vet jeg ikke. Men mistenker det er en kombinasjon av litt for dårlig utstyr, uerfaren teknikk, ikke riktig hudpleie underveis. Skulle bare fått det gjort profesjonellt først som sist - i stedenfor å kaste bort penger på dårlige hjemme-produkter. Anonymkode: ed0c6...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 5. april 2024 #19 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 19.20): Gir LED-maske noe resultat? Fornøyd? Hvilke merke har du? Hva synes du om denne? https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-aurora-led-maske?variant=44548574544101¤cy=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=20976144666&utm_content=158695687615&utm_term=&gadid=689375146507&tw_source=google&tw_adid=689375146507&tw_campaign=20976144666&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsbast7mmhQMV6eyyCh2edgmnEAQYAiABEgIB4PD_BwE Anonymkode: 511b4...3cc Jeg kjøpte en billigere maske for et par år siden og var ikke fornøyd i det hele tatt (det var en sånn billing kinamaske laget av plast som så mer ut som noe barna bruker på en halloween fest), men så leste jeg mer om teknologien og kom på at det har vist seg å fungere, men man må da ha riktig bølgelengde av lys. Da Alvaskin introduserte sin var jeg blant de første som kjøpte den, og jeg synes det fungerer fantastisk. Men det er viktig at man er flink til å utføre behandlingene regelmessig, og er tålmodig for det kan ta en del uker før resultatene vises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå