AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Noen her med erfaring de vil dele? Jeg er midt i førtiårene, men fikk over hundre henvendelser på under en time. Jeg la ikke ut bilde, bare en enkel beskrivelse av meg selv og hva jeg er ute etter. Anonymkode: 0f03e...75d
svartkatt Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Hva er det du lurer på? Det er ganske vanlig å få en hel haug svar. Og helt sikkert veldig mye uinteressant.. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 Litt godt gjort. Cupido har da ikke så voldsomt mange brukere, men du bor sikkert sentralt? Statistikken min sier 10 menn pr dame, så du får oppmerksomhet ja. Det fine med Cupido og lignende, er at sex ligger der som en forutsetning, så ingen er der for å føle seg støtt av det. Nå begynner jobben med å sile bort de useriøse, og lykke til! Be om raske kjemitreff, så du ikke kaster bort masse tid på dem som ikke kan, vil, tør. Anonymkode: bb77a...6e5 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Jeg gjorde det, og skrev såpass utelukkende for svært mange at jeg ikke burde ha blitt oversvømt av henvendelser, men menn blåser som de fleste sikkert vet i hva kvinner skriver at de ønsker, så det ble bare stress med å luke ut alle som åpenbart ikke passet. Som ikke burde ha sendt meg melding, ut fra at de overhodet ikke passet kriteriene mine i utgangspunktet. Så jeg droppet det bare. Man kan jo undres over hvor mye menn ødelegger for seg selv angående slikt ved å bare hoppe på uansett hvor lite de passer det kvinner skriver. Det er nok enormt mange kvinner som ikke engang gidder å prøve, eller dropper tanken slik som meg, fordi menn ikke klarer å respektere det man skriver uansett. Hadde vært veldig greit å gjøre slikt dersom menn respekterte hva man ser etter. Og ikke. Anonymkode: e80ad...2de 3
svartkatt Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 Akk, ja. Å skrive hva man vil ha og ikke vil ha, er nesten totalt meningsløst. Skrev en gang i en profil at jeg ikke var interessert i glattbarberte menn, og at jeg selv hadde naturlig hårvekst. Jeg skrev det samme i kontaktannonsen. Likevel.. etter å ha chattet med en mann i et par timer kommer det frem at han var lidenskapelig opptatt av å slikke, og han ble kjempesur da jeg fortalte at jeg ikke brydde meg om det, og at jeg heller ikke var interessert i å barbere meg. 😂😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg gjorde det, og skrev såpass utelukkende for svært mange at jeg ikke burde ha blitt oversvømt av henvendelser, men menn blåser som de fleste sikkert vet i hva kvinner skriver at de ønsker, så det ble bare stress med å luke ut alle som åpenbart ikke passet. Som ikke burde ha sendt meg melding, ut fra at de overhodet ikke passet kriteriene mine i utgangspunktet. Så jeg droppet det bare. Man kan jo undres over hvor mye menn ødelegger for seg selv angående slikt ved å bare hoppe på uansett hvor lite de passer det kvinner skriver. Det er nok enormt mange kvinner som ikke engang gidder å prøve, eller dropper tanken slik som meg, fordi menn ikke klarer å respektere det man skriver uansett. Hadde vært veldig greit å gjøre slikt dersom menn respekterte hva man ser etter. Og ikke. Anonymkode: e80ad...2de Jeg forsvarer ikke andre menns oppførsel, men jeg synes det går igjen at man tror det skal være så lett bestandig? Å finne seg en seriøs utroskapspartner, ff, eller kjæreste, byr på ca de samme utfordringer, og ingen bør forvente lykketreff på første dag liksom. Jeg husker forresten de to første kvinnene jeg skrev med på CC. Den ene løy ti år på alderen, og hun jeg fikk virkelig god skrivekjemi med, løy 15mil på bosted, av redsel for å bli gjenkjent. Anonymkode: bb77a...6e5 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg forsvarer ikke andre menns oppførsel, men jeg synes det går igjen at man tror det skal være så lett bestandig? Å finne seg en seriøs utroskapspartner, ff, eller kjæreste, byr på ca de samme utfordringer, og ingen bør forvente lykketreff på første dag liksom. Jeg husker forresten de to første kvinnene jeg skrev med på CC. Den ene løy ti år på alderen, og hun jeg fikk virkelig god skrivekjemi med, løy 15mil på bosted, av redsel for å bli gjenkjent. Anonymkode: bb77a...6e5 Man klarer heller ikke opprette dialog med noen når all tid går til å lese gjennom og "følge opp " alt som havner i innboksen. Ikke blir man ferdig med dem man avviser heller gjerne, for mange fortsetter bare med å melde. For å ikke snakke om dem man i utgangspunktet tenkte å melde med. De ser du er pålogget og begynner umiddelbart å skrive, og når du da er opptatt med å lese gjennom diverse eller melde med andre har du i løpet av kort tid fått en hyggelig melding, en masete melding og så en sur melding før man rekker å komme til dem. Jeg har ikke synet at slikt skal være enkelt, og gikk veldig seriøst og ivrig til verks, men jeg maktet rett og slett ikke mengden, og det at jeg måtte bruke så enormt mye tid på menn som allerede i min tekst kunne lese helt klart at de var fullstendig bom for meg. EN melding fra hver slik skulle jeg likevel antagelig ha taklet, for da ville det ha avtatt etterhvert, men få ga seg med en, og mange ga seg aldri. Anonymkode: e80ad...2de
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjorde det, og skrev såpass utelukkende for svært mange at jeg ikke burde ha blitt oversvømt av henvendelser, men menn blåser som de fleste sikkert vet i hva kvinner skriver at de ønsker, så det ble bare stress med å luke ut alle som åpenbart ikke passet. Som ikke burde ha sendt meg melding, ut fra at de overhodet ikke passet kriteriene mine i utgangspunktet. Så jeg droppet det bare. Man kan jo undres over hvor mye menn ødelegger for seg selv angående slikt ved å bare hoppe på uansett hvor lite de passer det kvinner skriver. Det er nok enormt mange kvinner som ikke engang gidder å prøve, eller dropper tanken slik som meg, fordi menn ikke klarer å respektere det man skriver uansett. Hadde vært veldig greit å gjøre slikt dersom menn respekterte hva man ser etter. Og ikke. Anonymkode: e80ad...2de Det gjelder kvinner også, på kg. Ingen vits å være seriøs og bruke tid på tekst. Den som svarer er bare opptatt av seg selv. Anonymkode: 63bcc...bd4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 Hva med å skrive at du ikke besvarer alt, kun det som er av interesse og at gjentatte meldinger leder til blokkering? Høres strengt ut, men det bryr de seg ikke om. Er jo et kvalitetstegn i og for seg. Anonymkode: 5c4fb...7e1 1
trond_70 Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 Du kan trykke på profilen til de du ikke ønsker, deretter "Flere valg" og "blokker/svartelist". Da bør du jo få fjernet det du ikke vil se. Siden du kvinne så er nok etterspørselen langt større enn tilbudet og folk prøver seg. 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Skrevet 3. april 2024 Hva slags kvalitet på menn er det du tror du får når du legger ut annonse på cupido av alle steder? Det blir like lavkvalitets som om du brukte match.com, nakenprat, fetlife eller andre plattformer for folk med meget lav seksuell markedsverdi. Ingen grunn til å bruke noe annet ann Tinder. Anonymkode: 5367d...875 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #12 Skrevet 3. april 2024 Min erfaring er at det er en horde av menn der inne som kaster seg over nye profiler, og sender en standardmelding til alle, som ikke tar hensyn til dine preferanser, i håp om å snappe deg opp før du før orientert deg. Disse trenger du ikke bry deg om, vent noen dager og så kan du grovsortere og slette alt som er uaktuelt, de som begynner å mase og sende sure meldinger fordi de ikke får svar bør du også blokkere. Så kan du begynne å titte rundt, skrive en fyldigere profil og du vil få de mer seriøse kandidatene. Anonymkode: 0ceca...77e 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #13 Skrevet 3. april 2024 Cupido er en skikkelig drittside. Anonymkode: 639ec...b0f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #14 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Cupido er en skikkelig drittside. Anonymkode: 639ec...b0f Hvorfor? Anonymkode: 0f03e...75d
kjekkfyr Skrevet 3. april 2024 #15 Skrevet 3. april 2024 Det er vel det som kalles «Supply and demand», kvinner er nok generelt bedre på å finne sine relasjoner i andre fora og sammenhenger utenfor kontaktannonser (ingen kritikk til deg TS altså!) - mens vi menn er flokker oss i håp om en enkel løsning. Synd, men dessverre sant, tror jeg 😬🙈 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå